hejsa
Fra : Michael J Hagelquist

Dato : 18-10-05 14:55

hejsa
sød og venlig fyr på 34 der skal lærer at kende dette miljø ....prøver mig
derfor frem på denne måde ..ER IKKE SÅ KENDT MED DATING ENDNU MEN PRØV AT
SKRIV OG VI FINDER UD AF TINGENE SAMMEN

da jeg i min nutid er meget ensom ,pøver jeg af denne vej at søge tosomheden
i fremtiden herinde .søger en sød kæreste at dele livets glæder
med....derfor prøver jeg lykken af denne vej..sød og rar fyr med meget stor
kendskab til videnskab og eletronik og computer netværker...

kan lide at løbe og gå ture ,CYKLE, være sammen til sports shows og fodbold
og håndbold kampe....

KAN OGSÅ GODT lide at gå til koncerter og rock shows og festivaller om
sommeren (i skive)
beach partys(med mange kendte kunstnere og rock musikere)
og resten af landet................(sk agen) (løkken)...o.s.v

er stor fan af dansk rock kuntsnere som allan olsen ,lars lillholt, jonny
madsen ,poul krebs,gnags, tv2 ,sanne,hanne , for bare at nævne nogle af de
super danske kunstnere.....

stor fan af sportsverden , og eldsker computere , at installerer ,reparere ,
lave netværker med servere , og forbinde computere i trådløse og kablede
netværker.....

er med fremme i skoene når det drejer sig om ind og udlanske nyheder ,om det
er fra aviser , tv eller nettet .altid orienteret om hvad der sker i den
verden vi lever i og omkring.......

ser altid nye muligheder i forskellige løsninger på forskellige
problemstillinger... er en problemløser person som altid finder en løsning
når tingene er sværer og forudsige.

håber du har nogle af de samme egenskaber og vores kemi stemmer overens i
disse ting

så bare skriv til mig herinde!!!!!!!!!!!!!!!

søger en venskab eller kæreste senere i fremtiden vis vi kan finde ud af
tingene sammen

hilsen

michael
34år

begin 666 emo_flag_dk.gif
M1TE&.#EA$P`1`,0?`-A85+"8H]=B4Y9J:KS,TYA&1M-'/:8W,\%75+HT*\4Y
M+^%40__Y]OYX7O_M[?=]?^9M8[!Y<HP[/>W#P=[DZ+EJ7WMM>[=$/=>XMM[&
MQ==S='9_<NO*BB1+8O____WKLR'Y! $``!\`+ `````3`!$```60X">.9&F>
M)H>N6[>=7#S&;="I<]NYG-X]C]M(9WD0=AV+!@(P"#^<S@!12# \$.HAD9@\
MHXF#).'P*,3;B1<'/@0\9<4E0/%,$M^.AT+P^/<$%'<*>1X8!0I7'AD%%PH&
M`WD&%P4&5Y.-"PTN,QT+`A4-?I\5$!&<G1&1.P0-ISLO)3H;/4BT."FX,;@K
%O24A`#L`
`
end

begin 666 emo_heart.gif
M1TE&.#EA$P`1`,0?`-))/,(]-,M,/MQE4,1&.>)C8>=Q6=131,P_--A<2KTY
M,=U22LY.3+N8H_9^@O^.D_^LA?1U<X9;9[LY+_^.;O9_9,]00M5;2<="-LU$
M./^?>HUA8>O*BG9_<B1+8OWKLR'Y! $``!\`+ `````3`!$```63X">*'#>2
MYGEVGM>-K*N*;-/(]?VNWN,X#U?O%]Q].!Y)@<$H1#R195/B22$#"D4@L.AN
MLX$JR1.8:!%H-'82MGHVAP`F`Z!G,('#1DSS7 @$`(*"@ DR(T@;`P(6!XX6
M`@-[*3 >%087"9H7!A6'*BP4%0.D%12?,RP:% 84&J@S'RP0M+"QLAXZM[$L
(1KLJE#,A`#L`
`
end

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-10-05 16:43

On Tue, 18 Oct 2005 15:55:26 +0200, "Michael J Hagelquist"
<mikkiboy@postkasse.org> wrote:

>hejsa
>sød og venlig fyr på 34

Hmm ja det er jo meget godt men du er i den forkerte gruppe - du er
havnet i et debat forum hvor du laver et opslag - prøv i stedet
dk.opslag.personeligt tror jeg den heder ellers er der jo scor datting
osv.

er det en mand eller kvinde du leder efter :) ?

>--
Mv.
Bo M Mogensen
When he hears you speak And says, "How does it feel
To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

Fra : Zeki

Dato : 18-10-05 18:25

"Michael J Hagelquist" <mikkiboy@postkasse.org> skrev i en meddelelse

> så bare skriv til mig herinde!!!!!!!!!!!!!!!

Er dette en joke?

Mvh
Zeki

Fra : sdsf

Dato : 18-10-05 20:15

"Zeki" <Zeki@.dk> skrev i en meddelelse
> "Michael J Hagelquist" <mikkiboy@postkasse.org> skrev i en meddelelse

> Er dette en joke?
>
> Mvh
> Zeki
Nej, jeg tror ikke det er en joke, for jeg har set hans profil på datink.dk
Det ser nu ud til at han har slettet profilen, jeg mener den hed vist
mikkiboy.
Profilen var så speciel at jeg stadig husker den, han havde billede på
som afslørede at han bor i speciel og gammeldags.
Jeg faldt over profilen i en gæstebog, og fordi den skildte sig så meget
ud, føjede jeg den til min favoritliste.
Han reklamerede så via nyhedsbreve medat han reparerede computere.