minoriteter inden for sexområdet
Fra : andropov

Dato : 30-10-05 10:34

Jeg synes ikke der er mange minoriteter inden for sexområdet som
skriver her.

Det kunne være spændende at læse om escortpigers oplevelser som f.eks.
BlondAnett
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=315414

sadomachokistiske lesbiske skriver heller aldrig her som f.eks. Louise
Frevert og hendes veninder:
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=317889

Kvinder som har sex med 2 eller flere mænd hører man også yderst
sjældent om her.

Det kunne være interessant at læse lidt mere om hvad der sker inde bag
gardinerne istedet for den samme diskussion om hvem af parterne som
tager opvasken for 117 gang.

Fra : GLS

Dato : 30-10-05 14:49

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det kunne være interessant at læse lidt mere om hvad der sker inde bag
> gardinerne istedet for den samme diskussion om hvem af parterne som

Nu er der jo ikke mange kvinder som skriver i gruppen, så der er vel grænser
for hvor mange forskellige sexualiteter her kan skrives om hvis det er
kvinders sexualitet du efterlyser

Fra : andropov

Dato : 30-10-05 18:22

On Sun, 30 Oct 2005 14:48:56 +0100, "GLS" <gls_46@hotmail.com> wrote:

>Nu er der jo ikke mange kvinder som skriver i gruppen,

Det er sådan set også noget trist.

> så der er vel grænser
>for hvor mange forskellige sexualiteter her kan skrives om hvis det er
>kvinders sexualitet du efterlyser

Ja, konferencen mangler meget kan man sige.

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-10-05 22:32

> Ja, konferencen mangler meget kan man sige.

Du mangler nogle fantasier at spille pik til?

--
-Jens B.

Fra : GLS

Dato : 30-10-05 23:05

> "andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Du mangler nogle fantasier at spille pik til?
>
> --
> -Jens B.

De fantasier kan han få ved at gå ind på http://www.sex-debat.dk/ der kan
han læse om kvinders sexualitet

Fra : andropov

Dato : 31-10-05 16:02

On Sun, 30 Oct 2005 23:05:24 +0100, "GLS" <gls_46@hotmail.com> wrote:

>"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>De fantasier kan han få ved at gå ind på http://www.sex-debat.dk/ der kan
>han læse om kvinders sexualitet

Der er måske lidt mere power over sexdebatten der inde.

Fra : andropov

Dato : 31-10-05 16:00

On Sun, 30 Oct 2005 22:32:25 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

>Du mangler nogle fantasier at spille pik til?

Ja, det gør jeg :)

Nu er jeg så gået i gang med at læse Lone Nørgaard: Sex løgn og
kvinder. Men den sætter ikke meget gang i pikspilsfantasier....

Tværtimod. Hun mener vidst stort set at kvinder kun har lyst til sex
når de er forelskede.

Fra : GLS

Dato : 31-10-05 19:34

> [...]
Ja på www.sex-debat.dk er der vild gang i hormonerne, de piger som skriver
derinde er sq ikke generte, så på med vanten og kom og giv dit besyv med

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-10-05 23:34

> [...]

>for hvor mange forskellige sexualiteter her kan skrives om hvis det er

som jeg læser indlæget er det ikke aflen stilet til kvinder så mon
ikke det kan bære afligevel som debat oplæg ...

>--
Mv.
Bo M Mogensen
When he hears you speak And says, "How does it feel
To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965