Billede af fyr
Fra : Martin Hansen [6430]

Dato : 09-10-05 19:56

Hej

Jeg ved ikke helt om dette er det rigtige sted at spørge, men kunne ikke
rigtigt finde andre grupper..

Men... Jeg søger et billede (gerne model foto men ikke afgørende) af en fyr
i "nisse/jule-tøj". Det skal være en let-påklædt fyr. Det skal bruges til en
invitation til julefrokost.

Nogen der ved hvor man kan finde det? Har søgt en masse på google, men det
er ikke til at finde.

Håber i kan hjælpe

Martin

Fra : preben nielsen

Dato : 09-10-05 20:18

"Martin Hansen [6430]" <martinspam@spammrhansen.dk> skrev i en
meddelelse news:4349679f$0$87548$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> afgørende) af en fyr i "nisse/jule-tøj". Det skal være en
> let-påklædt fyr. Det skal bruges til en invitation til

http://www.mulley.net/archives/000184.html

-preben

Fra : Martin Hansen [6430]

Dato : 09-10-05 20:31

> http://www.mulley.net/archives/000184.html
>
> -preben

Mange tak - ville dog gerne have et der var lidt større

Martin

Fra : preben nielsen

Dato : 09-10-05 21:28

"Martin Hansen [6430]" <martinspam@spammrhansen.dk> skrev i en
meddelelse news:43496fd4$0$87543$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Mange tak - ville dog gerne have et der var lidt større

Øh ja...... jeg har lige resized det til 2056x1920 med ganske godt
resultat (fjernet hakkede kanter tilmed). Kan du ikke gøre det
samme ?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 09-10-05 20:57

"Martin Hansen [6430]" <martinspam@spammrhansen.dk> writes:

> Nogen der ved hvor man kan finde det? Har søgt en masse på google, men det
> er ikke til at finde.

Hvor grimt skal det være?
http://www.string-emil.de/emil/weihnachten_04_007.jpg

Der er flere billeder på den hjemmeside, men det er ikke befordrende
for appetitten.

Ikke alle billederne er lige børnevenlige. :)

http://www.endysis.org/images/naked_santa.jpg
http://galleries.elite-sex-sites.com/b/b43e/02.jpg
http://sodamnfunny.com/Greetings/Xmas/nakedsanta.jpg
http://photos1.blogger.com/img/80/2688/640/SANTA.jpg

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Martin Hansen [6430]

Dato : 09-10-05 21:19

> [...]
> for appetitten.
>
> Ikke alle billederne er lige børnevenlige. :)

Tak for forslagene - det skal som sagt bruges til en invitation, til en
homo-forening. Så det skulle nok gerne være lidt pænere billeder

Jeg syntes man kan finde SÅÅ mange billeder af "nisse-piger", hvorfor kan
man bare ikke finde nogen af "nisse-fyre"..... Go Figure......

Martin

Fra : tommyhansenjensen@gm~

Dato : 11-10-05 14:57

Send gerne nogle links til dine "nisse-piger".

VH

Tommy