mangler en lyddriver
Fra : johny møller

Dato : 03-11-05 21:33

hejsa

jeg skal bruge en driver til dette kort

creative vibra 16x audio adapter

hilsen
johny

Fra : Bruno

Dato : 03-11-05 21:51

johny møller wrote:
> hejsa
>
> jeg skal bruge en driver til dette kort
>
> creative vibra 16x audio adapter

Jamen, så smider vi da alt hvad vi har i hænderne og finder det du
savner. - Nej Vent, du har jo postet i en grafikkort gruppe så ingen af
os noget om lydkort overhovedet. Du må hellere selv gøre arbejdet og
kontakte producenten, selvom det selvfølgelig er svært for hvad mon
deres adresse er

Mvh

Bruno

Fra : Lars Hjortø

Dato : 03-11-05 22:01

Det er den forkerte gruppe. Men find den på http://www.creative.com

--
Venlig hilsen Lars Hjortø
5700 Svendborg

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-11-05 15:38

johny møller wrote:
> jeg skal bruge en driver til dette kort

Wheee - en lyddriver til et grafikkort

Hint: forkert gruppe

> Den har indtil videre sparet mig for at få 21 spam-mails.
> Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk

;-( til gengæld spammer den alle indlæg med disse linier........

Jan