cupido-blade
Fra : nana sørensen

Dato : 30-10-05 22:27

Hej gruppe...

jeg ved godt at jeg er et lidt forkert sted, men alligevel er jeg ikke helt
OT.

jeg leder efter Cupido-blade. Jeg har en del selv, men kan nemt bruge flere.
Nogen der har nogen i gemmerne de vil sælge (billigt) ?

Mvh. Nana

nana snabeldut phobia prik dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-10-05 22:56

nana sørensen skrev:

>jeg ved godt at jeg er et lidt forkert sted, men alligevel er jeg ikke helt
>OT.

Jamen, det er du.

Alle former for handel foregår i markedsgrupperne og kun der.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : GLS

Dato : 30-10-05 23:10

> Jamen, det er du.
>
> Alle former for handel foregår i markedsgrupperne og kun der.
> --
> Topposter du svar, dvs. skriver dit svar over det citerede,
> så ryger du på min ignoreringsliste.
> Svar under det du citerer og citer kun det du svarer på - tak.
> http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Det var dog satans som KGE hænger sig i regler og normer, han må da leve et
ensomt og trist liv, måske derfor han skriver her.(Næste gang topposter jeg
for at drille, jeg kan sagtens leve med at ryge på den ignorerliste)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-10-05 23:34

GLS skrev:

>Det var dog satans som KGE hænger sig i regler og normer, han må da leve et
>ensomt og trist liv, måske derfor han skriver her.

Såfremt man tillod handel udenfor markedsgrupperne, så ville de
hurtig bliver oversvømmet af alle mulige former for handel og
reklamer.

Men, du trænger vist til en omgang, så smid bukserne og
strambuks, du får 50 slag med mit spanskrør.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : GLS

Dato : 31-10-05 06:35

Ja og såfremt man ikke tillod hjernevaskede regelryttere at skrive her kunne
mange flere have det sjovt.

Det her forum er for pokker da vel til for at more sig og hente
informationer, at der så foregår lidt handel eller der spørges om nogen har
det jeg lige mangler kan vist ikke skade, det er jo ikke alle der abonnerer
på alle usenetgrupper , så hvis ikke jeg er med i alle grupper, så ser jeg
ikke sådan et indlæg og så er muligheden for at finde de blade jo
formindsket. Jeg har godt nok ikke nogle af de blade, men det er sikkert
også ligegyldigt nu, for KGE har sikkert fået jaget nana sørensen langt væk

Se jeg toppostede, og sidder nu og har det dejligt lunt på KGE's
ignorerliste, der hvor ingen regelrytter finder mig

Fra : Jonny Jensen

Dato : 02-11-05 00:56

Ikke for at lyde sur eller noget... Men hold nu din kæft...

Jonny, som også nok overlever at være på ignorelisten...

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message
> Såfremt man tillod handel udenfor markedsgrupperne, så ville de
> hurtig bliver oversvømmet af alle mulige former for handel og
> reklamer.

[SNIP]

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-11-05 01:10

On Wed, 2 Nov 2005 00:55:58 +0100, "Jonny Jensen" <a@b.com> wrote:

>Ikke for at lyde sur eller noget... Men hold nu din kæft...
>
>Jonny, som også nok overlever at være på ignorelisten...

ja det gør han well men jeg kan nu ikke se noget odiøst i at KGE
agumentere for at der ikke skal være opslag i gruppen - selv om det
sikkert er postet i den bedste mening.

fut : dk.admin.netikette
>--
Mv.
Bo M Mogensen
When he hears you speak And says, "How does it feel
To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965