Madonna - hvad har hun dog tænkt på?
Fra : Bruno

Dato : 02-11-05 23:01

Jeg så lige hende nye video, den der har fået så meget foromtale pga.
ABBA samplingen, og den er skuffende. Musikalsk kedelig og så er hun
altså lidt for gamel til det "Fame" outfit.

Er det bare som har haft for høje forventninger?

Mvh

Bruno

Fra : Steen Suder

Dato : 03-11-05 10:49

Bruno wrote:

> [...]
> altså lidt for gamel til det "Fame" outfit.
>
> Er det bare som har haft for høje forventninger?

Man kan da bare vælge at høre nummeret for ABBAs skyld...

--
Steen Suder

Fra : Kim Petersen

Dato : 03-11-05 20:00

> [...]
> for gamel til det "Fame" outfit.
>
> Er det bare som har haft for høje forventninger?

Jeg synes at videoen er direkte pinlig...

Fra : Karina Nielsen

Dato : 04-11-05 21:31

"Kim Petersen" <kems@cool.dk> skrev i en meddelelse
ABBA

> Jeg synes at videoen er direkte pinlig...

Hørt! Jeg måbede da jeg så den - nøøøøj....

Karina

Fra : Logaritmisk

Dato : 04-11-05 22:23

Kim Petersen wrote:

> Jeg synes at videoen er direkte pinlig...

Jeg har lige onaneret til den. Skal jeg så skamme mig?

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-05 22:29

Logaritmisk wrote:

> Jeg har lige onaneret til den. Skal jeg så skamme mig?

ARhahahahaha... den var fandme god!

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Kim Petersen

Dato : 04-11-05 22:48

> Jeg har lige onaneret til den. Skal jeg så skamme mig?

Hvis vi lige ser bort fra usmageligheden....

Det jeg mener er at Madonna efterhånden har vist sig at være en seriøs
kunstner, der selv ønsker at blive opfattet som værende seriøs. Det fremgår,
synes jeg, ikke af denne video.

Fra : FLEMMING

Dato : 05-11-05 11:21

On Fri, 4 Nov 2005 22:48:08 +0100, "Kim Petersen" <kems@cool.dk>
wrote:

>Det jeg mener er at Madonna efterhånden har vist sig at være en seriøs
>kunstner, der selv ønsker at blive opfattet som værende seriøs. Det fremgår,
>synes jeg, ikke af denne video.

Hun har lavet et album der skal være en hyldest til 70'er disko, så
jeg tror ikke at det ligefrem var hendes mening at blive opfattet som
seriøs i denne gang vidoen er desuden en hyldest til film som
Saturday night fever, Fame og Flashdance, og det syntes jeg nu meget
tydeligt kommer frem

Mvh,
--
Flemming

Fra : Logaritmisk

Dato : 04-11-05 23:14

Kim Petersen wrote:

> [...]
> kunstner, der selv ønsker at blive opfattet som værende seriøs. Det fremgår,

Seriøs eller ej... Pikkemanden blev glad.

Fra : Rohde

Dato : 05-11-05 10:02

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse
> Er det bare som har haft for høje forventninger?

Jeg har ikke set videoen endnu, men selve nummeret er da meget sjovt. Men
hun burde have lavet nummeret "rigtigt" og overladet bastardmixet til
andre.
Hvis man betragter resultatet som bastard synes jeg det holder fint, men
som
et Madonna nummer? Hmmmmm. Hver gang jeg hører det kommer jeg til at tænke
på det gamle Kim Wilde nummer Wiev from a Bridge.

/rohde

Fra : FLEMMING

Dato : 05-11-05 11:34

On Sat, 5 Nov 2005 10:02:15 +0100, "Rohde" <rohde@tech-point.dk>
wrote:

>Jeg har ikke set videoen endnu, men selve nummeret er da meget sjovt. Men
>hun burde have lavet nummeret "rigtigt" og overladet bastardmixet til
>andre.

Jeg syntes nu at Hung up er et godt nummer, og at Abba samplet virker
ganske fint på det Der skulle vist være flere samples på hendes
nye album, bl.a. skulle "Sorry" indeholde et sample af bassen fra The
Jacksons "Can you feel it" og "Future Lovers" et sample fra Donna
Summers "I feel love"....

mvh,
--
Flemming