Søger en muslimsk terrorist til interview
Fra : Henri Gath

Dato : 14-10-05 19:10

Det er til min pædagogiske grunduddannelse.
Jeg vil så gerne prøve at forstå. Og kan man lave om på det ved snak, er det
da ikke så ringe.......100% diskretion...så er du muslimsk terrorist, hører
jeg gerne fra dig.

Fra : andropov

Dato : 14-10-05 19:11

On Fri, 14 Oct 2005 20:10:25 +0200, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

> [...]
>da ikke så ringe.......100% diskretion...så er du muslimsk terrorist, hører

Vil du bolle med den muslimske terrorist eller hvor er relevansen til
konferencen....

Fra : Henri Gath

Dato : 14-10-05 19:19

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Vil du bolle med den muslimske terrorist eller hvor er relevansen til
> konferencen....

Konfererencen?

Fra : Per Vadmand

Dato : 14-10-05 20:29

"andropov" <nospam@andropov.dk> wrote in message

> Vil du bolle med den muslimske terrorist eller hvor er relevansen til
> konferencen....

Henri Røvhul (ja, det betyder Gat altså) tror, han er relevant. Og for øvigt
ville det faktisk være ret interessant at få at vide, hvad en muslimsk
terrorist egentlig tænker. Det er der ikke ret mange af os, der rigtigt
forstår, og hvis man vil forebygge terrorisme, er det en god idé at vide den
slags.

Det samme gælder pædofili.

Per V.

Fra : Henri Gath

Dato : 14-10-05 22:30

> [...]
> muslimsk terrorist egentlig tænker. Det er der ikke ret mange af os, der
> rigtigt forstår, og hvis man vil forebygge terrorisme, er det en god idé

Ja, du ville vel få dig en spiller, mens de fortalte...................ikke,
Per Fladmand? De gør dig liderlig, gør de ikke?

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-05 22:36

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, du ville vel få dig en spiller, mens de
> fortalte...................ikke, Per Fladmand? De gør dig liderlig, gør de
> ikke?

Hvis du bare vidste hvor meget du fortæller om dig selv nu Henrik, så ville
du ikke skrive det du gjorde.

Fra : Henri Gath

Dato : 14-10-05 22:42

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du bare vidste hvor meget du fortæller om dig selv nu Henrik, så
> ville du ikke skrive det du gjorde.

spar bare lommepsykologien, min dreng, den kan du gemme til mindre
intelligente...........dem har du sikkert rigeligt af i din omgangskreds...

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-05 23:45

> spar bare lommepsykologien, min dreng, den kan du gemme til mindre
> intelligente...........dem har du sikkert rigeligt af i din
> omgangskreds...

Man behøver ikke engang være intelligent for at se hvad du har gang i.

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 15-10-05 08:13

On Fri, 14 Oct 2005 23:42:23 +0200, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>spar bare lommepsykologien, min dreng, den kan du gemme til mindre
>intelligente...........dem har du sikkert rigeligt af i din omgangskreds...

Mindre intelligente?? Mindre intelligente end dig?? Det er vist endnu
ikke påvist at nogen har negativ intelligens, så det er da en
umulighed du kræver der.

/Lars

Fra : Gert

Dato : 16-10-05 21:29

On Fri, 14 Oct 2005 23:42:23 +0200, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>spar bare lommepsykologien, min dreng, den kan du gemme til mindre
>intelligente...........

Er det ikke det han har gjort ??

Fra : Melanie

Dato : 14-10-05 22:56

> [...]
> terrorist egentlig tænker. Det er der ikke ret mange af os, der rigtigt
> forstår, og hvis man vil forebygge terrorisme, er det en god idé at vide

Tak Per. Du er da det eneste fornuftige menneske her ud over mig *S* Hvis
man fx skal fange ind indbrudstyv, er det så ikke ret vigtigt at vide
hvordan tyven gør sit forarbejde og arbejde for at fange ham? Vi kan som
pædagogisk personale have stor glæde af at vide en del om pædofile for at
kunne skille fårene fra bukkene den dag det bliver nødvendigt. tænk, det gør
vi jo netop for at skabe sikkerhed om ___jeres___ børn.
Jeg forstår godt at det kan støde nogen at jeg søger denne kontakt, men det
er jo netop for at kunne hjælpe børn og forældre fremover.

Mvh Melanie

Fra : Henri Gath

Dato : 14-10-05 23:04

"Melanie" <melanie@din_slet_ven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det
> er jo netop for at kunne hjælpe børn og forældre fremover.

Og hvis du kigger dybt i dit hjerte, er din egentlige motivation så ikke
fascination?

Fra : Brian Olesen

Dato : 15-10-05 01:00

Hej

> [...]
> gør
> vi jo netop for at skabe sikkerhed om ___jeres___ børn.

Jamen søde ven. Tror du da, at det står på ryggen af dem? Tror du ikke de
undertrykker deres lyster i selskab med andre voksne?
Folk skal være meget varsomme med at kloge den så meget, at deres teorier
overtager fornuften.

> Jeg forstår godt at det kan støde nogen at jeg søger denne kontakt, men
> det
> er jo netop for at kunne hjælpe børn og forældre fremover.

Jeg tvivler på, at du her i gruppen vil finde nogen, som åbent vil erkende,
hvis de er pedofile.

Mvh. brian

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-05 13:57

"Melanie" <melanie@din_slet_ven.dk> skrev i en meddelelse

> Tak Per. Du er da det eneste fornuftige menneske her ud over mig *S*

Så ser det godt nok sløjt ud med hensyn til Danmarks fremtid

> Hvis
> man fx skal fange ind indbrudstyv, er det så ikke ret vigtigt at vide
> hvordan tyven gør sit forarbejde og arbejde for at fange ham?

Man kunne jo også gøre det så uattraktivt eller svært at være tyv, at han
opgav sit forehavende på forhånd.

I Kina henretter man pædofile, mens vi i Danmark fortvivlet forsøger at
"forstå" dem. Hvor tror du selv det er mest sandsynligt at en person med de
tendenser vil holde sig i skindet?

> Jeg forstår godt at det kan støde nogen at jeg søger denne kontakt, men
> det
> er jo netop for at kunne hjælpe børn og forældre fremover.

Jeg vil godt nok betakke mig for at få mine børn passet af en person, der
ser det som sin opgave at "forstå" pædofile.

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-10-05 14:25

"Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote in message

> [...]
>
> I Kina henretter man pædofile, mens vi i Danmark fortvivlet forsøger at
> "forstå" dem. Hvor tror du selv det er mest sandsynligt at en person med

Jamen lad os da indøre dødsstraf for alle forbrydelser, så holder alle
forbrydere sig vel i skindet?

Hvorfor mon der sker flere mord i USA end i Europa? Fordi USA har dødsstraf?

Per V.

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-05 14:44

> Jamen lad os da indøre dødsstraf for alle forbrydelser, så holder alle
> forbrydere sig vel i skindet?

Hvor må det være befriende at have en så unuanceret holdnig til det meste.
Så slipper man helt for at forholde sig til mange ting, og at se dem i
kontekst, ikke?

> Hvorfor mon der sker flere mord i USA end i Europa? Fordi USA har
> dødsstraf?

Fordi der bor flere mennesker i USA?
Fordi USA har en alt for liberal våbenlov?
Fordi der er flere etniske spændinger i USA?
etc...etc...

Skriver du bare for at holde dig vågen?

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-10-05 16:27

> [...]
>
> Hvor må det være befriende at have en så unuanceret holdnig til det meste.
> Så slipper man helt for at forholde sig til mange ting, og at se dem i

Du skrev, at i Kina var der dødsstraf for pædofili, derfor holdt de pædofile
sig i skindet. Det må vel så gælde alle forbrydelser, ikke?

Derfor brugte jeg USA som eksempel på, at tingene måske ikke er så enkle.
Hvis dødsstraf virkelig fik folk til at "holde sig i skindet", villede andre
ting, du nævner, jo ikke betyde ret meget.

Omvendt kunne man tænke sig, at det heller ikke angående pædofili var så
enkelt.

Det er muligt, du synes, at jeg "skriver for at holde mig vågen." Noget
tyder på, at du skriver - og læser - i søvne.

Per V.

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-05 16:38

On Wed, 26 Oct 2005 17:26:59 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Du skrev, at i Kina var der dødsstraf for pædofili, derfor holdt de pædofile
>sig i skindet.

Det skrev jeg så ikke, men stillede blot et retorisk spørgsmål.

>Det må vel så gælde alle forbrydelser, ikke?

Og hvad har det med denne sag at gøre?

> [...]
>ting, du nævner, jo ikke betyde ret meget.
>
>Omvendt kunne man tænke sig, at det heller ikke angående pædofili var så

Ingen påstår det er enkelt, men noget tyder på at retoriske spørgsmål
og metaforer er lidt spildte på dig.
Men hvorfor ikke bruge de enkle løsninger, i stedet for at spilde et
samfunds ressourcer på at "forstå" noget vi alle dybest set ønkser at
udrydde?

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-10-05 20:31

> Men hvorfor ikke bruge de enkle løsninger, i stedet for at spilde et
> samfunds ressourcer på at "forstå" noget vi alle dybest set ønkser at
> udrydde?

Fordi de "enkle løsninger" - altså dødsstraf - er lige så perverse som det,
du vil bekæmpe med dem.

Per V.

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-05 08:18

> Fordi de "enkle løsninger" - altså dødsstraf - er lige så perverse som
> det, du vil bekæmpe med dem.

Hvorfor kan du kun komme i tanker om dødsstraf, når du skal finde noget
enkelt? Er din verden totalt sort/hvid?

Der er da masser af ting der er enklere end at prøve at "forstå" noget så
sygt, og snakke alt ud i handlingslammethed på sædvanlig pædagogvis. det
behøver ikke at indebære dødsstraf, som jeg absolut ikke er tilhænger af.

Fra : Per Vadmand

Dato : 27-10-05 09:32

"Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote in message
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

Blad lige tilbage i tråden og læs, hvem der bragte dødsstraf på bane som en
mulighed.

> [...]
> behøver ikke at indebære dødsstraf, som jeg absolut ikke er tilhænger af.

Der er masser af ting, der er enklere end at prøve at forstå noget som
helst. Det bliver ingen bare hverken klogere, bedre eller dygtigere af.

Per V.

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-05 13:01

> Blad lige tilbage i tråden og læs, hvem der bragte dødsstraf på bane som
> en mulighed.

Det gjorde du faktisk. Jeg nævnte blot hvorledes yderpolerne mht. at tackle
pædofile var her i verden, og stillede et spørgsmål om hvor man troede
problemet var mindst. Det var ikke mig der udelukkede alle andre løsninger
mellem dødsstraf og pædagoisk pladder.

> Der er masser af ting, der er enklere end at prøve at forstå noget som
> helst. Det bliver ingen bare hverken klogere, bedre eller dygtigere af.

Og du mener altså det er vigtigere at blive klogere, bedre og dygtigere på
alverdens mærkværdigheder, end at løse et problem?
Intet under der findes så mange udvalg og forsamlinger af
pseudovidenskabelige "eksperter", hvis eneste bidrag til verden er et stort
ressourceforbrug, og nogle forvrøvlede teser i ny og næ.

Fra : Per Vadmand

Dato : 27-10-05 14:26

> [...]
> troede problemet var mindst. Det var ikke mig der udelukkede alle andre
> løsninger mellem dødsstraf og pædagoisk pladder.

Du brugte først ordet "dødsstraf" og påpegede, at man nok havde færre
problemer med pædofile i Kina af den grund.

> Og du mener altså det er vigtigere at blive klogere, bedre og dygtigere på
> alverdens mærkværdigheder, end at løse et problem?

Jeg mener, at man ikke kan løse problemer uden at vide mest muligt om dem.

> Intet under der findes så mange udvalg og forsamlinger af
> pseudovidenskabelige "eksperter", hvis eneste bidrag til verden er et
> stort ressourceforbrug, og nogle forvrøvlede teser i ny og næ.

Her er du jo desværre helt på linie med vores statsminister, der også mener,
at ekspertviden er af det onde.

Per V.

Fra : JB

Dato : 15-10-05 17:10

Henri Gath wrote:
> Det er til min pædagogiske grunduddannelse.
> Jeg vil så gerne prøve at forstå. Og kan man lave om på det ved snak,
> er det da ikke så ringe.......100% diskretion...så er du muslimsk
> terrorist, hører jeg gerne fra dig.

Skal du så suge gren på ham ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 15-10-05 20:58

JB wrote:

> Skal du så suge gren på ham ?

Misundelig ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 16-10-05 08:14

Ejvind Kruse wrote:

> Misundelig ?

nej, men tror du thordreng er til voksne mænd ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 16-10-05 08:36

JB wrote:

> nej, men tror du thordreng er til voksne mænd ?

Er det derfor han ikke gider dig, men ser et stort lys i Holm ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 16-10-05 08:38

Ejvind Kruse wrote:

> Er det derfor han ikke gider dig, men ser et stort lys i Holm ?

ja nemlig ja ja

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 16-10-05 08:56

JB wrote: