Ingen musik i Quake 2?
Fra : Paminu

Dato : 01-11-05 21:10

Jeg har lige købt Quake 2 og spillet i et par timer, men er der ingen musik
i spillet. Er der nogen som ved om det er en fejl eller om det først kommer
senere i spillet?

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-11-05 21:57

Paminu wrote:
> Jeg har lige købt Quake 2 og spillet i et par timer, men er der ingen musik
> i spillet. Er der nogen som ved om det er en fejl eller om det først kommer
> senere i spillet?

Jeg mener ikke Quake 2 indeholder musik, men du kan smide en musik CD med
f.eks Einstürzende Neubauten så kan Q2 spille det i baggrunden.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Lars Jensen

Dato : 02-11-05 00:32

Lars Hoffmann wrote:

> Jeg mener ikke Quake 2 indeholder musik, men du kan smide en musik CD
> med f.eks Einstürzende Neubauten så kan Q2 spille det i baggrunden.

Burde det ikke næsten være NIN?

> Med venlig hilsen
> Lars Hoffmann

Lars B

Fra : Janus

Dato : 02-11-05 17:13

Lars Jensen wrote:

> Burde det ikke næsten være NIN?

> Lars B

Eller Brother and Sister .. det er satme skræmmende!

--

Kids, try this at home: http://www.legendsrpg.net/index.php?refid=799

Fra : Brian Lund

Dato : 03-11-05 17:39

Nine Inch Nails?

> Eller Brother and Sister .. det er satme skræmmende!

Der er noget i har misforstået, der skal slet ingen musik være på spil! ;)

Brian

Fra : Lars Jensen

Dato : 03-11-05 21:49

Brian Lund wrote:

> Nine Inch Nails?

Korrekt...

> Der er noget i har misforstået, der skal slet ingen musik være på spil! ;)

Det er for længe siden jeg har spillet Quake 2 :)

> Brian

Lars B

Fra : Brian Lund

Dato : 04-11-05 13:47

> Korrekt...

;)

> Det er for længe siden jeg har spillet Quake 2 :)

Det var nu mere generelt! - Ingen spil, det er det første jeg gør når jeg
starter et nyt spil "Music OFF"!
Og hvis jeg glemmer at slå det fra, er det det første der går mig på
nerverne ;)

Og det er også halvlænge siden jeg har spillet det sidst, Action Quake 2 var
ellers genialt! :)

Brian

Fra : BuFFerz

Dato : 05-11-05 17:25

> Det var nu mere generelt! - Ingen spil, det er det første jeg gør når jeg
> starter et nyt spil "Music OFF"!

Delvis ening med dig ... men fx Half-Life 2 hvor musikken er med til at
sætte stemningen og skifter og passer til de miljører man bevæger sig i
- så kan jeg godt lide det.

Men hvis det bare et et eller andet hjernedødt soundtrack der hammer der
ud af.. så tager jeg det også altid fra.

Fra : Paminu

Dato : 04-11-05 12:27

"Janus" <nospam@nomail.com> skrev i en meddelelse

> Eller Brother and Sister .. det er satme skræmmende!

Kan ikke finde noget der hedder Brother and Sister på amazon.

Fra : Brian Lund

Dato : 04-11-05 13:45

> Kan ikke finde noget der hedder Brother and Sister på amazon.

De er danskere! - Og ikke særligt kendte...

Brian

Fra : Paminu

Dato : 04-11-05 19:37

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> De er danskere! - Og ikke særligt kendte...
>

> Brian

ok fattede ikke lige at den var en joke