Søger en pædofil til interview
Fra : Melanie

Dato : 13-10-05 18:39

Hej Ng

I oktober sidste år søgte jeg også her i gruppen kontakt med en pædofil, som
ville interviewes. Det var til en opgave på pædagogisk grunduddannelse på
Højvangseminariet på Bornholm. Jeg fik fat i en via gruppen som skrev til
min mail adr. Denne mand var også blevet interviewet til bladet Chili i år
2002 og gav mig linket til denne.
Jeg søger nu kontakt til en pædofil igen til evt. nyt interview. Det er
selvfølgelig med 100 % diskretion til omverdenen. Så er du pædofil hører jeg
gerne fra dig.

Mvh Melanie
Mail adr.: "Mit navn"@dinven.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-05 18:58

On Thu, 13 Oct 2005 19:39:05 +0200, "Melanie"
<melanie@din_slet_ven.dk> wrote:

> Så er du pædofil hører jeg
>gerne fra dig.

Det gør jeg også, men sig lige til et par dage i forvejen så jeg kan
nå at købe patroner

Fra : XXX

Dato : 13-10-05 20:00

Alex Linaa <www.linaa.com> wrote in

> Det gør jeg også, men sig lige til et par dage i forvejen så jeg kan
> nå at købe patroner

Jeg vil hellere bruge en kniv.

Fra : sdsf

Dato : 13-10-05 21:50

"XXX" <not@this.level> skrev i en meddelelse
> Alex Linaa <www.linaa.com> wrote in

> Jeg vil hellere bruge en kniv.

Det pædofile ophidser jer, det tænder jer. Det er flot at I kan holde
det inde i jer.

Fra : Henri Gath

Dato : 13-10-05 22:40

"sdsf" <dfd@tyhj.gb> skrev i en meddelelse

> "XXX" <not@this.level> skrev i en meddelelse

> Det pædofile ophidser jer, det tænder jer. Det er flot at I kan holde
> det inde i jer.

Ja, vi kan ikke lide, at vore børn bliver misbrugt....har du et problem med
forståelsen af det?

Fra : ThomasB

Dato : 13-10-05 22:39

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, vi kan ikke lide, at vore børn bliver misbrugt....har du et problem
> med forståelsen af det?

Har du ikke lært dit barn at sige nej?

Fra : Henri Gath

Dato : 14-10-05 15:56

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Har du ikke lært dit barn at sige nej?

Har du ikke lært ikke at stille dumme, intetsigende spørgsmål?

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-05 16:23

> Har du ikke lært ikke at stille dumme, intetsigende spørgsmål?

Der findes ingen dumme spørgsmål Henrik Gath.
Men det har du vel heller ikke lært dine børn.

Fra : Gert

Dato : 16-10-05 21:24

On Fri, 14 Oct 2005 17:22:46 +0200, "ThomasB"
<usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote:

>Der findes ingen dumme spørgsmål Henrik Gath.
>Men det har du vel heller ikke lært dine børn.

Han har da forhåbentlig ikke fået børn !

Fra : from south

Dato : 14-10-05 18:13

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse
[snip]

> Har du ikke lært ikke at stille dumme, intetsigende spørgsmål?

Hvor lærer man det?
Er det ikke dumme, intetsigende spørgere Thomas svarer?

Fra : Pjensen73

Dato : 14-10-05 18:21

ThomasB skrev:

> Har du ikke lært dit barn at sige nej?

Hvad fanden nytter det?
Den pædofile er sgu da ligeglad med om barnet sig nej.

Fra : Henri Gath

Dato : 14-10-05 19:04

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad fanden nytter det?
> Den pædofile er sgu da ligeglad med om barnet sig nej.

Den slags tosser lever i en tåge af politisk korrekthed......kun når det
rammer dem selv, hvadenten det er pædofili eller muslimsk terrosrisme, hyler
de op.......Vorherrebevares....føj for helvede!

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-05 23:51

> Den slags tosser lever i en tåge af politisk korrekthed......kun når det
> rammer dem selv, hvadenten det er pædofili eller muslimsk terrosrisme,
> hyler de op.......Vorherrebevares....føj for helvede!

Det sagde man også om de homoseksuelle. Har du et problem med de
homoseksuelle?

Fra : XXX

Dato : 15-10-05 01:56

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in

> Det sagde man også om de homoseksuelle. Har du et problem med de
> homoseksuelle?

Homoseksuellle er mennesker, som for at skille sig ud fra mængden og derved
få opmærksomhed, gør sig interessante via deres seksualitet. Deres
homoseksualitet udvikler sig i takt med personlige problemer og kriser og
er aldrig en medfødt seksualitet. Dette ser man bl.a. ved at mange vælger
at blive homoseksuelle efter et langt liv som heteroseksuelle.
Homoseksuelle er altså meget opmærksomhedssøgende mennesker. Dette ses også
ved, at en stor procentdel af kunstnere, sangere, dansere osv er
homoseksuelle. Den opmærksomhed og interesse som de ikke fik af deres
forældre som børn, prøver de desperat at få senere i livet. Også mislykkede
forhold til det modsatte køn, negativ opmærksomhed som mobning i ungdommen,
kan udløse homoseksualiteten.
Vi skal som samfund gøre alt for at hjælpe disse stakkels mennesker.

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-10-05 10:02

"XXX" <not@this.level> wrote in message

> Homoseksuellle er mennesker, som for at skille sig ud fra mængden og
> derved
> få opmærksomhed, gør sig interessante via deres seksualitet.

Og det ved du hvorfra?

Per V.

Fra : nana sørensen

Dato : 15-10-05 10:50

> [...]
> ungdommen,
> kan udløse homoseksualiteten.
> Vi skal som samfund gøre alt for at hjælpe disse stakkels mennesker.

What??? Folk VÆLGER deres omoseksualitet for at få opmærksomhed??? Jegtror
at så godt som alle homoseksuelle vil være fælt uenig med dig.
At et menneskes seksualitet ændrer sig gennem livet kanvel dårligt være et
eksempel. De flese lægger vel heller ikke ud med at dyrke sm, de starter nok
med at holde i hånd i 2. klasse og avancerer så derfra. Men sm handler måske
også om opmærksomhed?

"stakkels" mennesker? Jeg undrer mig...

Fra : ThomasB

Dato : 15-10-05 11:26

> [...]
> ungdommen,
> kan udløse homoseksualiteten.
> Vi skal som samfund gøre alt for at hjælpe disse stakkels mennesker.

Der er aldrig lykkedes nogen at sandsynliggøre om homoseksualitet er fysisk
eller psykisk.

Fra : sdsf

Dato : 15-10-05 14:59

> [...]

> ungdommen,
> kan udløse homoseksualiteten.
> Vi skal som samfund gøre alt for at hjælpe disse stakkels mennesker.

Fantastisk så meget du bare ved!

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-10-05 10:02

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in message

> Det sagde man også om de homoseksuelle. Har du et problem med de
> homoseksuelle?

Henri Gath har ydeligt et problem med at udtrykke sig med andet end
ukvemsord.

Per v.

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-05 23:48

> Hvad fanden nytter det?
> Den pædofile er sgu da ligeglad med om barnet sig nej.

Det nytter mere end du tror.

Der er meget få misbrugte børn, der kommer fra en stabil og kærlig familie.

De pædofile bliver gode venner med børnene og giver dem den kærlighed de
ikke får hjemmefra.
Det er selvfølgelig tarveligt af den pædofile, at han kræver sex igen.

Men har man lært sit barn at sige nej, så bliver det ikke lokket.

Fra : Henning

Dato : 15-10-05 07:49

> Der er meget få misbrugte børn, der kommer fra en stabil og kærlig
> familie.

Det kan du ikke vide

> Men har man lært sit barn at sige nej, så bliver det ikke lokket.

Og træerne vokser ind i himlen, har man først vundet et barns tillid,
kan man overtale det til hvad som helst!

MVH
Henning

Fra : ThomasB

Dato : 15-10-05 12:04

"Henning" <h2m@.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan du ikke vide

Men det ved Red Barnet

http://www.redbarnet.dk/Default.asp?ID=772
"Vi ved, at det følelsesmæssigt "sultne" barn er i større risikogruppe for
at blive seksuelt misbrugt end det velstimulerede, elskede barn.

Børn, som på andre måder er omsorgssvigtede, kan misbruges i årevis uden at
berette om dette, ikke kun på grund af trusler, men også fordi de får dækket
et følelsesmæssigt behov, som de betaler en dyr pris for.

Omsorgssvigtede børn har, sideløbende med behov for kontakt, ofte en ikke
særligt veludviklet opfattelse af, at de kan sige nej. En uudviklet
selvfølelse er ikke det bedste værn mod overgreb.

Børn, opdraget af voksne med meget rigide og autoritære opdragelsesnormer og
manglende respekt for barnet som en selvstændig person, vil ofte have
vanskeligt ved at modsige en voksen, som optræder autoritært."

> Og træerne vokser ind i himlen, har man først vundet et barns tillid,
> kan man overtale det til hvad som helst!

Det har jeg svært ved at forestille mig, med mindre barnet er
følelsesmæssigt sulten.

Fra : nana sørensen

Dato : 15-10-05 13:28

> Men det ved Red Barnet

Mmm, men beskægtifer Red Barnet sig mest med misbrugte børn i U-lande ller
de børn som bliver misbrugt i dk?

> http://www.redbarnet.dk/Default.asp?ID=772
> "Vi ved, at det følelsesmæssigt "sultne" barn er i større risikogruppe for
> at blive seksuelt misbrugt end det velstimulerede, elskede barn.

STØRRE risikogruppe. Ikke THE risicogruppe. Og ikke-omsorgssvigtede børn er
sgu ikke generelt bedre til at sige nej.

Fra : Henning

Dato : 21-10-05 08:20

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> STØRRE risikogruppe. Ikke THE risicogruppe. Og ikke-omsorgssvigtede børn
> er sgu ikke generelt bedre til at sige nej.

Næh, kan man finde nogle udækkede behov hos et barn, vil man
også kunne udnytte dette barn, et barn kan godt blive elsket og få
masser af kærlighed på hjemmefronten, det hjælper alt sammen ikke,
hvis dette barn feks. bliver mobbet af kammeraterne, eller bare
holdt udenfor, så er der stor risiko for at en pædofil, kan udnytte
ham/hende.

MVH
Henning

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-10-05 16:11

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Men det ved Red Barnet

Red Barnet. Er det ikke den organisation, der har udvist så megen "fornuft",
at de ansat Mimi Jacobsen som direktør?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 9/25/05)

Fra : nana sørensen

Dato : 15-10-05 10:52

> [...]
> Det er selvfølgelig tarveligt af den pædofile, at han kræver sex igen.
>
> Men har man lært sit barn at sige nej, så bliver det ikke lokket.

Hmm.... jeg kender en del som er blevet misbrugt. Og det du siger passer
altså ikke. Pædofile reagerer ikke altid på et nej, da deres egne grænser
tit er flydende og vage. Vil du påstå at de børn som bliver kidnappet og
voldtaget i pædofile kredse kunne have klaret sig med et nej?

Fra : Henri Gath

Dato : 15-10-05 11:41

> [...]

> tit er flydende og vage. Vil du påstå at de børn som bliver kidnappet og
> voldtaget i pædofile kredse kunne have klaret sig med et nej?

Ja, deet vil han gerne påsta...det passer ligesom bedre ind i hans
virkelighedsopfattelse, der er dikteret af, at helst skal kunne pussenusse
sig ud af alting........der er ikke noget, der er rigitg alvorligt, vel?

Fra : ThomasB

Dato : 15-10-05 12:00

> [...]
> sig ud af alting........der er ikke noget, der er rigitg alvorligt, vel?

"Vi ved også, at barnets generelle situation før det påførte traume har
betydning for de skader, barnet risikerer at udvikle. Vi ved, at det
[...]

Det er ikke svært at forestille sig, at seksuelle overgreb mod børn, der i
forvejen er i belastede livssituationer, er svært traumatiserende."

Fra : nana sørensen

Dato : 15-10-05 13:29

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message

> Ja, deet vil han gerne påsta...det passer ligesom bedre ind i hans
> virkelighedsopfattelse, der er dikteret af, at helst skal kunne pussenusse
> sig ud af alting........der er ikke noget, der er rigitg alvorligt, vel?

"pussenusse"? Hmm.... Jeg tror ikke helt jeg er enig med nogen af jer. Vold
er ikke løsningen, men mankan heller ikke lægge ansvaret for at sige nej
over på et barn. Alt i en voksen skal skrige NEJ, inden et overgeb finder
sted.

Fra : ThomasB

Dato : 15-10-05 12:08

> Hmm.... jeg kender en del som er blevet misbrugt. Og det du siger passer
> altså ikke. Pædofile reagerer ikke altid på et nej, da deres egne grænser
> tit er flydende og vage.

Jeg kan kun gentage hvad jeg har citeret tidligere:
> [...]

> Vil du påstå at de børn som bliver kidnappet og voldtaget i pædofile
> kredse kunne have klaret sig med et nej?

Det sker heldigvis meget sjældent at et barn bliver kidnappet og voldtaget.

Og et nej i sådanne tilfælge vil et "nej" sikkert havde meget ringe
virkning.
Derimod vil den pædofile sikkert gå efter de følelsesmæssigt sultne børn,
som er lette ofre.

Fra : Henri Gath

Dato : 15-10-05 11:40

> [...]

> Det er selvfølgelig tarveligt af den pædofile, at han kræver sex igen.
>
> Men har man lært sit barn at sige nej, så bliver det ikke lokket.

Du lever i en drømmeverden, min dreng....................forhold dig
venligst til virkeligheden...

Fra : ThomasB

Dato : 15-10-05 11:59

> Du lever i en drømmeverden, min dreng....................forhold dig
> venligst til virkeligheden...

Det er vist dig der lever i en drømmeverden. Red Barnet deler min
opfattelse:

Fra : PerX ...

Dato : 13-10-05 23:04

In article <434ed3aa$0$9177$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, gath@mail.dk
says...

> "sdsf" <dfd@tyhj.gb> skrev i en meddelelse

> Ja, vi kan ikke lide, at vore børn bliver misbrugt....har du et problem med
> forståelsen af det?

Han kan ikke lide du bruger din manglende evne som forældre som
undskydling for at overfalde uskyldige folk.

Fra : ThomasB

Dato : 13-10-05 22:38

> Det pædofile ophidser jer, det tænder jer. Det er flot at I kan holde
> det inde i jer.

Godt set.

Fra : Per Vadmand

Dato : 13-10-05 22:48

"Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote in message

> Det gør jeg også, men sig lige til et par dage i forvejen så jeg kan
> nå at købe patroner

Går den i bukserne på dig, når du har voldsfantasier?

Per V

Fra : XXX

Dato : 13-10-05 23:53

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in news:434ed608$0$38700
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> "Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote in message

> Går den i bukserne på dig, når du har voldsfantasier?

Pædofile skal kastreres!
Det kan du vel ikke være uenig i?
På den måde får både de pædofile og børnene fred.

Fra : Per Vadmand

Dato : 14-10-05 09:35

> [...]
>
> Pædofile skal kastreres!
> Det kan du vel ikke være uenig i?
> På den måde får både de pædofile og børnene fred.

Hvad så med voldsmænd?

Per V.

Fra : XXX

Dato : 14-10-05 14:01

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in news:434f6dc0$0$38700
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> "XXX" <not@this.level> wrote in message

> Hvad så med voldsmænd?

Nice try.

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-05 14:09

> Nice try.

Det lukkede munden på dig.

Fra : XXX

Dato : 14-10-05 14:17

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in news:434fade6$0$49021
$14726298@news.sunsite.dk:

> Det lukkede munden på dig.

Jeg tror, du drømmer.

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-05 16:20

> Jeg tror, du drømmer.

Jeg tror ikke du ved hvad du skal skrive.

Fra : XXX

Dato : 14-10-05 20:41

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in news:434fccbb$0$49019
$14726298@news.sunsite.dk:

> Jeg tror ikke du ved hvad du skal skrive.

Er du pædofil, når nu du forsvarer dem så hårdt?

Fra : Per Vadmand

Dato : 14-10-05 20:50

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in news:434fccbb$0$49019
> $14726298@news.sunsite.dk:

> Er du pædofil, når nu du forsvarer dem så hårdt?

Er du dum, når du forvarer dumhed så hårdt?

Per v.

Fra : XXX

Dato : 14-10-05 20:58

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in news:43500c04$0$38664
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> "XXX" <not@this.level> wrote in message

> Er du dum, når du forvarer dumhed så hårdt?

Du kan tro, hvad du vil Vadmand, men jeg er hverken dum eller voldelig.
Af og til er provokation og overdrivelse gode redskaber i en diskussion.

Fra : Per Vadmand

Dato : 14-10-05 23:34

> [...]
>
> Du kan tro, hvad du vil Vadmand, men jeg er hverken dum eller voldelig.
> Af og til er provokation og overdrivelse gode redskaber i en diskussion.

Ikke i denne. Et så følsomt emne kræver seriøsitet.

Per v.

Fra : Henri Gath

Dato : 15-10-05 11:42

> Ikke i denne. Et så følsomt emne kræver seriøsitet.

Hvorfor er det specielt følsomt?

Fra : nana sørensen

Dato : 15-10-05 13:31

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor er det specielt følsomt?

Fordi det drejer sig om børnetortur. Derfor. Ligesom at børneprostituon,
børnemishandling, dyreplageri osv er følsome emner, fordi de væsener ikke er
i stand til at forsvare sig selv.

Fra : Lars Fischer

Dato : 15-10-05 15:41

Henri Gath wrote:
> Hvorfor er det specielt følsomt?

Det burde du selv kunne svare på. Dine reaktioner viser tydeligt, at
det er et følsomt emne - ikke mindst for dig selv.

/Lars

Fra : ThomasB

Dato : 15-10-05 12:11

> Er du pædofil, når nu du forsvarer dem så hårdt?

Nej, jeg er ikke pædofil.

Jeg har intet imod pædofile, hvis de kan lade være med at udleve deres
fantasier.

Fra : nana sørensen

Dato : 15-10-05 13:31

> Nej, jeg er ikke pædofil.
>
> Jeg har intet imod pædofile, hvis de kan lade være med at udleve deres
> fantasier.

Netop. At jeg så nægter at høre om deres fantasier, det er så ligegyldigt.

Fra : XXX

Dato : 15-10-05 15:36

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote in news:4350e3cd$0$54626
$14726298@news.sunsite.dk:

> Nej, jeg er ikke pædofil.

Godt.

> Jeg har intet imod pædofile, hvis de kan lade være med at udleve deres
> fantasier.

Du ser altså ikke noget problem i, at de pædofile kigger på børneporno på
nettet?

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-10-05 15:46

"XXX" <not@this.level> wrote in message

> Du ser altså ikke noget problem i, at de pædofile kigger på børneporno på
> nettet?

En forbrydelse skal altid bedømmes på, om den har ofre. I den udstrækning
børneporno er filmede eller fotograferede scener, bør både fremstilling og
brug være strafbar. Derimod kan computeranimeret eller grafisk fremstillet
børneporno ligesom anden pornografi hjælpe til at "lukke dampen ud".

Da pornoen blev frigivet i Danmark, faldt voldtægtstallet drastisk.

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-10-05 16:14

> Da pornoen blev frigivet i Danmark, faldt voldtægtstallet drastisk.

Nope.

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-10-05 17:20

> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nope.

Jo, det gjorde det faktisk. Ikke permanent, men det faldt.

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-10-05 17:29

> Jo, det gjorde det faktisk. Ikke permanent, men det faldt.

Muligvis, men ikke drastisk, som du skrev. Faktisk var det svært at se en
sammenhæng mellem antallet af voldtægter og frigivelsen af pornografien,
selvom det er en ofte refereret myte. Nu er du jo normalt modstander af
fordomme og myter, der ikke har rod i faktiske forhold, så måske du skulle
forske lidt videre?

--
-Jens B.

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-10-05 22:04

> [...]
> fordomme og myter, der ikke har rod i faktiske forhold, så måske du skulle

Jeg mener, sociologen Berl Kutchinsky påviste en klar sammenhæng, men har
ikke adgang til hans bøger lige her og nu. Det er der måske andre læsere,
der har?

Per V.

Fra : Per H

Dato : 14-10-05 15:01

On Fri, 14 Oct 2005 10:35:10 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
skrev:

>"XXX" <not@this.level> wrote in message

>Hvad så med voldsmænd?
>
>Per V.

præsis. !! godt gået.

Vh Per

Fra : Anita

Dato : 14-10-05 14:27

XXX <not@this.level> skrev:
> Pædofile skal kastreres!
> Det kan du vel ikke være uenig i?
> På den måde får både de pædofile og børnene fred.

Hvis det en dag var dig der blev uretmæssigt anklaget for misbrug af børn,
så ville synsvinklen måske blive en anden.

Venligst Anita

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 14-10-05 14:56

"XXX" <not@this.level> skrev i en meddelelse news:434ee549$0

> Pædofile skal kastreres!
> Det kan du vel ikke være uenig i?
> På den måde får både de pædofile og børnene fred.

Nu er der jo rent faktisk pædofile der aldrig har begået noget ulovligt,
aldrig har gjort andet end at tænke tanken om at sex med et barn. Og tanker
er heldigvis ikke ulovlige. Og bevares, selvfølgelig kan man overveje
kastration af folk der begår overgreb, men et god retsprincip er at man ikke
straffer nogen før de begår noget kriminelt. Så nej, derfor skal pædofile
ikke bare kastreres, ligesom folk der slynger om sig med voldelige udtryk
overfor dem, også skal have lov til at sige deres mening, så længe de ikke
gør alvor af deres små fantasier.

Fra : Anita

Dato : 14-10-05 15:14

Jørgen Flainard <smallerb@hotmail.com> skrev:
> [...]
> overfor dem, også skal have lov til at sige deres mening, så længe
> de ikke gør alvor af deres små fantasier.

Rart at der stadig er folk der tænker klart, selvom ordet pædofil nævnes i
en eller anden sammenhæng :)

Venligst Anita

Fra : Henning

Dato : 15-10-05 07:53

"Anita" <anitaoestX@Xgmail.com> skrev i en meddelelse

> Rart at der stadig er folk der tænker klart, selvom ordet pædofil nævnes i
> en eller anden sammenhæng :)

Han er jo også pædofil, ikke

MVH
Henning

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-10-05 10:03

"Henning" <h2m@.mail.dk> wrote in message

> Han er jo også pædofil, ikke

Og efter din mening er det kun pædofile, der ikke straks for voldsfantasier,
når ordet nævnes?

Per V.

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-05 12:57

On Thu, 13 Oct 2005 23:47:51 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Går den i bukserne på dig, når du har voldsfantasier?

Du er et latterligt eksemplar af den menneskelige race

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-10-05 13:55

> Du er et latterligt eksemplar af den menneskelige race

For at blive på niveauet: Det, man siger, er man selv...

--
-Jens B.

Fra : nana sørensen

Dato : 14-10-05 20:59

> "Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i en meddelelse

> For at blive på niveauet: Det, man siger, er man selv...
>
> --
> -Jens B.

Fo rdet står i aktuelt, at du er en flødekaramel. Hmmm...

Jeres diskussion er vildt neder for jer begge to. Argumenter for jeres trip
begge to, det ville være interessant.

Fra : Henri Gath

Dato : 14-10-05 22:51

> [...]
>>

> Fo rdet står i aktuelt, at du er en flødekaramel. Hmmm...
>
> Jeres diskussion er vildt neder for jer begge to.

"Vildt neder"????? Du godeste.....

Argumenter for jeres trip
> begge to, det ville være interessant.

"Trip"...det er vist kun dig, der er på et eller andet...

Fra : nana sørensen

Dato : 14-10-05 23:25

> "Vildt neder"????? Du godeste.....

Jeps, "vildt neder". Har du et problem med alt der ikke er rigsdandsk? Jeg
omformulerer: Jeres diskussion er ikke engang en diskussion, men simpelt
mudderkast. Hvad med at argumentere for jeres mening, i stedet for at falde
ned på et underligt og infantilt niveau, som hverken i, eller os andre kan
bruge til noget?

> Argumenter for jeres trip
>
> "Trip"...det er vist kun dig, der er på et eller andet...

Ja, jeg er på nettet.

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-05 23:35

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse
> Jeps, "vildt neder". Har du et problem med alt der ikke er rigsdandsk?

*ppssst* - det hedder "vildt nederen".

Fra : nana sørensen

Dato : 14-10-05 23:47

> *ppssst* - det hedder "vildt nederen".

maximalt for topskodnederen. LOL LOL LOL Eller det nye ord : Topsimalt. LOL

Mvh. Nana (som godt kan tillade sig at tale grimt og slang)

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-05 23:53

> maximalt for topskodnederen. LOL LOL LOL Eller det nye ord : Topsimalt.
> LOL
>
> Mvh. Nana (som godt kan tillade sig at tale grimt og slang)

Det er bare vm :)

Fra : Per Vadmand

Dato : 14-10-05 20:25

"Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote in message

> Du er et latterligt eksemplar af den menneskelige race

Fordi jeg ikke går ind for voldelige overgreb på folk?

Per V.

Fra : Henri Gath

Dato : 14-10-05 15:57

> "Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote in message

> Går den i bukserne på dig, når du har voldsfantasier?

Det gør den på dig, når du kan forsvare dine muslimske terroristvenner

Fra : Per H

Dato : 14-10-05 14:59

On Thu, 13 Oct 2005 19:57:58 +0200, Alex Linaa <www.linaa.com> skrev:

>Det gør jeg også, men sig lige til et par dage i forvejen så jeg kan
>nå at købe patroner

skyder du også bøsser?

Det er alså helt legalt at være pædofil. så længe man ikke misbruger
børnene.

Det er bare så nemt at sætte folk i bås ik..

Vh Per

Fra : Henri Gath

Dato : 13-10-05 20:13

"Melanie" <melanie@din_slet_ven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg søger nu kontakt til en pædofil igen til evt. nyt interview. Det er
> selvfølgelig med 100 % diskretion til omverdenen. Så er du pædofil hører

Og hvorfor skal du så ligge og sovse rundt i pædofili? Hvad med at du fik
dig nogen sunde interesser istedet? Og hvad skulle dit skide interview
fortælle, som ikke er fortalt 1000 gange i forvejen? Er du bare en
skabspædofil? *PLONK*

Fra : Anita

Dato : 13-10-05 20:57

> [...]
> Jeg søger nu kontakt til en pædofil igen til evt. nyt interview.
> Det er selvfølgelig med 100 % diskretion til omverdenen. Så er du

Jeg tror ikke, han læser i gruppen mere. Og at vurdere på de intelligente
svar, der er kommet til dit indlæg, forstår man jo hvorfor.

Venligst Anita

Fra : Henri Gath

Dato : 13-10-05 22:39

> Jeg tror ikke, han læser i gruppen mere. Og at vurdere på de intelligente
> svar, der er kommet til dit indlæg, forstår man jo hvorfor.

Hvad er dit problem, søster? Du kan måske ogå godt lide at svælge i
pædofili?

Fra : ThomasB

Dato : 13-10-05 22:40

> Hvad er dit problem, søster? Du kan måske ogå godt lide at svælge i
> pædofili?

Har du et problem med at andre ikke bliver ophidsede af pædofili?

Fra : Henri Gath

Dato : 14-10-05 19:06

> Har du et problem med at andre ikke bliver ophidsede af pædofili?

Det gør du ikke, din vatpik, fordi dine børn ikke har været udsat for
det..........svans

Fra : Henning

Dato : 15-10-05 08:05

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør du ikke, din vatpik, fordi dine børn ikke har været udsat for
> det..........svans

Hvorfra ved du han er bøsse?

MVH
Henning

Fra : nana sørensen

Dato : 15-10-05 10:53

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfra ved du han er bøsse?
>
> MVH
> Henning

Og hvad har det med pædofile at gøre?

Fra : XXX

Dato : 15-10-05 15:24

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> wrote in news:4350d17a$0$9107
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Og hvad har det med pædofile at gøre?

Både homoseksuelle og pædofile er psykisk syge mennesker.

Fra : nana sørensen

Dato : 15-10-05 18:09

"XXX" <not@this.level> wrote in message
> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> wrote in news:4350d17a$0$9107
> $edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Både homoseksuelle og pædofile er psykisk syge mennesker.

psykisk syge??? Du mener at en homoseksuel kan sidestilles med en pædofil?
En pædofil skader et barn, en homoseksuel har et ligeværdigt forhold til et
andet voksent menneske. Hvordan kan du sammenligne det?

Hvad er det der gør en homoseksuel psykisk syg? Og hvordan skelner du mellem
normal seksualitet og psykisk sygdom? Alt det du ikke selv tænder på, er en
form af sindssyge?

Fra : XXX

Dato : 15-10-05 23:04

> Alt det du ikke selv tænder på, er en form af sindssyge?

Jep.

Fra : nana sørensen

Dato : 15-10-05 23:30

> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> wrote in

> Jep.

Flot. Men verden er selvfølgelig ogsp bedre/mere kedelig, hvis alle vil det
sammme.

Fra : XXX

Dato : 16-10-05 01:46

> "XXX" <not@this.level> wrote in message

> Flot. Men verden er selvfølgelig ogsp bedre/mere kedelig, hvis alle
> vil det sammme.

Jeg vil mene, at man har et psykisk problem, hvis man tænder på urin,
afføring, fødder, smerte, små børn, ens eget køn osv.

Fra : nana sørensen

Dato : 16-10-05 10:50

> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> wrote in

> Jeg vil mene, at man har et psykisk problem, hvis man tænder på urin,
> afføring, fødder, smerte, små børn, ens eget køn osv.

Ja, det har jeg fattet. At jeg ikke er enig, og ikke ser problemet i sex der
foregår mellem to ligeværdige, det er en anden sag. Børne og dyresex
opfylder ikke kravet. Men resten er jeg så herre ligeglad med om folk
praktiserer. Jeg gider bare ikke se nogen skide hinanden i munden.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 16-10-05 11:06

nana sørensen wrote:

> Jeg gider bare ikke se nogen skide hinanden i munden.

Hvorfor bliver I så ved og ved og ved og ved og ved...

--
Ejvind

Fra : nana sørensen

Dato : 16-10-05 12:18

"Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> wrote in message

> Hvorfor bliver I så ved og ved og ved og ved og ved...
>
> --
> Ejvind

Hvorfor kommenterer du noget, når du ikke har noget at sige? Og hvad er det
du mener at vi bliver ved med?

Fra : Peter Juhl

Dato : 16-10-05 12:39

nana sørensen wrote:

> Hvorfor kommenterer du noget, når du ikke har noget at sige? Og hvad
> er det du mener at vi bliver ved med?

30 gr. mel
2 store æg
1 knsp. salt
2 dl mælk
1 dl vand
60 gr. smeltet smør
Sukker
Citronsaft

Si mel i en skål og kom æggene ned i en fordybning i melet. Tilsæt salt
og begynd at pisk med et elektrisk piskeris. Tilsæt mælk og vand mens
du pisker. Når dejen er jævn og uden klumper tilsættes 2 spsk smeltet
smør og der røres godt rundt. Bag hver pandekage af 2 spsk dej. Server
f.eks. pandekagerne drysset med sukker og lidt citronsaft.

Fra : Per H

Dato : 16-10-05 14:24

On Sun, 16 Oct 2005 13:38:59 +0200, "Peter Juhl" <peter@c.dk> skrev:

>30 gr. mel
>2 store æg
>1 knsp. salt
>2 dl mælk
>1 dl vand
>60 gr. smeltet smør
>Sukker
>Citronsaft
>
>Si mel i en skål og kom æggene ned i en fordybning i melet. Tilsæt salt

så hellere en god whisky
Vh Per

Fra : Henning

Dato : 21-10-05 08:50

> "Henning" <h2m@.mail.dk> wrote in message

> Og hvad har det med pædofile at gøre?

Tjah, der findes jo de pædofile mænd, der går efter små drenge
lige som der findes kvinder der boller med deres sønner.

MVH
Henning

Fra : nana sørensen

Dato : 21-10-05 13:29

> [...]
>
> Tjah, der findes jo de pædofile mænd, der går efter små drenge
> lige som der findes kvinder der boller med deres sønner.

Ja, men der er vist ingen direkte parallel mellem homoer og pædoer vel?

Fra : Henning

Dato : 22-10-05 06:30

> "Henning" <h2m@.mail.dk> wrote in message

> Ja, men der er vist ingen direkte parallel mellem homoer og pædoer vel?

Ikke mere end mellem heteroer og pædoer.
Pædofile er enten bøsse, lesbisk eller hetro.

Svans er jo en nedsættende ment betegnelse for en bøsse,
der af mit spørgsmål om, hvorfra pågældende skribent vidste,
den han brugte dette nedsættende ord om, var bøsse, mere lå
der ikke i det.

Almindeligvis bruges ordet svans om heteroseksuelle mænd,
som den der bruger ordet, ikke betragter som en "rigtig mand"

MVH
Henning

Fra : Nicolai

Dato : 15-10-05 08:02

On Fri, 14 Oct 2005 20:05:32 +0200, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>Det gør du ikke, din vatpik, fordi dine børn ikke har været udsat for
>det..........svans

Henri, dit sprogbrug er ikke videre seriøs - slår du alle bøsser i
hartkorn med pædofile?

Mvh
"Babylai"

--
http://babylai.dk
http://infantilism.org

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-10-05 10:04

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> wrote in message

> Henri, dit sprogbrug er ikke videre seriøs - slår du alle bøsser i
> hartkorn med pædofile?

Forvent ikke et seriøst svar fra den kant - det ville i så fald være første
gang. Den mand er en plage for de grupper, han deltager i.

Per V.

Fra : Henri Gath

Dato : 15-10-05 11:44

> "Nicolai" <nicolai@spamcop.net> wrote in message

> Forvent ikke et seriøst svar fra den kant - det ville i så fald være
> første gang. Den mand er en plage for de grupper, han deltager i.

Du vil jo bare have min kro, Fladmand...men det får du ikke: Æv-bæv

Fra : nana sørensen

Dato : 15-10-05 13:32

> Du vil jo bare have min kro, Fladmand...men det får du ikke: Æv-bæv

OMG.... seriøst.

Fra : ThomasB

Dato : 15-10-05 12:13

> Det gør du ikke, din vatpik, fordi dine børn ikke har været udsat for
> det..........svans

Du bliver mere og mere ophidset Gath.

Har dine børn været udsat for en pædofil?

Fra : Henri Gath

Dato : 15-10-05 12:26

> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du bliver mere og mere ophidset Gath.
>
> Har dine børn været udsat for en pædofil?

Nej, gudskelov for både mine børn og for den pædofile

Fra : ThomasB

Dato : 15-10-05 12:28

> Nej, gudskelov for både mine børn og for den pædofile

Det er jo fint for alle parter.

Var det ikke en idé, at forsøge at diskutere emnet sagligt, istedet for at
lade følelserne løbe over?

Fra : Henri Gath

Dato : 15-10-05 15:23

> Det er jo fint for alle parter.
>
> Var det ikke en idé, at forsøge at diskutere emnet sagligt, istedet for at
> lade følelserne løbe over?

Jo, men hvad er det du vil diskutere? Du akn jo ikke lave om på det faktum,
at nogle, p.g.a. en "forkvaklet" libido, tænder på børn?
Og så kan du da diskutere herfra til juleaften.........Jeg mener, emnet er
så undersøgt efterhånden, at det ikke er relevant at blive ved med
forklaringsmodeller...vi ved vel det vi skal vide om pædofile...........
Jeg er ikke ude på at gøre disse mennesker til monstre. Men jeg gider ikke
være vidne til en syg fascination, somm bliver kaldt interesse og
forebyggelse...

Fra : sdsf

Dato : 15-10-05 15:26

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, gudskelov for både mine børn og for den pædofile
Jeg frygter at du Hr. Gath, er typen der udsætter egne børn for overgreb af
forskellig slags. Jeg tror du har meget svært ved at styre dine lyster.

Fra : Melanie

Dato : 14-10-05 08:27

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er dit problem, søster? Du kan måske ogå godt lide at svælge i
> pædofili?

Er det ikke vigtigt at pædagogisk personale kan håndtere pædofili? Hvis I
kan svare jo til det, er det også vigtigt at se tingene fra to sider for at
der ikke opstår mistolkninger. Vi skal snart til eksamen og det nye hold
kunne også have glæde af kontakten til en pædofil, for at lære at omgås
dette på den rette måde.

Mvh Melanie

Fra : Per Vadmand

Dato : 14-10-05 09:39

"Melanie" <melanie@din_slet_ven.dk> wrote in message

> [...]
> der ikke opstår mistolkninger. Vi skal snart til eksamen og det nye hold
> kunne også have glæde af kontakten til en pædofil, for at lære at omgås

En falsk anklage for pædofili kan være ødelæggende for den, det går ud over.
Derfor er det vigtigt, at alle - og især da folk, der arbejder professionelt
med børn - ved mest muligt om emnet belyst fra alle sider. For en sand
anklage fra et barn, der ikke bliver fulgt op, er ødelæggende for barnet.

Problemet er, at bevisbyrden i disse sager er yderst vanskelig, hvis der
ikke forekommer penetration eller anden fysisk overlast.

Derfor er det yderst prisværdigt, at nogen forsøger at sætte sig ordentligt
ind i dette emne. Til gengæld er de stupide rygmarvs- og hævnreaktioner ret
ulækre. Heldigvis holder de fleste af voldsmændene - ligesom de fleste
pædofile - sig i skindet og lader det blive ved fantasierne.

Per V.

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-05 13:01

On Fri, 14 Oct 2005 09:26:32 +0200, "Melanie"
<melanie@din_slet_ven.dk> wrote:

> Vi skal snart til eksamen og det nye hold
>kunne også have glæde af kontakten til en pædofil, for at lære at omgås
>dette på den rette måde.

Vorherre bevares. Så nu skal man pludselig til at tale med pædofile,
og prøve at forstå dem?
Hvad får dig til at tro, at de vil give dig de oplysninger du ønsker,
som i sidste instans vil kunne bruges mod dem selv?

Du er for naiv, og for tolerant over for pædofiles "ret" til at være
pædofile.

Fra : Henri Gath

Dato : 14-10-05 15:55

> [...]
> som i sidste instans vil kunne bruges mod dem selv?
>
> Du er for naiv, og for tolerant over for pædofiles "ret" til at være

To grupper står Vadmands hjerte nærmest: pædofile og muslimer

Fra : Melanie

Dato : 14-10-05 17:07

> [...]
> som i sidste instans vil kunne bruges mod dem selv?
>
> Du er for naiv, og for tolerant over for pædofiles "ret" til at være

Naiv, Tak *SS* Sjovt nok fik jeg faktsik fat i en pædofil sidste år som gav
en masse brugbare informationer, som lagde op til stor diskussion i klassen.
Det lærste hele klassen noget af. Derfor syntes jeg også næste klasse ville
have glæde af de informationer og nye. Ja jeg syntes bestemt heller ikke det
er "fedt" at skrive med en pædofil, men hvis det kan hjælpe mig og andre i
vores arbejde til at stoppe at det sker, syntes jeg at det er det værd.

Mvh Melanie

Fra : nana sørensen

Dato : 14-10-05 21:04

> [...]
> som i sidste instans vil kunne bruges mod dem selv?
>
> Du er for naiv, og for tolerant over for pædofiles "ret" til at være

Forståelse af problemstillingen hos en pædofil kunne måske hjælpe os til at
sørge for at en pædofil aldrig gør alvor af sine fantasier. Sexuelle lyster
kan sjældent straffes ud af mennesker, men man kan måske forstå og dermed
vide hvad der skal gøres, for at ingen kommer til skade?
Jeg syntes at der er mange former for frastødende sex, og pædofili er da
helt sikkert en af dem. Men jeg mener at alt sex skal være tilladt, hvis man
ikke skader andre ved at dyrke det. At pædofili så ikke kan være legalt, det
er vel et faktum.

Mvh. nana

Fra : Henning

Dato : 15-10-05 08:12

> [...]
> helt sikkert en af dem. Men jeg mener at alt sex skal være tilladt, hvis
> man ikke skader andre ved at dyrke det. At pædofili så ikke kan være

Jeg arbejder selv inden for psykiatrien og kan kun give dig og Melanie ret!
Forståelse er alfa og omega for at kunne stille noget som helst op mod
uhensigtsmæssig adfærd.

MVH
Henning

Fra : Peter Juhl

Dato : 15-10-05 10:25

Henning wrote:

> Jeg arbejder selv inden for psykiatrien og kan kun give dig og Melanie
> ret! Forståelse er alfa og omega for at kunne stille noget som helst
> op mod uhensigtsmæssig adfærd.

Ja, det er nemlig rigtigt Hæng9ng!

Og vi værdsætter dit store arbejde for at forstå alle trolle, selv dem
af den værste slags...

Det er nemlig alfa og omega for grubben!

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 15-10-05 14:44

Peter Juhl wrote:

> Ja, det er nemlig rigtigt Hæng9ng!

Hængn9ing har stor forståelse for panelpladens betydning indenfor
indendørsarkitekturen i de ligusteromgærdede forstadsmiljøer.

--
Ejvind

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-10-05 15:43

> Hængn9ing har stor forståelse for panelpladens betydning indenfor
> indendørsarkitekturen i de ligusteromgærdede forstadsmiljøer.

Er det en elegant omskrivning af "dum som en dør"? - i bekræftende fald: min
kompliment

Per V.

Fra : Henning

Dato : 21-10-05 07:59

> "Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> wrote in message

> Er det en elegant omskrivning af "dum som en dør"? - i bekræftende fald:
> min kompliment

Ja men jeg har stor forståelse for de enkelte elementer inden
for bygge industrien, jeg er nemlig også bygnings håndværker *G*
Det er ikke så ringe endda

MVH
Henning

Fra : nana sørensen

Dato : 15-10-05 10:57

> [...]
> ret!
> Forståelse er alfa og omega for at kunne stille noget som helst op mod

Netop. Jeg siger ikke at andre mennesker kan have nemt ved at forstå en
pædofil, men forståelse af kendsgerninger gør det unægteligt nemmere at
afhjælpe et problem. De fleste folk kan vel heller ikke forstå kannibaler,
men det er der blevet forsket en del i, hvilket har gjort at man nu ved en
del om hvordan det kan behandles.
Jeg må lige indrømme at jeg dog alligevel er knap så rationel omkring dte
med pædofile. Jo, det kribler også i mine fingre, og jeg er ligeså
voldsfantasipræget som en del andre her i gruppen, når snakken falder på
pædofile. At jeg så ikke realiserer dem, fordi jeg mener at min rationelle
mening skal afholde forbrydelsen fra at ske, det er så noget andet. Ingen
burde nå dertil hvor en pædofil skal straffes korporligt, fordi han har
forgrebet sig på et bar. problemet må tages hånd om længe inden. Spørgsmålet
er så bare hvordan man opdager at en person er pædofil, INDEN personen gør
alvor af sine fantasier.

Fra : Henning

Dato : 21-10-05 09:48

> [...]
> forgrebet sig på et bar. problemet må tages hånd om længe inden.
> Spørgsmålet er så bare hvordan man opdager at en person er pædofil, INDEN

Uanset hvor dygtig og opmærksom man er fagligt, smutter de der VIL
gemme sig, alligevel gennem nettet!
For et 1½ år siden begik en patient selvmord, selv om hun havde alle
faresignalerne,
ved efterrationalisering af forløbet op til selvmordet, kunne man se et
typisk forløb.
Der var der ingen der så signalerne, heller ikke jeg, der afviste hende en
sen
nattetime, hvor jeg havde travlt med at sætte mig ind i nogle nye
arbejdsmæssige
prosedyrer, man fandt nogle stoffer i hendes skab og hun var ikke kendt
som misbruger, hun blev flyttet på lukket afdeling, hvor hun 3 nætter
senere hængte sig i sine snørebånd ( og det med en vagt der sad lige uden
for
døren til hendes stue )

MVH
Henning

Fra : nana sørensen

Dato : 21-10-05 13:31

> [...]
> som misbruger, hun blev flyttet på lukket afdeling, hvor hun 3 nætter
> senere hængte sig i sine snørebånd ( og det med en vagt der sad lige uden

Jeg sagde ikke at det var muligt at fange ALLE pædofile. jeg sagde at man
skal skal gøre en indsats of FORSØGE.
Der vil altid være nogen der falder igennem.

Fra : Henning

Dato : 22-10-05 07:04

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg sagde ikke at det var muligt at fange ALLE pædofile. jeg sagde at man
> skal skal gøre en indsats of FORSØGE.
> Der vil altid være nogen der falder igennem.

Og min erfaring siger mig, selv om vi i dag har
en pokkers masse lister/parallelogrammer til
at kontrollere og dokumentere ud fra, fanger
vi mindre end 10% af de personer der gør skade
på¨enten sig selv eller andre.
Hvorfor kan man så spørge, jo fordi sådanne lister
kun kan beskrive generelle fællestræk, som det
enkelte individ afviger så meget fra, at han/hun ikke
fanges af systemet alligevel, og alt andet lige,
kan man alligevel ikke gribe ind fordi et individ
opfylder nogle af kriterierne og dermed kan
betragtes som potentiel pædofil der måske vil
udlevet sin seksualitet, så alt andet lige, kan viden
og forståelse ikke forebygge i nævneværdig grad,
man kan kun sætte ind medens og efter handlingen
er udført/udføres.
Hvis mistanke om pædofili, ud fra listebeskrivelse
af de pædofiles fællestræk, betinger at den mistænkte
skal i tvangsbehandling for at undgå et overgreb på
børn, så er man der ude, hvor man dømmer uden
bevis, i sin yderste konsekvens vil sådanne metoder
sende 90% af alle mænd til tvangsbehandling som
potentielle voldtægtsforbrydere.

Så forsøge, ja, men reelt stille noget op, nej.

MVH
Henning

Fra : Nicolai

Dato : 15-10-05 10:55

On Sat, 15 Oct 2005 09:11:40 +0200, "Henning" <h2m@.mail.dk> wrote:

>Jeg arbejder selv inden for psykiatrien og kan kun give dig og Melanie ret!
>Forståelse er alfa og omega for at kunne stille noget som helst op mod
>uhensigtsmæssig adfærd.

Men det er bevist utallige gange over de sidste 10 år, først på
Fidonet siden på Usenet at man ikke kan diskutere pædofili med
almindelige mennesker i et offentlig forum.

Ligeså snart ordet "Pædofil" er nævnt i en tråd, så er der så mange
der kommer med indslag uden egentlig argumentation eller dialog at jeg
for længst har opgivet at diskutere det emne i offentlige fora.

Den slags reaktioner som der er kommet frem her i denne tråd er vel
nok en af de største årsager til at pædofile er svære at få i
behandling - man kan jo ikke snakke med nogen om sine fantasier.

Og en der har pædofile fantasier, skal vel ikke nødvendigvis
behandles, hvis fantasierne aldrig kommer til udtryk i egentlig
handling?

At dømme efter udbuddet af pædofile historier så er der væsentlig
flere der læser noveller end dem der voldtager børn.
Mvh
"Babylai"

Fra : ThomasB

Dato : 15-10-05 11:15

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> Ligeså snart ordet "Pædofil" er nævnt i en tråd, så er der så mange
> der kommer med indslag uden egentlig argumentation eller dialog at jeg
> for længst har opgivet at diskutere det emne i offentlige fora.

Det er præcis det samme der er sker når der siges "muslim".

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-10-05 11:19

> [...]
>
> At dømme efter udbuddet af pædofile historier så er der væsentlig
> flere der læser noveller end dem der voldtager børn.
Allerede Freud var opmærksom på, at folk som regel går langt videre i deres
fantasier, end de kunne tænke sig at gøre i virkeligheden.

Det gælder heldigvis no også de fleste af voldsfantasterne her i gruppen.

Som en klog politimand sagde i anden sammenhæng: "Man jager et monster og
fanger et menneske."

Per V.

Fra : XXX

Dato : 15-10-05 15:31

> Allerede Freud var opmærksom på, at folk som regel går langt videre i
> deres fantasier, end de kunne tænke sig at gøre i virkeligheden.

Det tror jeg også er rigtigt. Men lige netop de pædofile downloader jo
børneporno fra nettet og derigennem sørger de jo for, at overgrebene
fortsætter.
Jeg har svært ved at tro, at en pædofil med internetadgang ikke kigger på
børneporno. Derfor er det så vigtigt, at disse mennesker bliver behandlet.

> Det gælder heldigvis no også de fleste af voldsfantasterne her i
> gruppen.

Korrekt.

> Som en klog politimand sagde i anden sammenhæng: "Man jager et monster
> og fanger et menneske."

Ja, den politimand har været klog.

Fra : Henning

Dato : 21-10-05 09:36

> [...]
> børneporno. Derfor er det så vigtigt, at disse mennesker bliver behandlet.

Selvfølgelig gør de da det, men hvor pokker finder de det henne?
jeg er kun stødt på meget lidt, der går ud over "familiebilleder" stadiet,
men hvad pokker, da jeg var 12-13 år, kunne jeg blive opstemt
og onanere ved at se undertøj siderne i kataloget fra Daells Varehus.

MVH
Henning

Ps. jeg køre med en popup stopper når jeg surfer på nettet,
så er jeg fri for alle de pornosider der sprøjter frem, når man
søger efter noget helt andet.

Fra : Lars Fischer

Dato : 15-10-05 15:52

Nicolai wrote:
> [...]
> der kommer med indslag uden egentlig argumentation eller dialog at jeg
> for længst har opgivet at diskutere det emne i offentlige fora.

Jep. Ditto indvandring, etc.

Der er en række emner, som på den ene side kræver nuancer og
sensibilitet for at en samtale er meningsfuld, og som på den anden side
tiltrækker personer med radikale standpunkter - og en ufattelig energi
til at gentage disse standpunkter igen og igen.

Man kunne måske tro, at det kunne lade sig gøre at ignorere den støj,
der herved opstår, og stadig føre en fornuftig samtale, men som du selv
har erfaret så går det meget sjældent sådan. Det er ganske enkelt for
svært at bevare nuancerne under disse vilkår, og det er svært ikke at
lade sig provokere til at give de radikale elementer svar på tiltale.

/Lars

Fra : Henning

Dato : 21-10-05 09:28

> [...]
> nok en af de største årsager til at pædofile er svære at få i
> behandling - man kan jo ikke snakke med nogen om sine fantasier.

Det giver jeg dig fuldstændig ret i, også jeg må banke mine
fordomme på plads ret så kraftigt, når det gælder pædofili
og agere professionelt i forhol til emnet

> [...]
>
> At dømme efter udbuddet af pædofile historier så er der væsentlig
> flere der læser noveller end dem der voldtager børn.

Der findes i tonsvis af tegnet pædofili på nettet
Og der findes en nudist gruppe på usenettet, hvor
der optræder nøgne børn i alle afskygninger, så der
er sgu nok der kan stimulere fantasien, uden at det kan
betragtes som pornografi, eller seksuelt, andet af de,
der netop tænder på små børn, i en nyhedsgruppe er der
10.000 vis af billeder af børn, der optræder i streaptease
serier, de vil jeg tro, pædofile ville kunne få megen
selvfornøjelse af at glo på og fantasere om.

Jeg selv er fascineret af S/M, men har ikke været
udøvende de sidste 25 år, det er ikke livsnødvendigt
altid at praktisere sine preferancer! Men jeg downlader
da af og til billedmateriale fra BDSM gruppen for det
er nu en del af min seksualitet. Men som sagt, det
er ikke livet om at dyrke denne preferance, og
det samme gælder vel også for adskillige pædofile.

Hvis din mand ikke var til infantilsex, ville du vel
elske ham alligevel og kunne undvære det bare for
at være sammen med ham du elsker? Og så dyrke
din preferance i enerum og i fantasien?

MVH
Henning

Fra : Nicolai

Dato : 21-10-05 19:51

On Fri, 21 Oct 2005 10:28:01 +0200, "Henning" <h2m@.mail.dk> wrote:

>Hvis din mand ikke var til infantilsex, ville du vel
>elske ham alligevel og kunne undvære det bare for
>at være sammen med ham du elsker? Og så dyrke
>din preferance i enerum og i fantasien?

Ja sagtens - men lad mig nu lige undersrege at han ikke er til
"infantilsex" (første gang jeg ser det ord). Han kendte ikke til
voksne babyer før han mødte mig.

Men heldigvis er han med på mange af mine frække lege, det gør det da
ekstra god. Og jeg er glad for at jeg ikke er nødt til at leve et
dobbeltliv.
Mvh
"Babylai"

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-10-05 16:20

"Hening" <h2m@.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg arbejder selv inden for psykiatrien og kan kun give dig og
> Melanie ret!

Fortæl lidt om dit arbejde inden for psykiatrien, Hening. Du er vist portør,
ikke?

--
-Jens B.

Fra : Henri Gath

Dato : 14-10-05 15:54

> [...]
> der ikke opstår mistolkninger. Vi skal snart til eksamen og det nye hold
> kunne også have glæde af kontakten til en pædofil, for at lære at omgås

Hvordan "håndterer" man pædofili?

Fra : nana sørensen

Dato : 14-10-05 21:06

> "Melanie" <melanie@din_slet_ven.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan "håndterer" man pædofili?

man finder ud af hvad der gør at personen er pædo, og så forsøger man at
afhjælpe dette problem, evt arbejde for at personen aldrig realiserer det,
hvis lysten er umulig at fjerne.

Fra : XXX

Dato : 14-10-05 22:14

> man finder ud af hvad der gør at personen er pædo, og så forsøger man
> at afhjælpe dette problem, evt arbejde for at personen aldrig
> realiserer det, hvis lysten er umulig at fjerne.

Fysisk kastrering er en effektiv måde, hvis djævleuddrivelsen ikke virker.

Fra : nana sørensen

Dato : 14-10-05 23:28

> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> wrote in

> Fysisk kastrering er en effektiv måde, hvis djævleuddrivelsen ikke virker.

Jeg mener ikke at man skal kastrere en person, medmindre at den persons
sexualdrift er til skade for andre. Dvs at andre alternativer må være
udtømte. Forståelse kunne måske hjælpe, så det var muligt at "kurere"
personen for skadelige drifter, men bibeholde en normal og sund drift. jeg
siger ikke at det kan lade sig gøre, men heller ikke at det ikke kan. Jeg
syntes bare ikke om ide´en om at fjerne en kilde til nydelse, hvis det
skadelige kan fjernes.
Me ja, jeg er åben for tanken om, at hvis det ikke kan fikses, så må den
tikkende bombe sættes ud af funktion.

Mvh. Nana

Fra : Brian Olesen

Dato : 15-10-05 00:57

hej

> Fysisk kastrering er en effektiv måde, hvis djævleuddrivelsen ikke virker.

hihih tror nu nok man normalt udøver medicinsk kastraktion selvom det andet
ku' være sjovere!

Mvh. Brian

Fra : Henning

Dato : 15-10-05 08:32

"XXX" <not@this.level> skrev i en meddelelse
> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> wrote in

> Fysisk kastrering er en effektiv måde, hvis djævleuddrivelsen ikke virker.

Der tager du fejl, der er eksempler på ( søg selv dokumentation ) at
kastrerede mænd udmærket kan få rejsning og udføre seksuelle aktiviteter
selv om man fjerner testiklerne, det er et spørgsmål om psyke og mon ikke
en kastreret pædofil kan finde stor fornøjelse i, at kæle og kærtegne
et barn og evt. bibringe barnet en #himmelsk dejlig orgasme alligevel#

Tingene er sgu ikke så enkle, som nogle DRØMMER om!
Nogle vil kalde dem med rabiate løsninger for stupide, indskrænkede
tåber, jeg vil kalde det manglende viden og indsigt.

Jeg arbejder i retspsykiatrien og det eneste der dur, er adfærds regulerende
terapi, hvor man tager udgangspunkt i det enkelte individs personlighed og
respektere den enkelte som menneske og unikt individ.
Uden respekt og forståelse, når man ingen vegne med en adfærdsregulerende
terapi.

MVH
Henning

Fra : nana sørensen

Dato : 15-10-05 10:59

> [...]
> respektere den enkelte som menneske og unikt individ.
> Uden respekt og forståelse, når man ingen vegne med en adfærdsregulerende

Godt brølt.

Jeg tænker.... Indenfor medicin osv findes der en del bivirkninger som feks
kan være nedsat libido. Er er ingen af disse midler som helt kan fjerne en
persons sexdrive? At han så kan få erektion alligevel er måske mindre
vigtigt hvis han har fået adfærdsregulerede terapi, og hvis hans sexdrive er
lig nul psykisk.

Fra : Henning

Dato : 21-10-05 09:05

> [...]
> fjerne en persons sexdrive? At han så kan få erektion alligevel er måske
> mindre vigtigt hvis han har fået adfærdsregulerede terapi, og hvis hans

Det er ikke alle der er modtagelig for medicinsk behandling eller
adfærdsregulerende terapi, slet ikke hvis den pågældende ikke
selv ønsker det 100%
Det tager op mod 20 år at gennemføre en adfærdsregulerende terapi
hvis personen ikke er særlig indstillet på dette og kun halvhjertet
medvirker, nogle er så tilstrækkelig snu/kloge, at de lader som om
og bliver lukket ud i samfundet efter nogle få år.
Især kvindeligt personale *falder for* disse stakkels, forsømte
mænd og forelsker sig på det nærmeste i dem og tror de har
frelst disse voldtægtsforbrydere, børnemisbrugere, jeg har
på første hånd kendskab til kvindeligt personale, der har taget
pædofile mænd til sig og ladet dem være barnepige for
deres mindreårige børn, sidst J. M. stak af fra hospitalet,
gemte en ansat med små bør ham på sit loft i over et år.

MVH
Henning

Fra : nana sørensen

Dato : 21-10-05 13:32

> [...]
> deres mindreårige børn, sidst J. M. stak af fra hospitalet,
> gemte en ansat med små bør ham på sit loft i over et år.

Igen: jeg sagde ikke at det var en universal løsning. Jeg prøver at forklare
at de metoder vi bruger nu, åbenbart ikke virker, og det måske så var tid
til at lede efter nogle andre.

Fra : Nicolai

Dato : 15-10-05 10:56

On Sat, 15 Oct 2005 09:31:51 +0200, "Henning" <h2m@.mail.dk> wrote:

>selv om man fjerner testiklerne, det er et spørgsmål om psyke og mon ikke
>en kastreret pædofil kan finde stor fornøjelse i, at kæle og kærtegne
>et barn og evt. bibringe barnet en #himmelsk dejlig orgasme alligevel#

Kan en kastration ikke også tænkes at gøre at personen kan finde på at
gøre endnu værrer ting ved børnene, fordi vedkommende alligevel er
nået så langt ud at der ikke længere er nogen grænser?
Mvh
"Babylai"

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-10-05 16:23

"Hening" <h2m@.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg arbejder i retspsykiatrien

Nu må vi snart vide, hvilken funktion, du bestrider i retspsykiatrien. Er du
ikke portør, Hening?

--
-Jens B.

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-10-05 17:21

> "Hening" <h2m@.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nu må vi snart vide, hvilken funktion, du bestrider i retspsykiatrien. Er
> du ikke portør, Hening?

Også som portør får man vel et førstehåndskendskab til psykiatriske
patienter, som vi andre ikke har.

Per V.

Fra : Peter Juhl

Dato : 15-10-05 18:04

Per Vadmand wrote:

> Også som portør får man vel et førstehåndskendskab til psykiatriske
> patienter, som vi andre ikke har.

Næppe, de samme "profiler" er at finde på UseNet.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 16-10-05 08:12

Peter Juhl wrote:

> Næppe, de samme "profiler" er at finde på UseNet.

Men her nøjes vi ikke med førstehåndsindtrykket.

--
Ejvind

Fra : nana sørensen

Dato : 15-10-05 18:13

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

> Også som portør får man vel et førstehåndskendskab til psykiatriske
> patienter, som vi andre ikke har.
>
> Per V.

Jeps. Min kæreste er portør på Riget, og ved en hel del ting om
hospitalsvæsenet, som almindelige mennesker ikke ved.

Fra : Henning

Dato : 21-10-05 08:08

> "Hening" <h2m@.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nu må vi snart vide, hvilken funktion, du bestrider i retspsykiatrien. Er
> du ikke portør, Hening?

Arh, Jens hvis du tænker dig om, så må du da kunne fornemme
hvilken funktion jeg har, portørerne er ikke længere portører,
men service assistenter

MVH
Henning

Fra : Henri Gath

Dato : 14-10-05 22:35

> man finder ud af hvad der gør at personen er pædo, og så forsøger man at
> afhjælpe dette problem, evt arbejde for at personen aldrig realiserer det,
> hvis lysten er umulig at fjerne.

Det lyder gribende enkelt.........jeg er imponeret...

Fra : nana sørensen

Dato : 14-10-05 23:30

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message

> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder gribende enkelt.........jeg er imponeret...

Jeg mente ikke at det var en enkel ting at sætte sig ind i. Især fordi alle
andre end de pædofile nok føler sig så frastødt,at det er svært at mane til
forståelse. Hvis lysten er umulig at fjerne, og den skadelige drift stadig
er der, så kan vi begynde at snakke om permanente alternativer.

Fra : Henning

Dato : 15-10-05 08:03

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Anita" <anitaoestX@Xgmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er dit problem, søster? Du kan måske ogå godt lide at svælge i
> pædofili?

Jeeps! Hun elsker børn! Derfor er hun også blevet/er på vej til at blive
skolelærer ( pædofil, betyder en der elske børn )

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 13-10-05 23:04

In article <434e9bb2$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
melanie@din_slet_ven.dk says...

> Mvh Melanie
> Mail adr.: "Mit navn"@dinven.dk

en email addresse med "dinven"? Hmm... hvorfor kommer jeg til at tænke
på en brugtvogns forhandler *g*

Fra : Melanie

Dato : 14-10-05 08:28

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
> In article <434e9bb2$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
> melanie@din_slet_ven.dk says...

> en email addresse med "dinven"? Hmm... hvorfor kommer jeg til at tænke
> på en brugtvogns forhandler *g*

Det ved jeg sørme ikke, men det er en adr. hos telia jeg valgte for ca. 5 år
siden *S* den er nem for andre at huske.

Mvh Melanie

Fra : andropov

Dato : 14-10-05 15:47

On Fri, 14 Oct 2005 00:03:52 +0200, PerX ...
<hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote:

>In article <434e9bb2$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
>melanie@din_slet_ven.dk says...

>en email addresse med "dinven"? Hmm... hvorfor kommer jeg til at tænke
>på en brugtvogns forhandler *g*

Det er nok en sjælden ting med kvindelige brugtvognsforhandlere
:).......

Fra : MJ-23

Dato : 15-10-05 21:56

Folk der er HOMOER og BØSSER siger mig ikke en skid. De skulle have en kugle
for panden. Lev NORMALT!

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-10-05 22:05

"MJ-23" <martin-mjFJERNDETTE@mail.dk> wrote in message
> Folk der er HOMOER og BØSSER siger mig ikke en skid. De skulle have en
> kugle for panden. Lev NORMALT!
Folk der er VOLDELIGE og OPKÆFTEDE siger mig ikke en skid. De skulle have en
kugle
> for panden. Lev NORMALT!

Per V.

Fra : nana sørensen

Dato : 15-10-05 22:37

"MJ-23" <martin-mjFJERNDETTE@mail.dk> wrote in message
> Folk der er HOMOER og BØSSER siger mig ikke en skid. De skulle have en
> kugle for panden. Lev NORMALT!

tænk NORMALT! Og hvis din tankegang er normal, så foretrækker jeg at tænke
abnormalt.

Spade....

Fra : albert_van_helsing@y~

Dato : 16-10-05 19:48

Albert_van_helsing vil hjælpe dig

Fra : albert_van_helsing@y~

Dato : 16-10-05 21:58

Hvis man elsker alle mennesker, lige meget alder, køn eller farve,
skal man så også skydes?

Albert Van Helsing kommer kun efter dem som gør mennesker ondt!

Fra : Melanie

Dato : 16-10-05 22:39

Hej Ng

Ville blåt fortælle at jeg har modtaget mail fra en pædofil, som gerne ville
svare på mine spørgsmål.

Mvh Melanie

Fra : XXX

Dato : 16-10-05 23:29

> Hej Ng
>
> Ville blåt fortælle at jeg har modtaget mail fra en pædofil, som gerne
> ville svare på mine spørgsmål.

Du har vel meldt personen til politiet?

Fra : Per Vadmand

Dato : 16-10-05 23:36

"XXX" <not@this.level> wrote in message
> "Melanie" <melanie@din_slet_ven.dk> wrote in

> Du har vel meldt personen til politiet?

Det er ikke forbudt at være pædofil. Det er forbudt at misbruge børn. Det
ene følger ikke nødvendigvis af det andet.

Per V.

Fra : XXX

Dato : 17-10-05 02:14

> Det er ikke forbudt at være pædofil. Det er forbudt at misbruge børn.
> Det ene følger ikke nødvendigvis af det andet.

De fleste (alle?) heteroseksuelle mænd downloader og ser på almindelig
porno på nettet, fordi det er det, som tænder dem seksuelt.
De fleste (alle?) homoseksuelle downloader billeder og film visende
homosex, fordi det er det, som tænder dem seksuelt?
Hvad tror du de pædofile gør, når nu de tænder på sex med børn?
Tror du virkelig, at en ubehandlet pædofil med internetadgang kan lade være
med at downloade og kigge på børneporno og dermed lade være med at begå
noget ulovligt?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 17-10-05 09:07

XXX wrote:
> [...]
> med at downloade og kigge på børneporno og dermed lade være med at begå

Tyv tror hvermand stjæler ?

--
Ejvind

Fra : XXX

Dato : 17-10-05 15:48

> Tyv tror hvermand stjæler ?

Spørg hellere end tyv om det.

Fra : N/A

Dato : 17-10-05 16:09

Fra : XXX

Dato : 17-10-05 16:09

Ghost <ghostpws@gmail.com> wrote in news:4353bcc3$0$1822
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Dohh!!

Hvad fejler du?

Fra : JB

Dato : 18-10-05 03:17

XXX wrote:
> Ghost <ghostpws@gmail.com> wrote in news:4353bcc3$0$1822
> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Hvad fejler du?

80.197.152.220

Fra : JB

Dato : 18-10-05 03:17

Ghost wrote:

> Dohh!!

80.197.152.220

Fra : Henning

Dato : 21-10-05 08:25

"XXX" <not@this.level> skrev i en meddelelse
> "Melanie" <melanie@din_slet_ven.dk> wrote in

> Du har vel meldt personen til politiet?

Hvorfor det? At være pædofil er ikke i sig selv en
forbrydelse, det er det først hvis den pædofile udøver
sin seksualitet.

MVH
Henning

Fra : Michael J Hagelquist