45 med solid og kraftig motor
Fra : soeren.maagaard@skol~

Dato : 10-06-01 06:40

Hej gruppe

Hvad skal jeg gå efter??

Kan den uden det helt store indgreb få et godt bundtræk og køre
omkring 60 km/t

Kan den fåes brugt, i god stand?? Til hvilken pris??

mvh
Søren Maagaard

Fra : RayBiez

Dato : 10-06-01 09:19

Gilera Runner 16000 fra ny

Kører rigtigt godt

Ray

Fra : Deaster

Dato : 10-06-01 11:50

<soeren.maagaard@skolekom.dk> skrev i en
> Hej gruppe
>
> Hvad skal jeg gå efter??
>
> Kan den uden det helt store indgreb få et godt bundtræk og køre
> omkring 60 km/t

Hmm, en 45 med et godt bundtræk, det kan vist ikke lade sig gøre.

Jesper (Deaster)
Bare fordi man er bange og paranoid, kan man
godt have ret i, at der er nogen som er efter en.

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 10-06-01 18:22

<soeren.maagaard@skolekom.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
>
> Hvad skal jeg gå efter??

alt efter din størrelse ville jeg nok kigge efter en Honda SFX'er
jeg er en 185cm ca. og den er såen lige på grænsen til at være for lille...
men hvis du er omkring 180 eller under er SFX'eren en godt bud, sunes jeg

> Kan den uden det helt store indgreb få et godt bundtræk og køre
> omkring 60 km/t

SFX'eren yder 5.3hk på krumbassen, ubegrænset og kører ca 65km/t hvis du får
pillet i varioen

> Kan den fåes brugt, i god stand?? Til hvilken pris??

burde være muligt - kig i den blå avis eller tlisvarende... bare vær
opmærksom på svindlere!!

Fra : soeren.maagaard@skol~

Dato : 11-06-01 06:57

On Sun, 10 Jun 2001 19:21:50 +0200, "Michael Frederiksen"
<chipmaster@get2net.dk> wrote:

><soeren.maagaard@skolekom.dk> skrev i en meddelelse

Nu har jeg to bud på en 45er med kraftig motor

Honda SFX'er (jeg er 186 cm høj, så måske bliver den for lille)
Gilera Runner

Hvad med Aprilla??

mvh
Søren Maagaard

Fra : Thiemer

Dato : 11-06-01 07:31

>Honda SFX'er (jeg er 186 cm høj, så måske bliver den for lille)

Eller er der jo storebroren Honda X8R-S med samme motor, jeg er 184 og
sidder rigtig godt på min

mvh

Thiemer

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 11-06-01 13:34

"Thiemer" <kenny@thiemer.dk> skrev i en meddelelse

> Eller er der jo storebroren Honda X8R-S med samme motor, jeg er 184 og
> sidder rigtig godt på min

nåja, det tænkte jeg ikke lige på... min er kun en 30'er
Motoren er ikke helt den samme! X8R'en yder lidt mere ifølge Honda ca 0,3 hk
*maginaler*

eller er Gilera Runner et godt bud. kører vist godt
Peugout er osse okay og forholdvis billige i stumper mener jeg!
Yamaha er også gode - Specielt neo'sen løber vist tæt på 65 ubegrænset som
45'er -
den har godt lys, gode bremser, genialt sæde og godt lys!
meget bedre end SFX'eren ihvertfald!

Aprilla er osse rigtig godt, kan bare ikke lide den "#%¤% grimme Sonic *no
offence*
ligner et æg der er halveret og sat sammen med et bræt
--
Venlig Hilsen
Michael Frederiksen

Fra : RpR

Dato : 11-06-01 18:27

> Aprilla er osse rigtig godt, kan bare ikke lide den "#%¤% grimme Sonic *no
> offence*
> ligner et æg der er halveret og sat sammen med et bræt

Så er der jo altid en masse andre =)

F.eks Aprilia SR 50, vandkølet, stor, godt lys og ser smart ud.
Hvis man hellere vil ha' noget med gear er der også flere muligheder:

RS 50 - MC look-a-like med 6 gear og vandkølet motor. Omdrejningstæller,
12,2l tank osv, meget lækker.
Classic 50 - Harley wanna-be, 5 gear og vandkølet motor. Ser ganske sej ud,
men 2-takts lyden passer bare slet ikke til den =)
RX 50 - 45km/t Crosser med 6 gear og vandkølet motor. Sjov i Terræn =)

De render alle sammen mellem 90 - 110km/t alt efter vind og vejr hvis
spærringerne er fjernet.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com