"bruger" undersøgelse....
Fra : Sabina H.

Dato : 23-10-05 13:11

Jeg har indimellem en snak med flere af mine veninder om følgende
problmatik, og kunne derfor godt tænke mig at få mændendes indgangsvinkel
til det...
jeg er ked af det piger, men jeres stemmer tæller ikke ;)

********************************************''''
"Bruger" undersøgelse....

sæt gerne flere "krydser", og svar med hjertet ikke hjernen.....

kvinder der har sex den første aften/på første date er:

A) billige
B) selvsikre
C) ikke kærestemateriale
D) sexede
E) spændende
F) skræmmende
G) en jeg gerne vil se igen
H) frække
I) Eventyrlystne

tilføj evt selv punkter......

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : ThomasB

Dato : 23-10-05 13:40

"Sabina H." <sabina@websetter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> sæt gerne flere "krydser", og svar med hjertet ikke hjernen.....
>
> kvinder der har sex den første aften/på første date er:

D & E

og

J) Frigjorte

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-10-05 13:56

> kvinder der har sex den første aften/på første date er:
>
> A) billige
> B) selvsikre
> C) ikke kærestemateriale
> D) sexede
> E) spændende
> F) skræmmende
> G) en jeg gerne vil se igen
> H) frække
> I) Eventyrlystne

Ja.

--
-Jens B.

Fra : Henri Gath

Dato : 23-10-05 14:39

> "Sabina H." <sabina@websetter.dk> skrev i en meddelelse

> Ja.

Nej

Fra : Per Vadmand

Dato : 23-10-05 14:39

"Sabina H." <sabina@websetter.dk> wrote in message
> [...]
>
> sæt gerne flere "krydser", og svar med hjertet ikke hjernen.....
>
> kvinder der har sex den første aften/på første date er:

Aner det ikke. Har aldrig mødt sådan en (og helleer ikke savnet det).

Per V.

Fra : andropov

Dato : 23-10-05 14:59

On Sun, 23 Oct 2005 15:38:31 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Aner det ikke. Har aldrig mødt sådan en (og helleer ikke savnet det).

Har en fornemmelse af at der er langt imellem en sådan kvinde og man
kan vel også undvære sex en aften hvis man har undværet det f.eks. 3
måneder forinden :)

Men det skader vel ikke med en sexet, fræk kvinde hvis blot hun
samtidig er trofast.

Fra : Sabina H.

Dato : 23-10-05 16:37

andropov wrote:

> Har en fornemmelse af at der er langt imellem en sådan kvinde og man
> kan vel også undvære sex en aften hvis man har undværet det f.eks. 3
> måneder forinden :)

hmmm.... langt imellem.... tror jeg egentligt ikke*G* langt de fleste af
mine veninder har gjort det på et eller andet tidspunkt i deres liv....

> Men det skader vel ikke med en sexet, fræk kvinde hvis blot hun
> samtidig er trofast.

og dine stemmer ligger så hvor??

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : andropov

Dato : 23-10-05 17:17

On Sun, 23 Oct 2005 17:36:57 +0200, "Sabina H." <sabina@websetter.dk>

>og dine stemmer ligger så hvor??

D, E, G, H, I

Fra : Sabina H.

Dato : 23-10-05 16:36

Per Vadmand wrote:

> Aner det ikke. Har aldrig mødt sådan en (og helleer ikke savnet det).

selvom du ikke har mødt en sådan eller ønsket det, kan du da godt have en
ide om hvordan du ville tolke det i en given situation??
du har da vel fantasi ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : andropov

Dato : 23-10-05 14:56

On Sun, 23 Oct 2005 14:10:46 +0200, "Sabina H." <sabina@websetter.dk>
wrote:

>kvinder der har sex den første aften/på første date er:
>
>A) billige
>B) selvsikre
>C) ikke kærestemateriale
>D) sexede
>E) spændende
>F) skræmmende
>G) en jeg gerne vil se igen
>H) frække
>I) Eventyrlystne
>
>tilføj evt selv punkter......

Mon ikke de fleste mænd er ligeglade blot det er en selv kvinderne har
sex med :)

Fra : Non-Desperado

Dato : 23-10-05 15:11

"Sabina H." <sabina@websetter.dk> skrev:

>kvinder der har sex den første aften/på første date er:
>
>A) billige
>B) selvsikre
>C) ikke kærestemateriale
>D) sexede
>E) spændende
>F) skræmmende
>G) en jeg gerne vil se igen
>H) frække
>I) Eventyrlystne

G (E og H)

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : Spilopmager

Dato : 23-10-05 15:56

Kryds ved B, D, E, G, H, I

/Spilopmager

Fra : BorreBoy

Dato : 23-10-05 16:28

> [...]
>
> sæt gerne flere "krydser", og svar med hjertet ikke hjernen.....
>
> kvinder der har sex den første aften/på første date er:

C-G-H

Fra : Brian Olesen

Dato : 23-10-05 17:28

Hej

> sæt gerne flere "krydser", og svar med hjertet ikke hjernen.....
>
> kvinder der har sex den første aften/på første date er:
>
> A) billige
(x) > B) selvsikre
> C) ikke kærestemateriale
(x) > D) sexede
(x) > E) spændende
> F) skræmmende
(x) > G) en jeg gerne vil se igen
(x) > H) frække
(x) > I) Eventyrlystne

> tilføj evt selv punkter......

Problemet med din undersøgelse er, at du bare sætter en masse punkter op. Du
burde stille flere spørgsmål og i øvrigt er det jo ofte forskelligt fra
kvinde til kvinde.

Fra : Sabina H.

Dato : 23-10-05 17:48

Brian Olesen wrote:

> Problemet med din undersøgelse er, at du bare sætter en masse punkter
> op. Du burde stille flere spørgsmål og i øvrigt er det jo ofte
> forskelligt fra kvinde til kvinde.

nej, for det er kun de allerførste tanker jeg er ude efter.... din
"gut-feeling" så at sige...
man behøver ikke tænke så meget over det, og der behøver heller ikke stilles
forskellige scenarier op....
--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Brian Olesen

Dato : 24-10-05 15:19

Hej

> nej, for det er kun de allerførste tanker jeg er ude efter.... din
> "gut-feeling" så at sige...
> man behøver ikke tænke så meget over det, og der behøver heller ikke
> stilles forskellige scenarier op....

Når du siger det, men så bør man jo ikke svare, for det kommer an på
situationen. Du er måske interesseret i at se, hvad folks
forhåndsindstilling er til spørgsmålet. Jeg er nemlig sikker på, at en ting
er, hvad man sidder her ved puteren og skriver noget helt andet er en real
world situation.

Men jeg tror, at du i hvert fald har fået bekræftet, at mænd som
udgangspunkt er positive overfor tanken.

Jeg vil blot sige, at der er masser faldgrupper.
F.eks. vil jeg hurtigt få et veldigt turn off af en alt for fremfusende alt
for ivrigt scorende pige. Og jo de findes.
Men en sød spændende pige, som gerne vil med hjem og gøre lidt lagen
gymnastik vil blive opfattet helt anderledes. Førstnævnte ku' onde tunger
endda nok finde på at kalde billig.

Mvh. Brian

Fra : Henning

Dato : 23-10-05 17:36

> [...]
>
> sæt gerne flere "krydser", og svar med hjertet ikke hjernen.....
>
> kvinder der har sex den første aften/på første date er:

Helt vild med MIG *G*

MVH
Henning

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-10-05 17:43

wrote:

> [...]
>
>sæt gerne flere "krydser", og svar med hjertet ikke hjernen.....
>
>kvinder der har sex den første aften/på første date er:

Nahh hvorfor det ?

>B) selvsikre

kommer an på situationen kvinder er jo forskelige

>C) ikke kærestemateriale

nu vågner man jo ved siden af så meget når man har været fuld
jeg tror ikke det skal være kærste materiale det hele men nogen af dem
jo

>D) sexede

meget

>E) spændende

så mænd

>F) skræmmende

kan ske :)

>G) en jeg gerne vil se igen

så bestemt

>H) frække

nogen af dem

>I) Eventyrlystne

jo jo ...

>tilføj evt selv punkter......

nu er dte jo ikke nemt det her sabina jeg har i mit snart 40 årige liv
haft sex med 106 kvinder også har jeg en da stået stille de sidste 10
år sårn da - men kvinder er jo forskelige - hvorfor man kun kan svare
nogen er og nogen er ikke til stort set alle dine spørgsmål - hvis du
forstår hvad jeg mener ?

>--
Mv.
Bo M Mogensen
When he hears you speak And says, "How does it feel
To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

Fra : andropov

Dato : 23-10-05 18:05

On Sun, 23 Oct 2005 18:43:01 +0200, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcop.net> wrote:

>Nahh hvorfor det ?

Det er sådan et kedeligt udtryk som kun bliver brugt for at spanke
nogen.

>kommer an på situationen kvinder er jo forskelige
Selvsikkerhed så tænker man mest på jobsamtale om direktørjobbet eller
lignende :)

>kan ske :)

Det kommer nok meget an på kvindetypen :)

>nu er dte jo ikke nemt det her sabina jeg har i mit snart 40 årige liv
>haft sex med 106 kvinder

Har du ført dagbog og skrevet alle deres navne ned....

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-10-05 19:46

On Sun, 23 Oct 2005 19:05:06 +0200, andropov <nospam@andropov.dk>
wrote:

>Det er sådan et kedeligt udtryk som kun bliver brugt for at spanke
>nogen.

Hmm jeg er ikke helt sikker på jeg forstår hvad du mener - men
personeligt finder jeg "billige" kvinder sexsede da jeg var ung havde
vi et hold af kvinder der gik på omgang imellem os rødder og det var
sgu noget af dte bedste sex jeg fik i 80 erne - om jeg ku ha tænkt mig
at være kærste med nogen af dem - næppe .....

>Selvsikkerhed så tænker man mest på jobsamtale om direktørjobbet eller
>lignende :)

ja jeg forbinder det nu heller ikke lige med sex og samliv ...

>Det kommer nok meget an på kvindetypen :)

jamen det gør hele spørge skemate jo som jeg skrev til Sabina
kvinder er jo fandens forskelige

>Har du ført dagbog og skrevet alle deres navne ned....

nej stjerne tegn ;)

Fra : andropov

Dato : 23-10-05 20:29

On Sun, 23 Oct 2005 20:46:08 +0200, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcop.net> wrote:

> [...]
>sgu noget af dte bedste sex jeg fik i 80 erne - om jeg ku ha tænkt mig
>at være kærste med nogen af dem - næppe .....

Måske er førstedateknepkvinder ikke så trofaste kunne man frygte....

>jamen det gør hele spørge skemate jo som jeg skrev til Sabina
>kvinder er jo fandens forskelige

Det gør det svært at lave scorekaj (charme selvtillid og lækkert hår)
kurser :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-10-05 00:21

On Sun, 23 Oct 2005 21:28:37 +0200, andropov <nospam@andropov.dk>
wrote:

>Måske er førstedateknepkvinder ikke så trofaste kunne man frygte....

det var de her helt sikkert ikke :)

>Det gør det svært at lave scorekaj (charme selvtillid og lækkert hår)
>kurser :)

Hmm jaee men nu gik spørgsmålet jo på kvinder :)
men jow hvor er mick når man skal bruge ham :=)

Fra : Johan

Dato : 23-10-05 18:02

"Sabina H." <sabina@websetter.dk> wrote in message
*snip*
> A) billige
> B) selvsikre
> C) ikke kærestemateriale
> D) sexede
> E) spændende
> F) skræmmende
> G) en jeg gerne vil se igen
> H) frække
> I) Eventyrlystne

Alle undtagen A, C og F.

> tilføj evt selv punkter......

Det er at generelisere (som de andre punkter), men jeg synes selv, at næste
punkt betyder noget:

J) Har et godt forhold til sin seksualitet.
Dette vil jo betyde god sex i et eventuelt forhold.

Fra : andropov

Dato : 23-10-05 18:15

On Sun, 23 Oct 2005 19:01:45 +0200, "Johan"
<dsl130739@vip.cybercity.FJERNESdk> wrote:

>Alle undtagen A, C og F.

Det med C er vel kun noget man ikke kan vurdere hvis man er meget
fuld. Hvis du også siger undtagen C i andre situationer mener du jo at
hun alligevel ikke er god nok til noget længerevarende....

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 23-10-05 19:35

wrote:

>sæt gerne flere "krydser", og svar med hjertet ikke hjernen.....
>
>kvinder der har sex den første aften/på første date er:
>
>A) billige
>B) selvsikre
>C) ikke kærestemateriale
>D) sexede
>E) spændende
>F) skræmmende
>G) en jeg gerne vil se igen
>H) frække
>I) Eventyrlystne

Jeg synes slet ikke du kan generalisere på den måde. De kan være både
billige og ikke-billige (og (ikke)-hele-resten-af-listen + adskillige
punkter mere)

Det afhænger af omstændighederne, stemningen, pigen, fyren og en
mængde andre faktorer.

Så jeg mener ikke man kan besvare spørgsmålet så kategorisk.

/Lars
www.tomtompoi.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-10-05 19:49

On Sun, 23 Oct 2005 20:34:53 +0200, "Lars (ArthurDent)"
<arthurdent44@hotmail.com> wrote:

>Jeg synes slet ikke du kan generalisere på den måde. De kan være både
>billige og ikke-billige (og (ikke)-hele-resten-af-listen + adskillige
>punkter mere)

ja dte er jeg sgu egentligt enig i

>Det afhænger af omstændighederne, stemningen, pigen, fyren og en
>mængde andre faktorer.

yeps som f.eks hvor fuld man er /var

>Så jeg mener ikke man kan besvare spørgsmålet så kategorisk.

det er svært men nu beder hun jo også som jeg læser det om ens første
tanke - og jow jeg er sgu da reaktionær jeg ser bestemt helst ikke at
min mor eller min søstere havde sex med nogen som de ikke havde kendt
længe osv - andre kvinder det er straks en anden sag ;)

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 23-10-05 20:09

On Sun, 23 Oct 2005 20:48:34 +0200, Bo M Mogensen
<chokmah@spamcop.net> wrote:

>On Sun, 23 Oct 2005 20:34:53 +0200, "Lars (ArthurDent)"

>det er svært men nu beder hun jo også som jeg læser det om ens første
>tanke -

Min første tanke var netop "det kan man sgu da ikke generalisere over"

> og jow jeg er sgu da reaktionær jeg ser bestemt helst ikke at
>min mor eller min søstere havde sex med nogen som de ikke havde kendt
>længe osv - andre kvinder det er straks en anden sag ;)

Det er så dit billede af virkeligheden. I mit billede af virkeligheden
er det ikke noget jeg skal blande mig i, det er udelukkende deres egen
sag

Sagt med andre ord: Det tilkommer ikke mig at dømme andre, kun mig
selv.

/Lars
www.tomtompoi.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-10-05 00:19

On Sun, 23 Oct 2005 21:08:35 +0200, "Lars (ArthurDent)"
<arthurdent44@hotmail.com> wrote:

>Min første tanke var netop "det kan man sgu da ikke generalisere over"

ja ja ... men jeg fandt da at man godt kunne reagere på nogen at
spørgsmållene .... jeg tror det sabina fisker efter er hvilket billed
man har af kvinder i almindelighed

>Det er så dit billede af virkeligheden. I mit billede af virkeligheden
>er det ikke noget jeg skal blande mig i, det er udelukkende deres egen
>sag

ja gu er det derres egen sag - men som du skriver så har jeg en
virkelighed omkring det ...

>Sagt med andre ord: Det tilkommer ikke mig at dømme andre, kun mig
>selv.

jaaeee nu har jeg 4 søster ... jeg boede sammen med en af de ældste i
et års tid og det plagede mig sgu godt nok med den læn strøm af herre
hun slæbte med sig hjem

Fra : Sabina H.

Dato : 23-10-05 20:08

Lars (ArthurDent) wrote:
> Jeg synes slet ikke du kan generalisere på den måde. De kan være både
> billige og ikke-billige (og (ikke)-hele-resten-af-listen + adskillige
> punkter mere)

så gå ud fra at det er en pige du kunne finde på at dyrke sex med den første
aften... skal du bruge flere pointers, så brug den sidste "første
gangs-sex"oplevelse du havde, eller vælg den bedste eller den dårligste....
der er ingen grund til at gøre det mere besværligt end det er..... det er
DIN personlige opfattelse, ikke en generel holdning jeg er ude efter....

> Det afhænger af omstændighederne, stemningen, pigen, fyren og en
> mængde andre faktorer.

allesammen omstændigheder som du skal bruge hjernen for at afgøre...

> Så jeg mener ikke man kan besvare spørgsmålet så kategorisk.

som bo også skriver så er jeg ude efter din allerførste indskydelse....
det du føler med hjertet, ikke det du tænker med hjernen*G*

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Henri Gath

Dato : 23-10-05 20:37

> [...]
>
> sæt gerne flere "krydser", og svar med hjertet ikke hjernen.....
>
> kvinder der har sex den første aften/på første date er:

Sig mig, mener du ikke selv, at livet er for kort til at bruge tid på sådan
noget hjernedødt lort!?

Fra : Sabina H.

Dato : 23-10-05 20:50

Henri Gath wrote:

> Sig mig, mener du ikke selv, at livet er for kort til at bruge tid på
> sådan noget hjernedødt lort!?

når jeg har en veninde, hvis andre veninder mener det er "dating suicide" at
sexe på første date, og jeg ikke selv er af samme overbevisning*G* næh....
er det ikke et ganske menneskeligt træk at ville have informationerne
direkte fra hestens mund så at sige?

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-10-05 00:25

On Sun, 23 Oct 2005 21:50:01 +0200, "Sabina H." <sabina@websetter.dk>
wrote:

> [...]
>sexe på første date, og jeg ikke selv er af samme overbevisning*G* næh....
>er det ikke et ganske menneskeligt træk at ville have informationerne

Gath er ikke hestens mule - det er i sig selv absurd at besvare ham -
han er ikke nogen rask mand - jeg vil sige han gør BW ære

Fra : Lars Fischer

Dato : 26-10-05 14:59

Sabina H. wrote:
> når jeg har en veninde, hvis andre veninder mener det er "dating suicide" at
> sexe på første date, og jeg ikke selv er af samme overbevisning*G* næh....

Det vigtige er vel at din veninde er sig selv, som hun er. Det øger
chancen for at evt. fortsat forhold er med een, der faktisk holder af
hende som hun er. Hvis hun forstiller sig på første date, så ender det
med at bordet fanger.

Hvis din veninde har det godt med at sexe på første date, så skal hun da
gøre det. Så finder hun en mand, der kan lide hende sådan. Hvis hun
lader være for at han ikke skal syn's hun er "billig", så ender hun jo
med en mand, der i virkeligheden syn's at hun *er* billig (hvis hun
ellers var sig selv). Og hvad skal hun med det?

/Lars

Fra : Sabina H.

Dato : 27-10-05 12:45

Lars Fischer wrote:

> [...]
> chancen for at evt. fortsat forhold er med een, der faktisk holder af
> hende som hun er. Hvis hun forstiller sig på første date, så ender

altså, dummere er hun heller ikke*G*

> [...]
> hun jo med en mand, der i virkeligheden syn's at hun *er* billig
> (hvis hun ellers var sig selv). Og hvad skal hun med det?

det var jo slet ikke det "undersøgelsen" gik på....
det var blot en mulighed for at vise hende at slet ikke alle tænker som de
udgaver hun har hørt..... og det har jeg faktisk fået bevist ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Finn

Dato : 23-10-05 23:10

Sabina H. skrev:

> kvinder der har sex den første aften/på første date er:
>
> A) billige
> B) selvsikre
> C) ikke kærestemateriale
> D) sexede
> E) spændende
> F) skræmmende
> G) en jeg gerne vil se igen
> H) frække
> I) Eventyrlystne

Jeg siger B, D, E, G og H
G er med fordi min nuværende kæreste og jeg mødtes på, at vi blev lidt
tændte på hinanden, og det var kun sex vi gik efter, men det endte med
vi blev lidt forelskede i hinanden efterfølgende

Fra : Lars Fischer

Dato : 24-10-05 11:09

Sabina H. wrote:
> kvinder der har sex den første aften/på første date er:
>
> A) billige
> B) selvsikre
> C) ikke kærestemateriale
> D) sexede
> E) spændende
> F) skræmmende
> G) en jeg gerne vil se igen
> H) frække
> I) Eventyrlystne

B (ellers kan det være lige meget), G

Forklaringen kan naturligvis osse være, at der er tale om en voldsomt
usikker kvinde der håber at opnå kontakt på den måde - men det afslører
sig, og det bliver til en klods om benet.

Først og fremmest er det forhåbentligt en kvinde der hviler i sig selv
og gør det hun har lyst til i situationen - uanset om hun har sex den
første aften eller venter et par måneder. Det afgørende er, at hun gør
det hun selv syn's er rigtigt for hende. Det betyder ikke noget for
min "vurdering" af kvinden eller min lyst til at se hende igen om hun
gør det ene eller det andet - det er nogen helt andre ting der afgør
det. Jeg syn's på den ene side ikke, at det gør kvinden mere spændende
eller sexet af hun har sex med mig første aften, men jeg kan på den
anden side slet ikke sætte mig ind i, at det skulle gøre hende
skræmmende eller til een der "ikke er kærestemateriale" (hvad det så end
betyder).

/Lars

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 24-10-05 11:35

Sabina H. skrev:

> [...]
> DIN personlige opfattelse, ikke en generel holdning jeg er ude efter....

Du har fået min personlige holdning, det er det der er pointen. Hvis
jeg bruger min første, sidste eller en hvilkensomhelst konkret
oplevelse som model, så får du ikke min personlige holdning, men i
stedet min oplevelse af en bestemt situation.

> som bo også skriver så er jeg ude efter din allerførste indskydelse.....
> det du føler med hjertet, ikke det du tænker med hjernen*G*

Jeg føler med hjertet at jeg ikke har hverken ret til eller er
kompetent til at (be)dømme folk på det grundlag.

Og selv om jeg havde en mening er den fuldstændig ligegyldig i den
forbindelse, for det er pigen selv der skal kunne se sig selv i øjnene
næste morgen. Kan hun det er andres mening ligegyldig.

/Lars

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-10-05 19:35

On 24 Oct 2005 03:34:51 -0700, "Lars (ArthurDent)"
> [...]

>forbindelse, for det er pigen selv der skal kunne se sig selv i øjnene
>næste morgen. Kan hun det er andres mening ligegyldig.

Hmm jeg har nogen venbinder der har været sammen med mere ind 500 mænd
og jeg vil nu mene det på sigt ikke har bragt dem uscces

Fra : andropov

Dato : 24-10-05 20:06

De har vel fået en masse god sex...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-10-05 20:46

On Mon, 24 Oct 2005 21:05:58 +0200, andropov <nospam@andropov.dk>
wrote:

>De har vel fået en masse god sex...

ja nu har jeg selvføligt pullet dem selv så .... om dte var go sex ved
jeg ikke men vilde var de

Fra : andropov

Dato : 25-10-05 14:54

Sådan skal det være.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-10-05 17:13

On Tue, 25 Oct 2005 15:53:33 +0200, andropov <nospam@andropov.dk>
wrote:

>Sådan skal det være.

Tjaaaeee .... hwa mere kan man sige :)

Fra : Brian Olesen

Dato : 24-10-05 20:45

Hej

> Hmm jeg har nogen venbinder der har været sammen med mere ind 500 mænd
> og jeg vil nu mene det på sigt ikke har bragt dem uscces

lol
Det kan sgu kaldes glædespiger.

Behøver der være success forbundet med at være sammen med et andet menneske?
Det synes jeg ikke. Det er i sig selv en sanseoplevelse. Jeg går i hvert
fald ikke seng med piger for at opnå success og de skal sgu heller ikke
regne med det, hvis de går i seng med mig.

Mvh. Brian

Fra : Paul

Dato : 24-10-05 11:57

Sabina H. skrev:

> kvinder der har sex den første aften/på første date er:

Aner det ikke.

Kender jeg hende på forhånd eller er det en såkaldt blind date?

Jeg skal altså brainfucke og lege rundt med hende først før jeg går til håndgribeligheder.

--

M.v.h.

Paul

"I don't trust something that bleeds for five days and doesn't die"
Mr. MacKay, South Park

Fra : Per O.

Dato : 24-10-05 16:43

> [...]
>
> sæt gerne flere "krydser", og svar med hjertet ikke hjernen.....
>
> kvinder der har sex den første aften/på første date er:

E + H

Fra : XXX

Dato : 25-10-05 00:32

"Per O." <digital@NEJTAKosterbo-net.dk> wrote in

> E + H

A og C.

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 25-10-05 10:52

Sabina H. skrev:

> kvinder der har sex den første aften/på første date er:
>
> A) billige
> B) selvsikre
> C) ikke kærestemateriale
> D) sexede
> E) spændende
> F) skræmmende
> G) en jeg gerne vil se igen
> H) frække
> I) Eventyrlystne

B - D - E - F - G - H - I

Dette var min første indskydelse.
At jeg også mener de vil kunne være skræmmende, har mere at gøre med min
egen usikkerhed - Kan jeg leve op til hende?

Efter lidt tænksomhed er jeg ikke så sikker på B)
Det behøver jo så absolut ikke være pga. selvsikkerhed de gør det, for
nogens vedkommende vil det være pga. manglende selvsikkerhed.

--
Jan

www.biotopia.dk
Stedet hvor biseksuelle mødes