F.E.A.R.
Fra : HHH

Dato : 01-11-05 17:36

Hej,

Har netop købt dette spil. Udover det tog 25 min at installere, fortæller
den når man skal til at starte, at der er kommet en update. Nåh ja, fint
nok - så skal man da ikke lede efter en patch som plejer at udkommer før
spillene frigives. Men når man så kigger efter, opdager man, at updaten min
santen er 122 MB stor. Vil det sige man kun køber halvdelen af spillet og
resten downloades? Hvad skal de stakler gøre som 1)ikke er tilkoblet nettet,
eller 2) dem som skal betale for hver mb man downloader? Det fremgår ikke af
æsken, at man skal have netopkobling.

Det vat blot mit sure opstød for i dag!

Mvh

hh

Fra : Per Nielsen

Dato : 01-11-05 17:49

HHH wrote:
> [...]
> stakler gøre som 1)ikke er tilkoblet nettet, eller 2) dem som skal
> betale for hver mb man downloader? Det fremgår ikke af æsken, at man

Du kan jo sige nej til updaten. Ingen tvang, jeg ville egentlig kalde det en
service. Jeg har downloadet (og installeret) patch 1.01 seperat, og der
fylder den kun 21,4MB.

Fra : Dorph

Dato : 01-11-05 17:51

> [...]
> skal de stakler gøre som 1)ikke er tilkoblet nettet, eller 2) dem
> som skal betale for hver mb man downloader? Det fremgår ikke af

Faktisk er der allerede kommet 2 updates ...
De stakler der ikke er tilkoblet nettet kan bare spille spillet uden
de updates,
jeg spillede halvdelen af spillet før den første update kom og det
fungerede fint.
Der hvor updaten SKAL bruges er i multiplayer da man skal ha den
seneste
version for at spille der, men hvis man ikke har net kan det jo være
lige meget.

Fra : HHH

Dato : 01-11-05 18:14

Ja, patch 1.02 skulle være lagt ud den 31. oktober. Jeg antager at patch
1.01 er inkluderet i patch (update) 1.02 - ? Ja, selvfølgelig kunne man lade
være at downloade, men når nu spillet starter med at sige, at der er en
"nyere version" vil man jo automatisk klikke "ok" i den tro, at det er nogle
sene "bugs" der er fundet. Nå, pyt - det gik!

mvh
hh

Fra : Janus

Dato : 02-11-05 17:17

HHH wrote:
> [...]
> "nyere version" vil man jo automatisk klikke "ok" i den tro, at det er nogle
> sene "bugs" der er fundet. Nå, pyt - det gik!

Kunne nu ikke forestille mig, at folk der ikke var på nettet ville få
denne besked...
En lidt spøjs feature, at man skulle lave et spil uden at patche det
inden udgivelsen, men blot lave en pop-up i spillet, der gjorde
spilleren opmærksom på, at en sådan fandtes :)

--

Kids, try this at home: http://www.legendsrpg.net/index.php?refid=799

Fra : Anders Matthiessen

Dato : 02-11-05 18:31

Janus wrote:

> Kunne nu ikke forestille mig, at folk der ikke var på nettet ville få
> denne besked...

Det tror jeg nu heller ikke. Hvordan skulle spillet i såfald vide at der
er en patch ?