https går ikke!!
Fra : kaddier

Dato : 03-11-05 13:37

Er der én her der har en anelse om hvad der kan være galt hvis Safari
1.3.1 (v312.3.1)/ Panther pludselig ikke kan åbne https sider? Indtil nu
gik det ok!
På forhånd tak!
Hilsen Per

Fra : Tom

Dato : 03-11-05 14:25

Sikkert bare noget cache der skal tømmes..
OBS
Husk at trykke på den rigtige knap.. Der er også en der hedder nulstil
Safari.. Den kan vi ikke li'
Tom

Fra : kaddier

Dato : 04-11-05 17:23

Tak for svar, men:
Næ, det hjalp desværre ikke!!
Hva´med at nulstille?

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 03-11-05 14:38

kaddier <113@andersen.cc> wrote:

> Er der én her der har en anelse om hvad der kan være galt hvis Safari
> 1.3.1 (v312.3.1)/ Panther pludselig ikke kan åbne https sider? Indtil nu
> gik det ok!

Slette cache i Safari menuen?

Fra : Tom

Dato : 04-11-05 00:23

On 03/11/05 14:38, in article 1h5gg25.ahgwvm31edaN%hlexa@hotmail.com, "Axel
Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> wrote:

> Slette cache i Safari menuen?

Ja->safari(menu)->tøm buffer..

Fra : kaddier

Dato : 06-11-05 19:21

Der er desværre ikke ikke kommet flere svar på det her spørgsmål, og jeg
ved desværre ikke hvad jeg skal gøre - og det er temmelig
irrrrriterende!! Skal jeg nyindstallere Safari eller nulstille, eller
hvad? Hjælp!!!!
Hilsen Per

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 06-11-05 22:53

On Sun, 06 Nov 2005 19:21:05 +0100, kaddier wrote:

> Der er desværre ikke ikke kommet flere svar på det her spørgsmål, og jeg
> ved desværre ikke hvad jeg skal gøre

Det første du skal gøre er at skrive nedenunder det du svarer på. Det
gør en tråd noget mere overskuelig.

> - og det er temmelig
> irrrrriterende!! Skal jeg nyindstallere Safari eller nulstille, eller
> hvad? Hjælp!!!!

Har du en anden browser installeret og kan den få kontakt med
https-sider?

--
MVH
osv...

Fra : kaddier

Dato : 07-11-05 08:36

Frank E. N. Stein <flatus@mail.is> wrote:

> Det første du skal gøre er at skrive nedenunder det du svarer på. Det
> gør en tråd noget mere overskuelig.

Helt ok!

> Har du en anden browser installeret og kan den få kontakt med
> https-sider?

Ja, det har jeg lige testet: IE får kontakt. Men jeg arbejder nu hellere
med Safari.

Hilsen Per