Kærlighed, følelser og sex
Fra : Soi

Dato : 09-10-05 19:57

Hvis man spørger en vesterlandsk kvinde, vil hun typisk sige at kærlighed,
følelser og sex hænger uløseligt sammen, spørger man en vesterlandsk mand om
det samme, vil han typisk sige, at sex ikke er afhængig af følelser, spørger
man en asiatisk kvinde, vil hun typisk sige at sex er en rent fysisk ting
uafhængig af følelser.

Hvis man tager ind på en dansk massageklinik så er følelser det eneste man i
hvert fald ikke kan købe, man kan købe ren rå fysisk sex uden nogen form for
følelser, men følelser nej det føres ikke i forretningen.

Når man tager ovennævnte i betragtning, er det for mig at se et paradoks at
det vi mænd strømmer til f.eks. Thailand for at købe netop er kombinationen
kærlighed, følelser og sex (eller noget der i hvert fald til forveksling
ligner).

Hvordan er det lige alt dette hænger sammen?

Fra : Steen Johansen

Dato : 09-10-05 20:17

"Soi" <fuldfisk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> forveksling ligner).
>
> Hvordan er det lige alt dette hænger sammen?

Undskyld! Men sikke en gang vås!
MvH Steen

Fra : nusle nuslesen

Dato : 10-10-05 00:08

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

Hej Steen

> Undskyld! Men sikke en gang vås!

Det sker ikke så tit, at vi er enige - så når vi er det - må jeg heller
fluks gøre opmærksom på det *G*.

Sikke en gang vås, yeah!!

mange hilsner

Fra : ThomasB

Dato : 09-10-05 21:07

> [...]
> forveksling ligner).
>
> Hvordan er det lige alt dette hænger sammen?

At seksualitet er kulturpåvirket som alt muligt andet?

Fra : Per Vadmand

Dato : 09-10-05 22:28

"Soi" <fuldfisk@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> forveksling ligner).
>
> Hvordan er det lige alt dette hænger sammen?

Det gør det ikke.

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-10-05 00:32

"Soi" <fuldfisk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan er det lige alt dette hænger sammen?

At følelser ikke altid er, hvad vi gør dem til, men at sex er... sex?

--
-Jens B.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-10-05 08:21

> "Soi" <fuldfisk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> At følelser ikke altid er, hvad vi gør dem til, men at sex er...
> sex?

Både ordene SEX og EROTIK er om seksualitetens gr¨åzoner hvor ånd og
fysik-kemi er integreret i hinanden.

Måske man om det dyriske ord kopulation kan sige kopulation er
kopulation, altså ind-ud friktion og sædudtømning.
Men dyr har også rang-aspekter med i legen, ligesom de får
endomorfiner(lykkehormon) i blodet når de afluser hinanden så
aflusning er ikke kun aflusning - det er som med mad - det er
vigtigere hvem man spiser med end hvad man spiser

Fra : Brian Olesen

Dato : 10-10-05 09:57

Hej

> [...]
> forveksling ligner).
>
> Hvordan er det lige alt dette hænger sammen?

De asiatiske piger er simpelthen bare mindre selviske og mere indfølende end
f.eks. de danske.
Men mange af dem bryder sig i virkeligheden slet ikke om vores type. Nogle
siger at vi lugter osv. Så mange af pigerne har inderst inde ikke lyst til
at være sammen med mænd fra vores del af verden.
Personligt synes jeg, at vore gode gamle danske tøser trods alt er de bedste
og smukkeste. Men alligevel kan man sikkert få en god thailandsk kone.

Mvh. Brian

Fra : Bo Warming

Dato : 11-10-05 05:15

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> wrote in message
> Når man tager ovennævnte i betragtning, er det for mig at se et
> paradoks

> De asiatiske piger er simpelthen bare mindre selviske og mere
> indfølende end f.eks. de danske.

Og de er ikke slave-geishaer fordi de laver den mad, de ved manden kan
lide. De er stærke og individualistiske, men spilder ikke kræfter på
ligegyldige slag.Bryllupsriual omfatter advarsel mod jalousi, som
anses for lavt. Som dog forekommer, men ikke så sygeligt som her.-

> Men mange af dem bryder sig i virkeligheden slet ikke om vores type.
> Nogle siger at vi lugter osv. Så mange af pigerne har inderst inde
> ikke lyst til at være sammen med mænd fra vores del af verden.

Pigers lyst til mænd er generelt overdrevet. De ønsker opmærksomhed,
gaver, status, børn.
Alle vesterlændinge, især mænd og ikke specielt mig, luger ækelt af
harsk smør for en asiat. Men alle lugte kan man let vænne sig til. En
dag i ligstank og du tænker ikke over det, for funktionen er
signal.(kloge rygere bliver fobiske, nær de lugter benzin, men har de
fastslået at alle i gruppen har slukket smøgen, så generer
kulbrinte-duften ikke spor)

> Personligt synes jeg, at vore gode gamle danske tøser trods alt er
> de bedste og smukkeste. Men alligevel kan man sikkert få en god
> thailandsk kone.

Alle mennesker er vanedyr

At få en asiatisk kone, bliver stadig sværere. De oparbejder fortjent
selvtillid.

Kvindesag gør vore piger trælse - meget ofte.

Kina-indvandring er berigelse. Muhamedanerne skal ud -
familiesammenføring kan ikke stoppes hurtig nok, hvad angår
Mellemøsten, og ingen konventioner vil boycotte vor eksport, hvis vi
skelner mellem A og B mennesker vedr folkevandrings-risiko-personer.

Fra : loida petersen

Dato : 10-10-05 21:57

> spørger man en asiatisk kvinde, vil hun typisk sige at sex er en rent
> fysisk ting
> uafhængig af følelser.

hvis du spørger mig vil jeg typisk sige det omvendt.....

og ja, jeg er asiatisk.....

Loida

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 12-10-05 19:52

"loida petersen" <april20@softhome.net> skrev i en meddelelse

> hvis du spørger mig vil jeg typisk sige det omvendt.....
>
> og ja, jeg er asiatisk.....
>

> Loida

Bravo!

Fra : Henning

Dato : 15-10-05 06:57

"loida petersen" <april20@softhome.net> skrev i en meddelelse

> hvis du spørger mig vil jeg typisk sige det omvendt.....
>
> og ja, jeg er asiatisk.....

For katten da osse!
Du må dæleme ikke berøve de danske mænd deres forestilling
om, at asiatiske kvinder er rene sex-maskiner, med et umætteligt
begær efter især DANSKE fedladne mandetyper, uden evne
til at indgå i sociale sammenhænge med danske kvinder *GIG*

MVH
Henning