http://www.albartus.com/motas/
Fra : Nyberg

Dato : 02-11-05 11:41

Hejsa

Er der nogen der hjælpe - vi kan ikke komme ud af det 3. rum - hvad pokker
gør vi???

M.

Fra : Allan

Dato : 02-11-05 20:26

hvor langt er i i rum 3 level 3 ???

-Allan

Fra : Nyberg

Dato : 03-11-05 09:22

"Allan" <xx@xx.xx> skrev i en meddelelse
> hvor langt er i i rum 3 level 3 ???

Vi er der i det rum hvor nogle hoveder triller rundt og der er en gangbro
man kan løfte op.

Fra : Allan

Dato : 03-11-05 14:05

fang hovedet med disketteboksen
mønstret på fliserne skal sættes så hovedet går over til hulet ved døren,
sæt diskbox ved det hul så går hovedet i.
bruge de 3 fliser under trappen luk hovedet ind i det system under trappen
luk trappen ned åben dør.

må sige det er stærk vanedannende :) kl blev 1.00 men så havde jeg også
gennmført efter en del banden :)

Fra : kenzo

Dato : 03-11-05 18:24

> [...]
> luk trappen ned åben dør.
>
> må sige det er stærk vanedannende :) kl blev 1.00 men så havde jeg også

Hvordan dælen får man det hovedet i hullet ?

Fra : Nyberg

Dato : 03-11-05 18:39

> [...]
> luk trappen ned åben dør.
>
> må sige det er stærk vanedannende :) kl blev 1.00 men så havde jeg også

Magne tak - men det har vi prøvet vi kan ikke få det hoved ind under broen
og vi kan heller ikke åben disketteboksen :) det er nok bare os der er dumme
:) vi har siddet de sidste 3 timer og prøvet og jo vi har også bandet en hel
del :)

Malou og sønnike på 6 år :)

Fra : Allan

Dato : 03-11-05 23:30

de 3 plader ude fra væggen der er sat i glas boksen kan skubbes, de skal
placeres så der er en vej fra den ene side til den anden.