Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sne !
Fra : aon

Dato : 01-11-05 23:13

Mojne Hank !

Her er ham jeg snakkede om med hans udstyr :

http://simpho.free.fr/alpirush/rushe.html

mvh
aon

Fra : Simon Nielsen

Dato : 02-11-05 00:32

"aon" <oz3aap@lite.dk> wrote in message
> Mojne Hank !
>
> Her er ham jeg snakkede om med hans udstyr :
>
> http://simpho.free.fr/alpirush/rushe.html

Lækker lille sag han render rundt med der

Mvh
Simon

Fra : AS

Dato : 02-11-05 06:59

"Simon Nielsen" <newz@siho.dk> wrote in message

> Lækker lille sag han render rundt med der

Ikke så-å lille, men lækker

Fra : Simon Nielsen

Dato : 03-11-05 00:17

"AS" <ars@TrasH.net> wrote in message

> "Simon Nielsen" <newz@siho.dk> wrote in message

> Ikke så-å lille, men lækker

Den 200mm han render med der er en lille lækker sag, set i forhold til
andre. Men fed det er den og den står også på jule ønskelisten, sammen med
en Sigma EX 300-800 f/4.5 jeg får dem sikkkert ikke, men drømme kan man
jo altid

Mvh
Simon

Fra : AS

Dato : 04-11-05 12:45

> [...]
> andre. Men fed det er den og den står også på jule ønskelisten, sammen med
> en Sigma EX 300-800 f/4.5 jeg får dem sikkkert ikke, men drømme kan

Jeg drømmer om 200-400 VR

Fra : jorgen k

Dato : 04-11-05 12:51

AS wrote:

> "Simon Nielsen" <newz@siho.dk> wrote in message

> man

> Jeg drømmer om 200-400 VR

Jeg drømmer tilgengæld om en P&S med 10Mpixel, tilsvarend
god kvalitets linse, 20 - 400mm zoom funktion uden skævvridning.

Jørgen K.