Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
7 nye
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 02-11-05 22:52

Var lige en tur i skoven idag, og fandt lidt motiver jeg følte der
skulle foreviges - http://fish.iddx.net

Fra 3 til 9 er nye.

Mudder og tekniske observationer modtages gerne

--
Venligst :oÞ
Thomas Schreiber

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 02-11-05 22:57

In article <436934e7$0$41149$14726298@news.sunsite.dk>, Thomas Schreiber wrote:
> Var lige en tur i skoven idag, og fandt lidt motiver jeg følte der
> skulle foreviges - http://fish.iddx.net
>
> Fra 3 til 9 er nye.
>
> Mudder og tekniske observationer modtages gerne

5 er kun for at vise dit letvægtskamera kan lave relativt lav dybdeskarphed.
Hærer ikke hjemme her.
7 er ikke SH - hører ikke hjemme her.
9 heller ikke SH.

Når jeg nu kigger ser 5 og fremefter ud til at være noget duotone værk.
Så de passer ikke som en serie med de første.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 02-11-05 23:09

Povl H. Pedersen wrote:
> [...]
>
> Når jeg nu kigger ser 5 og fremefter ud til at være noget duotone værk.
> Så de passer ikke som en serie med de første.

Jeg er ikke sikker på jeg forstår hvad du skriver, men ok Jeg har
konverteret billederne efter det jeg syntes passede bedst til motiverne.

Smak und behak

--
Venligst :oÞ
Thomas Schreiber

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 03-11-05 06:57

In article <436938fa$0$41149$14726298@news.sunsite.dk>, Thomas Schreiber wrote:

> Jeg er ikke sikker på jeg forstår hvad du skriver, men ok Jeg har
> konverteret billederne efter det jeg syntes passede bedst til motiverne.

jeg synes de sidste er meget mere grønne i det. Jeg kan godt se formålet
med det, men hvis det skal være en sammenhængende serie skal de være mere
homogene i farvevalget.

Fra : Bo Hellum

Dato : 03-11-05 08:29

> Smak und behak

Lige nøjagtig, jeg synes det er nogle pragtfulde billeder. 2-4-5 er jeg helt
vild med. Takker for kigget.

Bo

Fra : Simon Nielsen

Dato : 03-11-05 00:25

"Povl H. Pedersen" <povlhp@acomputer.home.terminal.dk> wrote in message

> [...]
>
> Når jeg nu kigger ser 5 og fremefter ud til at være noget duotone værk.
> Så de passer ikke som en serie med de første.

I mine øjne er ingen af dem sort/hvid, der er lidt tone i som også passer
godt ind. Om så alle billeder skulle have været med kan diskuteres. Men jeg
syntes bestemt det er en serie der fortjener at blive set. Jeg tror egentlig
jeg ville vælge nummer 1-2-3+8 fra. De bryder ligesom min ide med løvfald,
eller bare at efteråret er på vej væk. nummer 1 og 2 er så ganske smukke og
fortjener næsten en serie for sig selv, bare de to. 3'eren ser jeg ikke så
meget i, sorry Thomas. Og det samme med 8'eren.

Mvh
Simon

Fra : Bo Bjerre

Dato : 03-11-05 09:43

Thomas Schreiber wrote:
> Var lige en tur i skoven idag, og fandt lidt motiver jeg følte der
> skulle foreviges - http://fish.iddx.net
>
> Fra 3 til 9 er nye.

Efteråret er de stærke farvers tid. Jeg synes det er synd at du netop
fjerner farverne.

Bo //

Fra : Michael

Dato : 03-11-05 20:26

Thomas Schreiber wrote:
> Var lige en tur i skoven idag, og fandt lidt motiver jeg følte der
> skulle foreviges - http://fish.iddx.net
>
> Fra 3 til 9 er nye.
>
> Mudder og tekniske observationer modtages gerne

Hvad er er der sket? Jeg kan stadig godt huske Din gamle hjemmeside,
et motiv af sand der løber mellem fingerne, en vandmand på en hånd.
Ikke særlige gode motiver efer min mening, og til nu hvor Du er begyndt
at fotografere bedre motiver. Jeg synes nr. 8 er et godt motiv.

Mvh.
Michael

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 03-11-05 23:47

Michael wrote:
> [...]
> Ikke særlige gode motiver efer min mening, og til nu hvor Du er begyndt
> at fotografere bedre motiver. Jeg synes nr. 8 er et godt motiv.

Det er vel det man kalder for udvikling

--
Venligst,
Thomas Schreiber :oÞ

Fra : Hans Kruse

Dato : 03-11-05 23:12

"Thomas Schreiber" <NOSPAM_fish@iddx.net> wrote in message
> Var lige en tur i skoven idag, og fandt lidt motiver jeg følte der
> skulle foreviges - http://fish.iddx.net
>
> Fra 3 til 9 er nye.
>
> Mudder og tekniske observationer modtages gerne

Jeg synes udover nr. et, at nummer 9 nogenlunde godt.

--
Kind Regards,
Hans Kruse