Joan Ørting
Fra : Rigor Mortis

Dato : 26-10-05 15:57

Der er vist nogen der tager gas på Joan Ørting..

Hvis man læser i kommentarerne der er skrevet, er det en rigtig fin
joke.

Kan huske den inde fra www.eb.dk og syntes dengang at den var way
out..

http://digte.dk/digte/poem.asp?digt=305760&Forfatter=14744

Dét er da humor..

--
RM

Den har indtil videre sparet mig for at få 53706 spam-mails.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 26-10-05 21:47

"Rigor Mortis" <rigor@12mail.dk> skrev i en meddelelse
> Der er vist nogen der tager gas på Joan Ørting..
>
> Hvis man læser i kommentarerne der er skrevet, er det en rigtig fin
> [...]

Humor hrmm, er du sikker på at det ikke er virkeligt?.

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 26-10-05 22:21

Poul Nielsen wrote:
> Humor hrmm, er du sikker på at det ikke er virkeligt?.

Selvfølgelig er det da ikke virkeligt. Frivillige seksualforhold mellem
folk af forskellig alder er noget som pornoindustrien har opfundet. Det
forekommer kun når der lokkes med penge, eller når der er tale om
regulær voldtægt.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-05 22:33

"Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> folk af forskellig alder er noget som pornoindustrien har opfundet. Det
> forekommer kun når der lokkes med penge, eller når der er tale om regulær

Nej, det er nu ikke rigtigt.

Fra : GLS

Dato : 27-10-05 03:47

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Kommer det ikke lidt an på hvor frastødende den ældste i et sådan forhold
er??

Mig bekendt har jeg ikke voldtaget min unge kæreste og vi har været sammen i
snart 3 år, på trods af at der er 35 år mellem os og jeg er fattig som en
kirkerotte, så om igen, det holder ikke vand.

Fra : Ole Hansen

Dato : 28-10-05 10:18

"Rigor Mortis" <rigor@12mail.dk> writes:

> Der er vist nogen der tager gas på Joan Ørting..
<snip>
> Dét er da humor..

Er det? Forklar mig lige, hvad der er så morsomt?

> --
> RM

> Den har indtil videre sparet mig for at få 53706 spam-mails.
> Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk

Du er så dygtig. Betal dog for programmet og spar os andre for
Spamfighters evindelige lortesignaturer!

--
Ole Hansen

Fra : Rigor Mortis

Dato : 31-10-05 13:31

"Ole Hansen" <moped@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Du er så dygtig. Betal dog for programmet og spar os andre for
> Spamfighters evindelige lortesignaturer!

Du er da rigtigt i humør..

Kan du ikke få afløb for dine sure opstød et andet sted? Jeg gør ikke
ting for at genere dig, så tal ordentligt.

Mandemens..

FUT: dk.snak.mudderkastning
--
RM
Fortsat med spamfighter-signatur

Den har indtil videre sparet mig for at få 54061 spam-mails.