Hvor købe UG7?
Fra : Ukendt

Dato : 02-11-05 20:26

Hej

Har en kollega som leder efter UG7 vinterdæk. Den lokale dækpusher har dem
ikke, de er revet væk siden i lørdags hvor annoncen kom ind af døren.

Han har også prøvet ved den danske reifendirekt
Er der andre steder de kan levere dem?

--
Tom

Fra : Michael Pagh

Dato : 02-11-05 20:52

> [...]
> ikke, de er revet væk siden i lørdags hvor annoncen kom ind af døren.
>
> Han har også prøvet ved den danske reifendirekt

I hvilket område?
Min storebror har lige bestilt 4 stk. hos Seest Dækservice i Kolding, og han
kunne godt levere.

> --
> Tom

MVH
Michael Pagh

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-05 21:25

"Michael Pagh" <mpagh@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> I hvilket område?
> Min storebror har lige bestilt 4 stk. hos Seest Dækservice i Kolding, og
> han kunne godt levere.

Als

--
Tom

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 03-11-05 00:32

> Als
>
> --
> Tom

Eller Point-S, Jeg fik 4 stk. 195/65-15 incl. mont. til 2740,- (Incl.
FDM-rabat) i Randers

mvh

Carsten

Fra : Gunnar007

Dato : 03-11-05 14:29

Hvad størrelse, jeg har 2 13" til salg i d.m.p.b
Helt nye, simpethen et fejlkøb

Hilsen G

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-05 17:14

"Gunnar007" <007g@teamsos.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad størrelse, jeg har 2 13" til salg i d.m.p.b
> Helt nye, simpethen et fejlkøb

mener det var 195/65-15 til en passat

--
Tom

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 03-11-05 14:52

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message
> [...]
> ikke, de er revet væk siden i lørdags hvor annoncen kom ind af døren.
>
> Han har også prøvet ved den danske reifendirekt

Dem her reklamerer i hvert fald med det - men det er jo ikke på Als:

http://www.daekbutikken.dk/shop/default.asp

mvh

Andreas M. Hansen