Red Alert 2
Fra : Benny

Dato : 02-11-05 18:14

Hej.
Jeg kan ikke installere spillet. når autorun har fundet cden og jeg trykker
på install så stopper installationen med en fejlrapport til Microsoft. Jeg
har også prøvet at bruge setup filen på cden, men med samme resultat.
Jeg har tidligere haft spillet installeret på computeren. fejl opstået efter
jeg slettede det og gemte savegame i en mappe på mit skrivebord.
Er der nogen som kan hjælpe mig?
Benny

Fra : Laziter [9440]

Dato : 04-11-05 01:04

"Benny" <benny333@FJERNDETTEORD.email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
efter
> jeg slettede det og gemte savegame i en mappe på mit skrivebord.

Prøv at oprette en genvej til setup.exe (på CD'en) på skrivebordet.
Højreklik og vælg egenskaber, herefter kompabilitet, sæt den til Windows 98,
tryk ok.
Prøv så at dobbeltklikke på den nye genvej og se om det virker, Red Alert 2
har nogle mærkelige tendenser ind imellem, så denne metode kan ofte afhjælpe
problemet.

Mvh
Benjamin

Fra : Benny

Dato : 04-11-05 01:30

Hej.

Har nu prøvet din ide og det mislykkes. jeg kunn ikke starte installationen
på den måde. jeg får stadigvæk feljrapporten fra Microsoft. Jeg har set lidt
i rapporten og den skriver dette i fejlsignatur. "AppName: setup.exe.
Appver:0.0.0.0 ModName ~de7bc4.tmp"

Jeg ved ikke om disse oplysniinger kan hjælpe.

Jeg har på fornæmmeren at fejlen ikke ligger på cden men i min pc. er det en
mulighed? at der gik noget galt, da jeg slettede spillet?
Hilsen
Benny

Fra : Laziter [9440]

Dato : 04-11-05 02:52

> [...]
en
> mulighed? at der gik noget galt, da jeg slettede spillet?

Tja det nok ikke din CD der fejler, jeg tror du skal prøve at køre en
diskoprydning for at slette dit indhold i temp mappen.
(I 'Denne Computer' højreklik på dit C drev og vælg 'Egenskaber' derefter
'Diskoprydning', kan selvfølgelig også gøres på andre drev hvis du har mere
end et.

Ellers prøv at køre en tur med en reg.cleaner:
http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,4666,00.asp
Det kan være du har noget liggende i din registreringsdatabase som lige skal
væk først.

Hvis alt andet fejler, så prøv at tjekke om du har nogle Westwood mapper
liggende et sted og slet dem (med mindre du har andre spil fra Westwood
installeret, så nøjes med at slette de mapper der har med RA2 at gøre). Det
er dog et longshot da du ikke engang kan starte installationen..

Mvh
Benjamin

Fra : Benny

Dato : 04-11-05 13:38

Hej.
Det hjalp.
Efter at have tømt "Temp" og slettet resterne i reg.databasen, så kunne jeg
installere spillet.
Tak for hjælpen.