Små piger
Fra : albert_van_helsing@y~

Dato : 16-10-05 20:34

Selvfølgelig, som mit kaldenavn siger er jeg på "de godes", og dermed
vil jeg sige at små piger er lækre. De er smukke og det er åbenbart
den feminines side af menneskets største værdi.
Fra piger bliver bevidst om deres seksuelle til trækning og indtil de
i 40 års alderen finder ud af, at de ikke kan manipulere med mænd med
deres kvindelighed, vil de prøve at få mænd til at gøre hvad de
ønsker.

Fra : Brian Olesen

Dato : 16-10-05 21:40

Hej

[...]

Lol kvinder vil til alle tider forsøge og ofte med stort held, at manipulere
mænd.

Mvh. Brian

Fra : Non-Desperado

Dato : 17-10-05 07:47

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev:

>Lol kvinder vil til alle tider forsøge og ofte med stort held, at manipulere
mænds.

*fnis*

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : preben nielsen

Dato : 17-10-05 16:19

<albert_van_helsing@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>i 40 års alderen finder ud af, at de ikke kan manipulere med mænd
>med

Ikke kan ? Jo, gu fanden kan de ! Og det er da også fint :D

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Poul Nielsen

Dato : 24-10-05 11:56

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> <albert_van_helsing@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke kan ? Jo, gu fanden kan de ! Og det er da også fint :D

> [...]

Ja helt enig, det går da rigtigt fint for dem med det.

Fra : PerX ...

Dato : 18-10-05 18:33

In article <1129491222.571477.227620@g47g2000cwa.googlegroups.com>,
albert_van_helsing@yahoo.dk says...
> Selvfølgelig, som mit kaldenavn siger er jeg på "de godes", og dermed
> vil jeg sige at små piger er lækre. De er smukke og det er åbenbart
> den feminines side af menneskets største værdi.

Korte piger er lærke - se Eva Longoria fra Desperate Housewifes, mega
hottie or kun 1.57 *g*

Fra : Henning Lund

Dato : 18-10-05 19:30

PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev:

> Korte piger er lærke - se Eva Longoria fra Desperate Housewifes, mega
> hottie or kun 1.57 *g*

De er sq til gengæld mere hidsige

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : Henning

Dato : 21-10-05 08:41

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse

> De er sq til gengæld mere hidsige

Ikke alle! Min kone er sgu ikke hidsig, men et fornuftsvæsen
der er til at tale og forhandle sig tilrette med

MVH
Henning

Fra : XXX

Dato : 19-10-05 16:16

PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in

> In article <1129491222.571477.227620@g47g2000cwa.googlegroups.com>,
> albert_van_helsing@yahoo.dk says...
>
> Korte piger er lærke - se Eva Longoria fra Desperate Housewifes, mega
> hottie or kun 1.57 *g*

Hun er grim.