Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
California 2005 og stillehavet
Fra : Hans Kruse

Dato : 02-11-05 00:49

Ja, stille er det ikke, men flot. Her er en stribe billeder fra kysten fra
nord for San Francisco (lige på den side af Golden Gate), Big Sur og Santa
Cruz (bla. surfere) og opad Hwy 1 på vej til lufthavnen. Albummet er her
http://www.pbase.com/hkruse/ca_2005 og som sædvanligt ses billederne bedst i
"original" størrelse.

Ikke altid der sker noget
http://www.pbase.com/hkruse/image/51659692/original
Lad os løbe en tur http://www.pbase.com/hkruse/image/51659680/original
Lidt farvelade http://www.pbase.com/hkruse/image/51659678/original
En fugl http://www.pbase.com/hkruse/image/51659683/original
Mod vejs ende http://www.pbase.com/hkruse/image/51659701/original
etc.....

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : ;o\)-max-

Dato : 02-11-05 01:36

"Hans Kruse"
> [...]
> nord for San Francisco (lige på den side af Golden Gate), Big Sur og Santa
> Cruz (bla. surfere) og opad Hwy 1 på vej til lufthavnen.

Flot serie Hans - Løberen og vaderne er min favorit,
kan du måske lysne løberen med noget shaddow-
mask/Velvia action. -max-

Fra : Hans Kruse

Dato : 03-11-05 14:29

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> wrote in message

> "Hans Kruse"
Santa

> Flot serie Hans - Løberen og vaderne er min favorit,
> kan du måske lysne løberen med noget shaddow-
> mask/Velvia action. -max-

Mange tak, det vil jeg se på ved lejlighed.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 03-11-05 13:37

> [...]
> Cruz (bla. surfere) og opad Hwy 1 på vej til lufthavnen. Albummet er her

Det er en meget flot serie. Især dine landskabshots er i særklasse, IMHO
Thumbs up, herfra

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : Hans Kruse

Dato : 03-11-05 14:32

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> wrote in message

> "Hans Kruse" <hans.kruse@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
Santa

> Det er en meget flot serie. Især dine landskabshots er i særklasse, IMHO
> Thumbs up, herfra

Tak for det.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Ukendt

Dato : 03-11-05 22:31

> [...]
> Cruz (bla. surfere) og opad Hwy 1 på vej til lufthavnen. Albummet er her

Tak for kigget. Jeg synes altid at det er en dejlig oplevelse at få lov at
se dine billeder. De er som jeg har sagt tidligere temmeligt inspirerende -
desværre. De har lige kostet mig anskaffelse af en 24-70L og en 70-200L
Nu mangler jeg bare at spare sammen til rejsen....

Mvh. Claus Petersen

Fra : Hans Kruse

Dato : 03-11-05 23:23

"Claus Petersen" <clapet AT bolignet-aarhus.dk> wrote in message

> [...]
inspirerende -
> desværre. De har lige kostet mig anskaffelse af en 24-70L og en 70-200L

Det er jeg sandelig ked af nå men, hvilken 70-200L? f/2.8 IS?

> Nu mangler jeg bare at spare sammen til rejsen....

Ja, eller skaf en sponsor...
--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-05 07:46

> inspirerende -
>

> Det er jeg sandelig ked af nå men, hvilken 70-200L? f/2.8 IS?

Det blev en 70-200L 2,8 uden IS. Jeg overtog Torben Agers. Jeg kører mc, og
har en teori (helt privat) om at sådan en omgang IS måske kan tage skade af
en rystetur bag på en hårdt affjedret mc. Faktisk havde jeg stærkt overvejet
en bl.4, og den var såmænd også bestilt fra TD, men i restordre, men så kom
der jo lidt meldinger fra dig, så det blev lavet om.

> Ja, eller skaf en sponsor...

Fin idé. Hmmm. Tænker lige.

Mvh. Claus Petersen

Fra : Hans Kruse

Dato : 04-11-05 08:05

> [...]
kom
> der jo lidt meldinger fra dig, så det blev lavet om.

Jeg må sige at f/2.8 IS er et fantastisk objektiv. Sådan lidt for at prøve
det tog jeg dette her billede
http://www.pbase.com/hkruse/image/50532368/original håndholdt naturligvis,
hvor det var næsten mørkt og se fokusering præcis og skarpt! Den IS funktion
er uundværlig. Den er tung at slæbe rundt med, med det er det værd. Om den
kan holde til rysteture? Ja, det er spørgsmålet, men den virker meget
robust, men jeg ser din pointe.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Ukendt

Dato : 05-11-05 23:34

> [...]
> er uundværlig. Den er tung at slæbe rundt med, med det er det værd. Om den
> kan holde til rysteture? Ja, det er spørgsmålet, men den virker meget

Ja det er da lidt imponerende med den tidsindstilling. Det tror jeg ikke
lige jeg kan gøre efter. Men nu står træerne jo heldigvis også stille
Jeg er også ret begejstret for mit objektiv. Også med en original 1,4x
coverter. Der er næsten ikke noget at se i kvalitetstab.

Mvh. Claus Petersen