Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flere engle i byen
Fra : Michael Bothager

Dato : 01-11-05 23:00

Hejsa

I går fik jeg jo på puklen for mine engle, ja jeg jo blev nærmest
hylet ud

Så nu stiller jeg op i skudlinien igen:
http://michaelbothager.dk/images/angels2.jpg

Englene er atter i byen

Jeg har lyttet lidt til folks kommentarer, og det er så resultatet

Vh
Michael

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 01-11-05 23:15

Michael Bothager (slet TNY4S) wrote:
> http://michaelbothager.dk/images/angels2.jpg

Hmmm.... Måske du bare skulle droppe englene helt og aldeles

--
Venligst :oÞ
Thomas Schreiber

Fra : Bo Bjerre

Dato : 01-11-05 23:51

Michael Bothager (slet TNY4S) wrote:
> Hejsa
>
> I går fik jeg jo på puklen for mine engle, ja jeg jo blev nærmest
> [...]

Heller ikke dennegang kommer du i himlen.

Nu har du sat en blitz op, og så lyser den gennem englens klole, og
afslører at det har to ben med mørke buker indenunder, ja det er ikke
let. TIl gengæld har du et dejligt smil, med regnvådt hår, nederst i
kollagen.

-er englene ikke fremme i dagslys, eller tilhører de mørkets timer ?

Bo //

Fra : Bo Bjerre

Dato : 01-11-05 23:58

Michael Bothager (slet TNY4S) wrote:

> Englene er atter i byen

Hvilken by?
Sankt Peter's Borg?

Bo //

Fra : Simon Nielsen

Dato : 02-11-05 00:28

"Michael Bothager (slet TNY4S)" <mibo@TNY4Spost6.tele.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> I går fik jeg jo på puklen for mine engle, ja jeg jo blev nærmest
> [...]

Ser bedre ud. Selv om dette godt kan forvirre lidt. Dog er der et billede
der brænder sig fast. Det nederst til højre. Hvor en af englene lige kigger
ud på dig, der har du ansigtet i centrum, fokus og det e skarpt, mens resten
lægger sig som et slør af elementer rundt om. Det er godt. De andre er lidt
forvirrende syntes jeg dog.

Må jeg spørge hvilken anledning de engle går rundt i byen for. Er det noget
valgkampagne eller hvad?

Mvh
SImon

Fra : Hans Kruse

Dato : 02-11-05 00:54

> [...]
>
> Englene er atter i byen
>
> Jeg har lyttet lidt til folks kommentarer, og det er så resultatet

Eksperimenter er godt isf. at hænge fast i det afprøvede. Flot at du tør! Om
det så fører til noget her, kan man diskutere, men det sidste billede har en
vis tiltrækningskraft. Men hvad laver de engle, nu da de åbenbart ikke kan
flyve ?

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Fif

Dato : 02-11-05 08:04

"Michael Bothager (slet TNY4S)" <mibo@TNY4Spost6.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:11308826430.303739695391631@dtext.news.tele.dk...

> Så nu stiller jeg op i skudlinien igen:
> http://michaelbothager.dk/images/angels2.jpg
>
> Englene er atter i byen

Ganske spændende, der er 3 der fanger mig til et ekstra kig, det nederst/i
midten til højre og det midterste.
Det at der er kommet skarpe punkter er imø med til at fastholde øjet så det
ikke farer forvirret rundt.
Jeg tror også at i en sådan situation her, at det er vigtigt ikke at få for
meget med.
Og med lidt nedtoning af farverne og whitespots samt sløring af baggrunden
er de bestemt udfordrende. Måske ligefrem en s/h konvertering hvor de røde
paraplyer bibeholdes, kunne være sjov at se. (men det bliver nok ikke noget
man kan leve af, dog er jeg sikker på at det kan bruges til et eller andet)

;0)
Fif
(Ann-Kirstin)

Fra : Michael Bothager

Dato : 02-11-05 08:40

Michael Bothager <mibo@TNY4Spost6.tele.dk> (slet
TNY4S) skrev:
> [...]
>http://michaelbothager.dk/images/angels2.jpg
>
>Englene er atter i byen
>
>Jeg har lyttet lidt til folks kommentarer, og det

Hejsa, tak for kommentarerne.

Lidt svar til de spørgsmål der er stillet;
"Englene" er en teatergruppe, NATHARAJA, som
kommer fra NATHA YOGACENTER i København. I denne
uge (mandag-torsdag) laver de gade-teater om
Engle. De optræder 16.00 på Kgs. Nytorv, 16.30
Højbro Plads, 17.00 Gl. Torv/Nytorv og 17.30 på
Rådhuspladsen.

Jeg så dem tilfædligvis i mandags da de var på ver
tilbage til deres lokaler, talte lidt med dem, og
besluttede mig at følge dem om tirsdagen.

Hvis i tager derind for at skyde dem, så husk at
tale med dem, hører om deres show og om deres
budskab. Det ser ud som om at vejret bliver meget
bedre idag, så I ikke får vand i huset. Jeg blev
selv totalt gennemblødt igår (nys-snøft og
måtte tage stofen-dimesn af da der skvulpede vand
rundt inde i den

Mht. valg mit af motiv og eksperimenter, så er jeg
ikke selv tilhænger af at lave det samme om og om
igen. Og at lave billeder for mig at få et syn ind
i andre menneskers liv. Og at lae det samme på
samme måde hvergang syntes jeg er dybt skræmmende
Set i det lys, så er det ikke særligt farligt
at eksperimentere, og så er det sjovt at høre
andres meninger (hmm, det har jeg vist sagt før)

Anyways, det var det, vi ses måske senere

Michael

Fra :    ab©

Dato : 02-11-05 10:18

"Michael Bothager (slet 99DBL)" <mibo@99DBLpost6.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:11309174260.951613231349505@dtext.news.tele.dk...

> Hvis i tager derind for at skyde dem ........

Det lyder barsk

Din sammensætning af alle disse fotos er efter min mening "noget rod" - selv
de enkelte fotos er hver for sig ikke særlig afgrænsede - måske bortset fra
det sidste nederst i højre hjørne. "Engle-budskabet" går ikke klart
igennem - det ligner meget gennemsigtige plastic-regnfrakker. Vådt vejr,
mørke og blitz er ikke ret tit en god blanding.

ab (-c:)

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 02-11-05 11:18

De to nederste billeder er de bedste. Særlig det yderst til højre. Her er
der kontakt til pigen samtidigt med at der stadig er noget motionblur.

Du skal også have rigtig meget ros for at have opsøgt "scene of the crime"
og forsøgt dig igen.

Tilgengæld er der lidt "smæk" for at sætte billederne sammen på den måde du
gør. Det virker rodet og man ved ikke hvad man skal fokusere på. Ideen med
serien er fin, men lad billederne være mere adskilt.

/Marten

Fra : Erik W.

Dato : 02-11-05 15:10

"Michael Bothager skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Englene er atter i byen
>
> Jeg har lyttet lidt til folks kommentarer, og det er så resultatet

Betydeligt bedre end den foregående collage. Billedet nede i højre hjørne
er rigtigt godt det fortjener at stå for sig selv.

Mvh Erik W.