er det en syg fantasi ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-10-05 19:54

jeg har som før postet haft orgasme problemer MEN NU har jeg fundet et
billed af Alyssa Milano sandsyneligt vis fake hvor hun står med en 14
års krop - se det sætter jeg op på skærmen også gør jeg mig den
fantasi at en af mine veninder lære sin datter ( på 13 ) at slikke min
pik imens de mastubere hinanden med den dildo jeg ga hende til hendes
fødselsdag
og ding dong dynamo lygte - jeg kommer efter 3 minutter og det har jeg
gjort nogen dage i træk og det er efter godt et år hvor jeg kunne har
komme ca en gang om måneden ... nu er fantasien jo fri og i mine moral
begreber .. men er der nogen der ude der finder den slags fantasier
frastødene ? normale ? mm ?
>--
Mv.
Bo M Mogensen
When he hears you speak And says, "How does it feel
To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

Fra : Henri Gath

Dato : 23-10-05 20:11

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> komme ca en gang om måneden ... nu er fantasien jo fri og i mine moral
> begreber .. men er der nogen der ude der finder den slags fantasier

Søg professionel hjæp...det har du trængt til længe....

Fra : Anita

Dato : 23-10-05 20:29

Bo M Mogensen skrev:

Whatever works. Men du bør nok ikke fortælle de involverede om din fantasi
:)

Venligst Anita

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-10-05 00:21

On Sun, 23 Oct 2005 21:28:46 +0200, "Anita" <anitaoestX@Xgmail.com>
wrote:

>Bo M Mogensen skrev:
>
>Whatever works. Men du bør nok ikke fortælle de involverede om din fantasi

nej for helved ;)

Fra : Rune

Dato : 24-10-05 10:16

> Bo M Mogensen skrev:

> Er det en syg fantasi?

umm.. jeps.

"Anita" <anitaoestX@Xgmail.com> skrev i en meddelelse
> Whatever works. :)

Nej. Hele 70'er mentaliteten fra "I'm OK, You're OK" er i dag blevet så
internaliseret at få mennesker er parat til at komme med klar stillingtagen
til noget som helst, og endda gamle mænd med potensproblemer der laver små
incestuøse og pædofile kollager og drømmer om deres venindes mindreårige
datter skønnes om A-OK og ganske normalt. Det er det bare ikke. Det er en
dybt anormalt og en syg fantasi Bo gør sig i - hvis det altså ikke bare er
lidt trolderi.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-10-05 19:34

On Mon, 24 Oct 2005 11:15:57 +0200, "Rune" <test@test.test> wrote:

>A-OK og ganske normalt. Det er det bare ikke.

hvem skader det ?

> Det er en
>dybt anormalt og en syg fantasi Bo gør sig

ja det er jeg klar over dte er jod et der er det sexede ved det

>i - hvis det altså ikke bare er
>lidt trolderi.

nej nej

Fra : Johan

Dato : 23-10-05 20:35

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message
> [...]
*snip*
> [...]
> komme ca en gang om måneden ... nu er fantasien jo fri og i mine moral
> begreber .. men er der nogen der ude der finder den slags fantasier

Så længe du holder din fantasi inde i dit eget hoved, så skal du ikke høre
noget herfra.
Men hvorfor skal pigerne have præcis den alder. Jeg gætter på, at det ikke
så meget drejer sig om noget seksuelt, som det drejer sig om et problematisk
forhold til autoriteter. Bare et gæt.

Fra : ThomasB

Dato : 23-10-05 21:18

"Johan" <dsl130739@vip.cybercity.FJERNESdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så meget drejer sig om noget seksuelt, som det drejer sig om et
> problematisk forhold til autoriteter. Bare et gæt.

Eller også ligger det dybt i mænds natur, at have trang til at bedække før
alle andre mænd.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 23-10-05 21:28

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Eller også ligger det dybt i mænds natur, at have trang til at bedække før
> alle andre mænd.

Måske ligger det også i kvinders natur, noget med den der "første gang" (før
andre mænd) - jeg har i hvert fald fantaseret om mange "første gange" - hvor
det så er sket på forskellige måder

mange hilsner

Fra : ThomasB

Dato : 23-10-05 21:36

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Måske ligger det også i kvinders natur, noget med den der "første gang"
> (før andre mænd) - jeg har i hvert fald fantaseret om mange "første
> gange" - hvor det så er sket på forskellige måder

Ja, måske ligger det bare i vores natur, at ville have så unge og virilie
hunner/hanner som muligt.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 23-10-05 22:05

Jens/ThomasBassedrengen wrote:

> Ja, måske ligger det bare i vores natur, at ville have så unge og virilie
> hunner/hanner som muligt.

Er du kommet på Thordrengs pdf-hold ?

--
Ejvind

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-10-05 00:26

On Sun, 23 Oct 2005 22:18:21 +0200, "ThomasB"
<usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote:

>Eller også ligger det dybt i mænds natur, at have trang til at bedække før
>alle andre mænd.

ja jeg har selv pløkket ( defloreret ) 6 jomfruer i min efterskole tid
og det er jeg til dags dato meget stolt af :)

Fra : Jonny Jensen

Dato : 24-10-05 02:04

> ja jeg har selv pløkket ( defloreret ) 6 jomfruer i min efterskole tid
> og det er jeg til dags dato meget stolt af :)

Ja, det er jo altid spass når det er uberørt territorie, men jeg vil til
enhver tid foretrække en 18-23 årig med lidt erfaring (bare nok til at hun i
det mindste kender sig selv og hendes egen krop) frem for en enhver anden
aldersgruppe, yngre eller ældre end førnævnte interval... (er selv 25)...

Jonny.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-10-05 03:14

On Mon, 24 Oct 2005 03:04:10 +0200, "Jonny Jensen" <a@b.com> wrote:

>Ja, det er jo altid spass når det er uberørt territorie,

ja jeg var 16-17 år så ...

> men jeg vil til
>enhver tid foretrække en 18-23 årig med lidt erfaring (bare nok til at hun i
>det mindste kender sig selv og hendes egen krop)

ja det vil jeg såmænd også og gerne ældre endnu i praksis altså
men i fantasien tænder jeg pt på lolita ;)

>frem for en enhver anden
>aldersgruppe, yngre eller ældre end førnævnte interval... (er selv 25)...

jamen så passer det jo meget godt

Fra : andropov

Dato : 24-10-05 04:53

On Mon, 24 Oct 2005 01:25:59 +0200, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcop.net> wrote:

>ja jeg har selv pløkket ( defloreret ) 6 jomfruer i min efterskole tid
>og det er jeg til dags dato meget stolt af :)

Jeg kender også til en som bedækkede 2 jomfruer på efterskole. Han
blev så sendt hjem. Men kom hjem som en lykkelig fyr :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-10-05 06:54

On Mon, 24 Oct 2005 05:52:46 +0200, andropov <nospam@andropov.dk>
wrote:

>Jeg kender også til en som bedækkede 2 jomfruer på efterskole. Han
>blev så sendt hjem. Men kom hjem som en lykkelig fyr :)

hæ hæ jaaee men jeg fik nu lang snor og blev aldrig taget i det
men jeg var til hele 42 mundtlige samtaler om min adfærd i
almindelighed ;)

Fra : Brian Olesen

Dato : 24-10-05 15:22

Hej

> Eller også ligger det dybt i mænds natur, at have trang til at bedække før
> alle andre mænd.

hihih ja det skulle såmænd ikke undre.

Brian

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-10-05 00:24

On Sun, 23 Oct 2005 21:34:32 +0200, "Johan"
<dsl130739@vip.cybercity.FJERNESdk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message
>*snip*
>
>Så længe du holder din fantasi inde i dit eget hoved, så skal du ikke høre
>noget herfra.

det bliver den

>Men hvorfor skal pigerne have præcis den alder. Jeg gætter på, at det ikke
>så meget drejer sig om noget seksuelt, som det drejer sig om et problematisk
>forhold til autoriteter. Bare et gæt.

Nah jeg tror ikke det handler om autoriteter som jeg indrømmet har
haft et livslangt anstrengt forhold til - men jeg tror det er det
grænse overskidene i situationen der tiltaler mig ... det forbudte
dominansen den knækkede vilje underkastelsen ude af kontrol osv.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 23-10-05 21:21

> [...]

> komme ca en gang om måneden ... nu er fantasien jo fri og i mine moral
> begreber .. men er der nogen der ude der finder den slags fantasier

Det er da en ret uskyldig fantasi - hvis du kan få den tanke, at det skulle
kunne opfattes som frastødende, skulle du da nødig være med på sidelinjen
til mine fantasier *hehe*

mange hilsner

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-10-05 00:27

On Sun, 23 Oct 2005 22:20:42 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Det er da en ret uskyldig fantasi - hvis du kan få den tanke, at det skulle
>kunne opfattes som frastødende, skulle du da nødig være med på sidelinjen
>til mine fantasier *hehe*

hæ hæ jaeee Søs vi skulle måske prøve det af en dag :)

Fra : nusle nuslesen

Dato : 24-10-05 00:37

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse

Hej,

> hæ hæ jaeee vi skulle måske prøve det af en dag :)

Ikke din fantasi - den tænder mig ikke

mange hilsner

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-10-05 03:12

On Mon, 24 Oct 2005 01:37:19 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Ikke din fantasi - den tænder mig ikke

bare rolig Søs vi finder et kompris der passer alle parter :)

Fra : Steen Johansen

Dato : 24-10-05 05:39

> [...]
>
> Det er da en ret uskyldig fantasi - hvis du kan få den tanke, at det
> skulle kunne opfattes som frastødende, skulle du da nødig være med på

Hvis der er græs på banen må der spilles!
MvH Steen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-10-05 06:55

On Mon, 24 Oct 2005 06:39:22 +0200, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

>Hvis der er græs på banen må der spilles!

KLART og jeg tror hun er frisk !

Fra : Steen Johansen

Dato : 24-10-05 05:37

> [...]
> Bo M Mogensen
> When he hears you speak And says, "How does it feel
> To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

Lige nu er du på en delt 12 plads på min troll liste top 20
Ikke ilde!
MvH Steen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-10-05 06:54

On Mon, 24 Oct 2005 06:37:22 +0200, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

>Lige nu er du på en delt 12 plads på min troll liste top 20
>Ikke ilde!

det var da et dejligt topick indlæg her fra morgen stunden johansen

Fra : Poul Nielsen

Dato : 24-10-05 11:54

> [...]
> jeg har som før postet haft orgasme problemer MEN NU har jeg fundet et
> billed af Alyssa Milano sandsyneligt vis fake hvor hun står med en 14

Ku du ikke lige poste et foto af skønheden.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-10-05 19:39

On Mon, 24 Oct 2005 12:53:34 +0200, "Poul Nielsen" <555@get2net.dk>
wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
>
>Ku du ikke lige poste et foto af skønheden.

her er hun som lidt ældre :
http://lordpeon.tripod.com/alyssaP/alyssamilano005.jpg>

men dybest set er jeg forelsket i hendes "søster "
Hollly : http://hjem.get2net.dk/freegames/charmed_sisters/holly.jpg

ikke lige dte bedtse bille men det var hvad jeg lige kunne finde

Fra : Efbob

Dato : 25-10-05 14:31

Ligner Michael Jackson
Posted with NewsLeecher v3.0 Final
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : Paul

Dato : 24-10-05 12:01

Bo M Mogensen skrev:

> [...]
> fødselsdag

> ...men er der nogen der ude der finder den slags fantasier

Jeg vil nok foretrække en noget ældre datter - måske 18-20 år.

--

M.v.h.

Paul

"I don't trust something that bleeds for five days and doesn't die"
Mr. MacKay, South Park