Kun grimme kvinder modarbejder prostitutio~
Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-05 14:35

Matriarkatet er politisk stærkt, og rummer talrige Lone Dybkjær-typer,
der intenst hader kvinder og mænd og vil skade kvindefrigørelse og
mænds opnåen selvtillid ved glædespigers hjælp.

Selvhaderne er grønne af misundelse, når de ser et medmenneske
opnå¨selvtillid, fx ved en vidunderlig spirituel oplevelse pr købesex.
Mænd helbredes for alskens onder, når drømmen om erotik med smuk
kvinde opfyldes, og de indser at de ikke er de lus, som andre

"Den eneste måde at blive frisk på, er at betragte sig selv som
helbredt". Gustave Flaubert

At de misundelige vil have livsglæden forbudt er sygt som at forbyde
alkohol, narko, sol-badning, hasard-spil eller familieliv.

Selvfølgelig har den storsindede langvarige kærlighed mellem to
forældre nogle fordele som den smålige luderluderkunde-relation ikke
har. Men som Paulus gentager "hver ting til sin tid".

At turde afprøve grænser og stole på at man vælger de rette fristelser
var Oscar Wildes hovedbudskab.

" Lykkelig er den, der ikke tvivler på sig selv."
Gustave Flaubert

"I love prostitution in and for itself ...In the very notion of
prostitution there is such a complex convergence of lust and
bitterness, such a frenzy of muscle and sound of gold, such a void in
human relations, that the very sight of it makes one dizzy! And how
much is learned there! And one is so sad! And one dreams so well of
love! Gustave Flaubert

May 1865: Flaubert told us, `Such was my vanity when Iwas young that
when I visited a brothel with my frinds I always took the ugliest
girl and insisted on screwing her in front of them all without taking
my cigar out of my mouth. It was no fun for me: I just did it for the
spectators.´ Goncourt Brothers

" Jeg er sikker på, at ludere er nogen af dem, der gør mest gavn i
samfundet. Ann-Mari Max Hansen

" Koketterne sætter en ære i at være skinsyge på deres elskere, for
at skjule, at de er misundelige på andre kvinder. Rochefoucauld

" Mon der ikke i alle kvinder et eller andet sted rumsterer en drøm
om at prøve at blive begæret som luder. Det tror jeg faktisk.
Susi

" Ofte fører frygten for noget ondt til noget ondere
Nicolas Boileay

SELVFØLGELIG ER DET IDEELT at lysten til erotik kommer indefra
samtidig og man aldrig tjener to herrer - men kun sin indre domstol,
spontaniteten.

Men virkeligheden er en anden, og alle ved at de mest uærlige
prostituerede er massemedierne, journalisterne -

- Jeppesen skrev fornylig på EB-bagsiden. "Medieverdenen er en
underlig størrelse - den skal kæles for, førend den spinder"

Da staten driver kile ind i privat samarbejde, især det mellem fader
og moder, så er skilsmisse-% gjort høj og der er brug for glædespiger
til at skabe stjernestunder. Og mænd vil have afveksling. Prostitution
står ikke i vejen for at der stadig er mange der opnår de langvarige
parforholds enorme lykke jvf

(On his 90th Birthday) "The love we have in our youth is superficial
compared to the love that an old man have for his old wife. "
Will Durant 1885 - 1981

" Nwver take a wife till though hast a house (and a fire) to
put her in. Benjamin Franklin 1706-1790

"Det er bevis på kvindens visdom, at hun altid
har vidst at blive forsørget. Nietzsche

" Piger, der venter at vinde alt ved deres ungdommelige
ynder,og hvis beregning stimuleres af deres snedige mødre, er helt som
prostituerede - blot er disse piger mere kloge og mindre ærlige.
Nietzsche

"Som en modvægt til prostitution og som dennes
fornem-gørelse , ønsker jeg at man overvejer leasing-ægteskaber. De
kan vare en årrække eller måneder, med passende sikring af børnene".
Nietzsche

" Bak all personlig forfengelighet har kvinnene selv stadig
vekk sin upersonlige forakt - for "kvinnen
Nietzsche

" De prostituerede sælger deres moral, ikke deres kroppe.
Gifte kvinder gør det modsatte. Nicolaus Cybrinsky

" Der er kun få ærbare kvinder, som ikke er kede af deres
métier.Rochefoucauld

" Efter min mening er sex det smukkeste, mest naturlige og
sundeste man kan købe for penge. Steve Martin

GB Shaw : Vil du gå i seng med mig for
10000£Borddamen(smuk):Joh, da - Tænk hvis vi fik et barn med din
intelligens og mit udseende(og en af versionerne af historien siger -
at han svarede : "men hvad hvis omvendt"?)GB Shaw: Vil du gå i seng
med mig for 20£Borddamen: Tror du jeg er en luderGBShaw: Det spørgsmål
_har__ vi afklaret, - nu snakker vi kun om prisen.

[...]

I det store hele foragtes kvinder mere af kvinder end af
mænd. Nietzsche

Mellem dem der sælger sig i prostitution, og dem der sælger
sig i ægteskabet, er der ikke anden forskel end prisen og konkraktens
varighed. Simone de Beauvoir

On the whole, "woman" has been despised by woman herself
more than by man (beyound good and evil) Nietzsche

Prostitution is essentially a matter of lack of choice.
Charles Baudelaire

Prostitution lader sig ikke afskaffe; der gives endda
grunde til at ønske, at man ikke afskaffer den. Følgelig må man
FORÆDLE den - jeg håber, man forstår dette "følgelig" - prostitution
er i hele verden noget uskyldigt og naivt. Nietzsche

Simon Spies Man kan ikke købe kærlighed for penge, men man
kan købe noget der ligner tilforveksling.+½"How much easier is
self-sacrifice than self-realization." Eric Hofferpmach
"Retfærdighed kommer kun på tale når der ligeværdige magter til at
opretholde den. Den stærke gør, som han kan, mens den svage acceptere,
hvad han må." Thukydid, Melian samtale

The most vigorous part of my sex life is - negotiating the
price" DavidLetterman

Vil du høre min personlige mening om prostitution? Hvis
mænd vidste, hvordan de skulle gøre det, ville de ikke behøve at
betale for det. Roseanne Arnold

De prostituerede sælger deres moral, ikke deres legemer. Den gifte
kvinde gør det omvendte. Nicolaus Cybinski

Selv konkubinatet er blitt korrumpert: - av ekteskapet.
Nietzsche

At lade mænd få sex mod engangsbetaling er et foragteligt
skruebrækkeri og forrædderi imod matriakat og samfundsorden. Anonym
KVINDE

De kvinder, der ikke er til salg, koster mest.
Guy de Maupassant1850-1893

On the whole, ´woman`has been most despised by woman herself and not
by men.Nietzsche

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-05 16:31

HAr noget forbud gavnet noget, når bortses fra mod vold, tyveri,
bedrag

Rummer historien om statsindgreb mod sex (incl pædofili) eller
rusmidler een eneste solstrålehistorie

Er i TV der om iaften kl 1900 - DR Dagens Danmark