Sang i Knorr-reklame
Fra : Morten

Dato : 02-11-05 16:08

Hello...

I én af de nyere Knorr-reklamer har jeg hørt liflig musik! Det drejer sig om
reklamen for tomatsuppe med sprøde croutoner, som eftersigende burde være
"en del af fredagshyggen"!
Det er en popglad rockmelodi med go'e trommer og et lille riff på
el-guitar - man når lige at høre (den mandlige) sanger synge noget a lá
"Friiidaaay Niiiight, Friday Night (etc..)" med falsetstemme. Men så
begynder speaket :(

Hvad hedder band / nummer?

MvH Morten

Fra : Nicki Lolk

Dato : 02-11-05 18:57

> [...]
> el-guitar - man når lige at høre (den mandlige) sanger synge noget a lá
> "Friiidaaay Niiiight, Friday Night (etc..)" med falsetstemme. Men så

Den udgave jeg husker er med Sixpence None The Richer med 'There She Goes'.

Mvh. Nicki

Fra : Dopedog

Dato : 03-11-05 10:00

> Den udgave jeg husker er med Sixpence None The Richer med 'There She
> Goes'.
>
> Mvh. Nicki

.... og så er der jo også punk coveret af sangen med Me First And The Gimmie
Gimmies

Fra : bonfils

Dato : 04-11-05 08:34

"Dopedog" <dopedog1996SLETDETHER@hotmail.com> wrote:

> ... og så er der jo også punk coveret af sangen med Me First And The
> Gimmie Gimmies

Og den er oprindelig skrevet af The La's.
Og også indspillet af Boo Radleys. Meget populær sang...

--
bonfils
http://kim.bonfils.com

Fra : Morten

Dato : 04-11-05 18:30

Tak for de gode svar! Det er jo tydeligvis noget med den sang at gøre!
Men er vi enige om, at teksten er anderledes i reklamen?