Ghostrider 4, Hayabusa Turbo secret code..~
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 03-11-05 11:04

Ser ud til vi må vente en måneds tid med at se den hayabusa køre 350 km/t.

http://www.ghostridermovie.net/turbofun/hayabusafun05.html
--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1152

Fra : p.jarnbak

Dato : 03-11-05 15:16

"Peter Jakobsen" <this-email-is-not@valid.nu> wrote in message
> Ser ud til vi må vente en måneds tid med at se den hayabusa køre 350 km/t.
>

> http://www.ghostridermovie.net/turbofun/hayabusafun05.html

koden er da på dvd'en gr 4,man skal bare finde den.
Hej Palle.

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 03-11-05 16:07

p.jarnbak wrote:
> "Peter Jakobsen" <this-email-is-not@valid.nu> wrote in message

> koden er da på dvd'en gr 4,man skal bare finde den.
> Hej Palle.

Hvad er det du ikke forstår ???
Jeg HAR fundet koden, men der er ingen film før om 28 dage.
Koden er "hayabusafun05"

Fra : K

Dato : 03-11-05 18:04

"Peter Jakobsen" <this-email-is-not@valid.nu> skrev i en meddelelse

> Hvad er det du ikke forstår ???
> Jeg HAR fundet koden, men der er ingen film før om 28 dage.
> Koden er "hayabusafun05"

hehe ...ja det ser ud til jarnbak ikke lige har forstået dit budskab

jeg har lagt et grab inde i dk.binaer.motor hvor man ser koden meget kort !

Fra : p.jarnbak

Dato : 03-11-05 18:42

> Hvad er det du ikke forstår ???
> Jeg HAR fundet koden, men der er ingen film før om 28 dage.
> Koden er "hayabusafun05"

Sorry havde ikke været inde på hjemmesiden og kikke så det med de 28 dage er
nyt for mig.
Hej Palle.

Fra : Leif

Dato : 03-11-05 19:42

"Peter Jakobsen" <this-email-is-not@valid.nu> wrote in message
> Ser ud til vi må vente en måneds tid med at se den hayabusa køre 350 km/t.

> [...]

Er GR 4 tilgængelig nogen steder?
/Leif

Fra : MKS - 74

Dato : 03-11-05 20:12

On Thu, 3 Nov 2005 19:41:57 +0100, "Leif" <DrlykkesSLETMIG@mail.dk>
wrote:

>Er GR 4 tilgængelig nogen steder?

Ja da mange, den er forlængst rippet og ligger både som Xvid og DVD-R
i div. P2P-netværk - Hvis man da ikke vil støtte den stakkels mand og
ligefrem købe den....

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Moller

Dato : 03-11-05 20:52

MKS - 74 wrote:

> Ja da mange, den er forlængst rippet og ligger både som Xvid og DVD-R
> i div. P2P-netværk - Hvis man da ikke vil støtte den stakkels mand og
> ligefrem købe den....

   Ja, det er lige her den er svær ikke... køber man DVD'en så støtter man
til flere af den slags film :( men man vil jo stadig gerne se lidt af
den... men ikke støtte den form for kørsel, æv den er svær.

--
VH
Lars Molnit

Fra : MKS - 74

Dato : 03-11-05 21:39

On Thu, 03 Nov 2005 20:52:26 +0100, Moller <news@molnit.com> wrote:

>den... men ikke støtte den form for kørsel, æv den er svær.

Njøh - Jeg synes egentlig det er Let(h) nok...Jeg tror bare jeg lader
være med at se den, det bliver relativ hurtigt ensformigt, så den
første og lidt brudstykker af anden, så gad jeg ligesom ik' rigtig det
mere..

Fra : Moller

Dato : 03-11-05 21:47

MKS - 74 wrote:

> [...]
> være med at se den, det bliver relativ hurtigt ensformigt, så den
> første og lidt brudstykker af anden, så gad jeg ligesom ik' rigtig det

   Jeg vil mene at omkring Ghostrider er den ikke svær, har man set
traileren til den første, har man groft sagt set dem alle. Det ser man
så først når man har set dem, så indtil nysgerigheden er blevet stillet
syntes jeg valget er svært... og sjovt nok er mange jo nysgerige omkring
ting vi tager afstand fra.

Fra : MKS - 74

Dato : 03-11-05 22:05

On Thu, 03 Nov 2005 21:47:10 +0100, Moller <news@molnit.com> wrote:

>.. og sjovt nok er mange jo nysgerige omkring
>ting vi tager afstand fra.

Nu _er_ det jo også lidt svært at tage afstand fra noget man ikke ved
hvad er, men for mig er det nu mere at det reelt set keder mig, at det
så oven i hatten er noget snavs han er ude i er en anden sag, men ikke
noget man behøver se x-antal film for at konstatere jo....Boring siger
jeg bare, men hver sine fornøjelser.

Fra : PMH

Dato : 07-11-05 15:05

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> man har set dem, så indtil nysgerigheden er blevet stillet syntes jeg
> valget er svært... og sjovt nok er mange jo nysgerige omkring ting vi

Jeg sad og så GR4 igår, og jeg må sgu' sige at jeg var pænt skuffet..
Jeg har den første GR film på dvd, og havde egentlig glædet mig til
at se 4'eren...

Det er ALT for tydeligt at der er gået godt og grundig forretning i den..
Det er så tydeligt at se at det meste af filmen er iscenesat, men hvor de
prøver at bilde os ind at det er tilfældigt..
Og så er der "kun" 3-4 forskellig optagelser af ca. 15 min. varighed..
Gaaaaaab !!

På en karakter skala fra 1-10, vil jeg give den et lille 4 tal..

Det bedste ved filmen er det ekstra materiale der ligger på dvd'en..
Bla. Bomberparty... En flok total grønlænder stive svenskere der gir
den gas..

Mvh
PMH

Fra : snusken

Dato : 03-11-05 21:56

Ja, foreløbig må vi nøjes med noget a la :

http://www.lachstdu.com/details.php?image_id=3066

> Ser ud til vi må vente en måneds tid med at se den hayabusa køre 350 km/t.

--
fjern 2*ii i email adressen

mvh eric