|
| Reklamere over en forkert regning Fra : Gunnar |
Dato : 02-11-05 11:49 |
|
Hej.
Jeg har reklameret over en forkert telefonregning fra Tele 2 sidste
betalings dag er d. 5
der var en rigtig regning på mit telefon nr. men også en regning på et andet
telefon nr.(som var talt sammen)
som var til internet og der bruger jeg kabel. Jeg ringede til Tele 2 og fik
besked på at sende regningen tilbage til en opgiven adresse, og bede om en
ny. Hun kunne ikke gøre andet, og jeg måtte ikke ændre på beløbet.
Nu har vi snart d. 5 og har ikke fået en ny regning, kan jeg bare side
sidste dato overhørig, eller skal jeg betale det opkrævede beløb og så regne
med senere udligning. Der er jo straf beløb ved for sent betaling.
Gunnar
| |
Lars Brink [2650] (02-11-2005)
| Kommentar Fra : Lars Brink [2650] |
Dato : 02-11-05 11:58 |
|
Hej Gunnar,
> sidste dato overhørig, eller skal jeg betale det opkrævede beløb og så regne
> med senere udligning. Der er jo straf beløb ved for sent betaling.
Du skal betale det du skylder i henhold til jeres aftale uanset om du
har fået en regning eller ej. Betal for dit telefonnummer og ikke for
det 'ekstra'.
--
Lars Brink
Colombia.dk - Colombia, Sydamerika fansite!
| |
Holst (02-11-2005)
| Kommentar Fra : Holst |
Dato : 02-11-05 12:07 |
|
Gunnar wrote:
> Jeg har reklameret over en forkert telefonregning fra Tele 2 sidste
> betalings dag er d. 5
> der var en rigtig regning på mit telefon nr. men også en regning på et andet
> telefon nr.(som var talt sammen)
> som var til internet og der bruger jeg kabel. Jeg ringede til Tele 2 og fik
> besked på at sende regningen tilbage til en opgiven adresse, og bede om en
> ny. Hun kunne ikke gøre andet, og jeg måtte ikke ændre på beløbet.
> Nu har vi snart d. 5 og har ikke fået en ny regning, kan jeg bare side
> sidste dato overhørig, eller skal jeg betale det opkrævede beløb og så regne
> med senere udligning. Der er jo straf beløb ved for sent betaling.
Du bør betale det, du skylder.
Men ring dog til Tele 2 og få udskudt betalingsdatoen, indtil der
foreligger en ny regning. Så er der nemlig ikke noget, der går galt.
| |
Peter (02-11-2005)
| Kommentar Fra : Peter |
Dato : 02-11-05 12:56 |
|
"Holst" <newsoct05@shelter.dk> skrev i en meddelelse
news:43689de8$0$8824$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> Du bør betale det, du skylder.
>
> Men ring dog til Tele 2 og få udskudt betalingsdatoen, indtil der
> foreligger en ny regning. Så er der nemlig ikke noget, der går galt.
Holst, du er et meget optimistisk menneske.
Når Tele 2 er involveret, er der størst sandsynlighed for, at ALT, der kan
gå galt, VIL gå galt.
PeterB
| |
Holst (02-11-2005)
| Kommentar Fra : Holst |
Dato : 02-11-05 13:19 |
|
Peter wrote:
>>Men ring dog til Tele 2 og få udskudt betalingsdatoen, indtil der
>>foreligger en ny regning. Så er der nemlig ikke noget, der går galt.
>
> Holst, du er et meget optimistisk menneske.
> Når Tele 2 er involveret, er der størst sandsynlighed for, at ALT, der kan
> gå galt, VIL gå galt.
Ja, det kan da godt være, at jeg er for optimistisk. Jeg er kunde hos
TDC, og der oplever jeg måske nok ikke altid rigtig det ene og det
andet, men når det går galt, så oplever jeg altid god service og stor
fleksibilitet.
| |
|
|