Chokoladesmelter - erfaring?
Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 02-11-05 01:18

Så er det snart jul!

For at lette arbejdet med konfekten har vi tænkt os at købe sådan en
chokoladesmelter på strøm (til 80-150 kr. i div. isenkræmmere), så vi
ikke alle skal stå over komfuret på én gang, men kan tage den med ind
til spiebordet.
Nogen der har erfaring med dem - gode såvel som dårlige.

Lars

Fra : Max

Dato : 02-11-05 16:29

Hej Lars

> Nogen der har erfaring med dem - gode såvel som dårlige.

Jeg har ingen erfaring med dem, jeg gider ikke have den
stående. Men jeg syntes jeg har set mange på diverse
loppemarkeder, så det er nok noget af disse tin der
bliver købt og aldrig brugt. Men laver man smeltet
chokolade 2-3 gange om ugen, ja så tænker jeg
nok den kan være nyttig.

Mvh Max

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 02-11-05 16:55

On Wed, 2 Nov 2005 16:28:32 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> [...]
>bliver købt og aldrig brugt. Men laver man smeltet
>chokolade 2-3 gange om ugen, ja så tænker jeg

som nævnt var det erfaringer jeg søgte - ikke-erfaringer har jeg selv
masser af. Interesseret i nogen af dem?

Fra : Max

Dato : 02-11-05 21:43

Hej Lars

> som nævnt var det erfaringer jeg søgte - ikke-erfaringer har jeg selv
> masser af. Interesseret i nogen af dem?

Pointen var faktisk, smut ud på et godt loppemarkede, der
kan du købe en billig, så kan du jo få erfaring og vende
tilbage og øse af den.

Mvh Max

Fra : Anette

Dato : 02-11-05 22:25

<jubija@yahoo.dk> skrev
> [...]
> til spiebordet.
> Nogen der har erfaring med dem - gode såvel som dårlige.

Tja, for at undgå det med komfuret er den jo go' nok... men personligt synes
jeg den er for lille. Det er kun en MEGET lille "gryde", og jeg ville da
nødig skulle dele den med nogen! Jeg ved dog ikke, om der er forskellige
størrelser; købte min for et år siden, vist nok i Netto.

God jul

Anette

Fra : Karina Hansen

Dato : 03-11-05 11:52

Prøv at tjekke den her ud
http://gadgets.dk/product_info.php?cPath=22&products_id=584 - ved godt
den er aaalt for dyr, men her er der vidst plads nok :) Og så er den da
for sej at se på..

Sys bare lige i skulle se den :)

/Karina

Fra : Ole Laursen

Dato : 03-11-05 15:55

Karina Hansen <khansen84@gmailSLET.com> writes:

> Prøv at tjekke den her ud
> http://gadgets.dk/product_info.php?cPath=22&products_id=584 - ved godt
> den er aaalt for dyr, men her er der vidst plads nok :) Og så er den
> da for sej at se på..

Mums. Gad vide hvordan man gør den ren.

--
Ole Laursen
http://www.cs.aau.dk/~olau/

Fra : Anette

Dato : 03-11-05 19:36

> [...]
> http://gadgets.dk/product_info.php?cPath=22&products_id=584 - ved godt
> den er aaalt for dyr, men her er der vidst plads nok :) Og så er den da

Wow, alle hjem burde have sådan en

Anette