Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Låne et CF kort (Odense)
Fra : Brian Lund

Dato : 03-11-05 10:04

Hej gruppe, ja nu er mit 1 GB CF kort så brændt af :( - Og jeg har desværre
ikke andre!
Så jeg ville spørge her i gruppen om der var nogen der ville låne mig (eller
sælge billigt, men så skriv på mail) et lille CF kort indtil jeg får byttet
mit eget, eller bare i en uges tid, eller hvor længe i nu kan undvære det!

Brian
Odense S

Fra : Bo Bjerre

Dato : 03-11-05 10:29

Brian Lund wrote:
> [...]
> mit eget, eller bare i en uges tid, eller hvor længe i nu kan undvære det!

Et nyt Kingston koster ca 375 kr. (www.edbpriser.dk)

Køb et. Så har du altid et reserve, hvis du en dag tager mange billeder,
eller løber i problemer med grejet.

Bo //

Fra : Brian Lund

Dato : 03-11-05 10:41

> Et nyt Kingston koster ca 375 kr. (www.edbpriser.dk)

Hvis jeg køber nyt bliver det nok Elite Pro (409 kr), selvom det netop er
sådan et kort der er stået af... (Efter 10 mdr)

> Køb et. Så har du altid et reserve, hvis du en dag tager mange billeder,
> eller løber i problemer med grejet.

Jeg er skam godt klar over at de kan fås billigt, men min SU siger at jeg
ikke har råd foreløbigt ;)
Jeg har en plan om at købe et 2 GB kort når jeg har holdt fødselsdag, men
det er først næste år...

Det var derfor jeg var interreseret i at låne(/købe billigt) noget småt, i
størrelsen 128-256 MB

Brian

Fra : ;o\)-max-

Dato : 03-11-05 11:00

"Brian Lund"
> [...]
> det er først næste år...
>
> Det var derfor jeg var interreseret i at låne(/købe billigt) noget småt, i

Livsvarig garanti på Kingston - så kontakt du bare dem og få et nyt,
og så er der dem der påstår julemanden ikke eksisterer,glædelig jul
hohohoooo.. -max-

Fra : Brian Lund

Dato : 03-11-05 12:08

> Livsvarig garanti på Kingston - så kontakt du bare dem og få et nyt,
> og så er der dem der påstår julemanden ikke eksisterer,glædelig jul
> hohohoooo.. -max-

Det er jeg udemærket klar over max ;) - Men jeg går ikke udfra at det er
dag-til-dag byttegaranti, jeg kommer nok til at stå uden kort i et stykke
tid...

Brian

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 03-11-05 16:30

In article <dkcro1$f3f$1@news.net.uni-c.dk>, Brian Lund wrote:

> Det er jeg udemærket klar over max ;) - Men jeg går ikke udfra at det er
> dag-til-dag byttegaranti, jeg kommer nok til at stå uden kort i et stykke
> tid...

De fleste forretninger bytter straks de konstaterer fejlen.
Det er lige fra billige postordrefirmaer som SHG til den lokale biks.

Fra : Bo Bjerre

Dato : 03-11-05 11:12

Brian Lund wrote:

> [...]
> ikke har råd foreløbigt ;)
> Jeg har en plan om at købe et 2 GB kort når jeg har holdt fødselsdag, men

-undskyld.

Bo //

Fra : Per Jørgensen

Dato : 03-11-05 11:13

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (eller sælge billigt, men så skriv på mail) et lille CF kort indtil jeg
> får byttet mit eget, eller bare i en uges tid, eller hvor længe i nu kan

Har 2 stk Sandisk CF 256mb.
Du kan købe det ene for 100 kr. eller begge for 175 kr.

Bor i Odense.

Mvh
Per.

Fra : Brian Lund

Dato : 03-11-05 12:20

> Har 2 stk Sandisk CF 256mb.
> Du kan købe det ene for 100 kr. eller begge for 175 kr.
>
> Bor i Odense.

Hej Per, har sendt dig en mail!

Brian