til Nusletingen
Fra : Brian Olesen

Dato : 30-10-05 15:29

Hejsa
Hvad så. - Kommer der nogensinde et svar fra dig, eller lader vi bare tråden
fise ud i ingen ting?

Mvh. Brian

Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-10-05 19:55

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse

Hej.

> Hejsa
> Hvad så. - Kommer der nogensinde et svar fra dig, eller lader vi bare
> tråden fise ud i ingen ting?

Det kommer, det kommer - men jeg har ikke haft så meget tid de sidste par
dage (fødselsdag, messe, biograf, restaurantbesøg mv. *smil*) - og har også
kun ganske få minutter nu, men det jeg ønsker at svare på ligger i min
kladdemappe

mange hilsner

Fra : Brian Olesen

Dato : 30-10-05 21:23

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> dage (fødselsdag, messe, biograf, restaurantbesøg mv. *smil*) - og har
> også kun ganske få minutter nu, men det jeg ønsker at svare på ligger i

Det er så i orden. Ka' se, at du har fået det meget bedre efter denne
weekend!

Mvh. Brian