Massage=
Fra : MArtin Nielsen

Dato : 28-10-05 00:24

Ved i om mænd i samme stil som en del kvinder gør kan få penge for sex - og
hvordan?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-10-05 01:45

On Fri, 28 Oct 2005 01:23:45 +0200, "MArtin Nielsen"
<jadahva@hotmail.com> wrote:

>Ved i om mænd i samme stil som en del kvinder gør kan få penge for sex - og
>hvordan?

ja du kan da bare rygge en annonce i avisen - lav en hjemme side
tilmeld dig de gule sider osv.

>--
Mv.
Bo M Mogensen
When he hears you speak And says, "How does it feel
To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

Fra : andropov

Dato : 28-10-05 14:17

<jadahva@hotmail.com> wrote:

>Ved i om mænd i samme stil som en del kvinder gør kan få penge for sex - og
>hvordan?

Ja, der var lige en fyr i et ungdomsprogram som fortalte om hvordan
han havde tilbudt sex til mænd.
Men det var jo nok lidt sjovere hvis man kunne tilbyde sex til kvinder
:)

Fra : GLS

Dato : 28-10-05 14:51

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, der var lige en fyr i et ungdomsprogram som fortalte om hvordan
> han havde tilbudt sex til mænd.
> Men det var jo nok lidt sjovere hvis man kunne tilbyde sex til kvinder
> :)

Også hvis den der tilbyder sex er bøsse??? *lol*

Fra : andropov

Dato : 28-10-05 14:55

On Fri, 28 Oct 2005 15:50:55 +0200, "GLS" <gls_46@hotmail.com> wrote:

>"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

>og

>Også hvis den der tilbyder sex er bøsse??? *lol*

Det må du spørge en bøsse om han kan give sex til kvinder.

Fra : JB

Dato : 29-10-05 08:06

MArtin Nielsen wrote:
> Ved i om mænd i samme stil som en del kvinder gør kan få penge for
> sex - og hvordan?

thordreng kan, men hvem der er dumme nok til det, ved jeg ikke.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 31-10-05 21:40

JB wrote:

> thordreng kan, men hvem der er dumme nok til det, ved jeg ikke.

Du kan jo spørge Ejvind.

Fra : JB

Dato : 01-11-05 02:38

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Du kan jo spørge Ejvind.

så han har været på dig ?
hvad fik du for det ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 03-11-05 08:50

JB wrote:

> så han har været på dig ?
> hvad fik du for det ?

Hvad plejer du da at give ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 03-11-05 17:18

Ejvind Kruse wrote:

> Hvad plejer du da at give ?

ikke noget, hvad gav du ejvind ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 03-11-05 20:09

JB wrote:

> ikke noget, hvad gav du ejvind ?

Jeg var ikke interesseret.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 05-11-05 03:08

Ejvind Kruse wrote:

> Jeg var ikke interesseret.

det plejer du ellers nok siger han, er det p.g.a. feber du ikke kunne få den
op og stå va va va va

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 05-11-05 08:26

JB wrote:

> det plejer du ellers nok siger han, er det p.g.a. feber du ikke kunne få den
> op og stå va va va va

Ikke engang i febervildelserne, nej.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 08-11-05 09:08

Ejvind Kruse wrote:

> Ikke engang i febervildelserne, nej.

ja ja du snakker og røven går ?

Fra : Steen Johansen

Dato : 02-11-05 16:41

"Thorbjørn Ravn Andersen" <nospam0000@c.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan jo spørge Ejvind.

Et godt ordsprog er:

Der er kun én ting der er værre end en mandschauvinist, det er en kvinde
der ikke gør som der bliver sagt.

Hvor mange mænd skal der til at åbne en bajer?

Ingen. Den skal være åben når hun kommer med den.

Hvorfor har kvinder mindre fødder end mænd?
Det er en af de der udviklingsting, der gør, at de kan stå tættere på
køkkenvasken.

Hvordan ved du, at en kvinde vil til at sige noget klogt?
Når hun starter med "En mand har fortalt mig...."

Hvordan reparerer du en kvindes armbåndsur?
Du reparerer det ikke. Der er ur i komfuret.

Hvorfor fiser mænd oftere en kvinder?
De kan holde munden lukket så længe, som det kræves for at opbygge det
nødvendige tryk.

Hvis din hund gøer ved bagdøren og din kone skriger ved fordøren, hvem
lukker du så ind først?
Hunden. Fordi den holder kæft så snart du lukker den ind.

Alle hustruer er ens.
De har bare forskellige ansigter så vi kan kende dem fra hinanden.

Jeg har ikke talt til min kone i 18 måneder.
Jeg nænner ikke at afbryde hende.

Hvad kalder man en kvinde, der har mistet 95% af sin intelligens?
Fraskilt.

Bigami er at have en kone for meget. Mange mænd mener, at monogami er det
samme.

Forskere har opdaget mad, der sænker en kvindes sexlyst med 90%.
Det kaldes bryllupskage.

Sidste gang vi sloges, var det min skyld. Hun spurgte "Hvad er der på TV"
Jeg svarede "Støv".

I begyndelsen skabte GUD jorden og hvilede. Så skabte GUD manden og
hvilede.
Så skabte GUD kvinden og siden har hverken GUD eller manden hvilet.

Min kone og jeg er uadskillige.
Sidst tog det 4 urobetjente og en hund 20 minutter, at skille os ad.

Hvorfor dør mænd før deres koner?
Fordi de ønsker det.

Hvad er straffen for bigami?
2 svigermødre.

Sønnen: "Far er det sandt, at i dele af Afrika kender manden først konen,
Når de er gift?
Far: "Det sker over hele jorden min søn".

Manden indrykkede en annonce i Ekstra Bladet "Kone søges" Næste dag fik
han hundredvis af breve.
De sagde alle det samme "Du må få min"

Den mest effektive måde at huske konens fødselsdag på er at glemme den én
enkelt gang.

En tigger gik op til den velklædte dame, der shoppede i Magasin og sagde
"Jeg har ikke spist noget i fire dage".
Hun kiggede på ham og svarede "Bare jeg havde din viljestyrke".

Fra : Inger

Dato : 29-10-05 22:21

MArtin Nielsen wrote:
> Ved i om mænd i samme stil som en del kvinder gør kan få penge for sex - og
> hvordan?

Jeg har læst et par artikler i Tidens Kvinder hvor unge fyre tager ud
til kvinder og masserer og muligvis evt. også gør en masse andet...
Altså en slags escort-fyr. Er det hvad du mener?

Inger