nusle
Fra : niller nillersen

Dato : 30-09-05 21:40

jeg kunne efterhånden godt tænke mig en date med nusle nuslesen

Hilsen

niller

Fra : nusle nuslesen

Dato : 01-10-05 00:43

"niller nillersen" <tænker@pådig.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> jeg kunne efterhånden godt tænke mig en date med nusle nuslesen

Jamen, du er desværre for sent ude - pt. er jeg hooked på en skotte

Tager det som en kompliment, så tusinde tak for den *S*

mange glade hilsner

Fra : Non-Desperado

Dato : 01-10-05 08:00

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev:

>"niller nillersen" <tænker@pådig.dk> skrev i en meddelelse
>
>Hej,

>Jamen, du er desværre for sent ude - pt. er jeg hooked på en skotte

Kun én ? *LOL*

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 01-10-05 08:13

"Non-Desperado" <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:tucsj1p0db31bioqtu66euqnp8mvboacef@4ax.com...

Hej,

> Kun én ? *LOL*

Yup

Jeg er røvkedelig på det punkt, fuldstændig serielt-monogamt indstillet *GG*

mange hilsner

Fra : Simon Nielsen

Dato : 02-10-05 21:22

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message

> [...]
>
> Hej,

> Yup
>
> Jeg er røvkedelig på det punkt, fuldstændig serielt-monogamt indstillet

Der er vel noget sexet over en mand i kilt?

Jeg spørger bare fordi det kunne jeg være jeg engang i mellem skulle tage
min på andet end når jeg er ude og spille pibe.

Mvh
Simon

Fra : nusle nuslesen

Dato : 03-10-05 00:02

"Simon Nielsen" <newz@siho.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Der er vel noget sexet over en mand i kilt?

Det kan det være, men det kommer altså an på både manden og kilten

> Jeg spørger bare fordi det kunne jeg være jeg engang i mellem skulle tage
> min på andet end når jeg er ude og spille pibe.

Why not

mange hilsner

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-10-05 07:32

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hej,

> Det kan det være, men det kommer altså an på både manden og kilten

Jeg er jo som bekendt stor fan af Nusle.Hun får pind for tiden og det er
grunden til al den mildhed
MvH Steen

Fra : nusle nuslesen

Dato : 03-10-05 10:52

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeg er jo som bekendt stor fan af Nusle.Hun får pind for tiden og det er
> grunden til al den mildhed

Nej, det er ved at være et stykke tid siden.

Men jeg har udsigt til snart at få en pokkers masse, og det har bestemt en
positiv indvirkning på mig

mange hilsner

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-10-05 13:29

> [...]
>
> Nej, det er ved at være et stykke tid siden.
>
> Men jeg har udsigt til snart at få en pokkers masse, og det har bestemt en

Bare det var Børge og mig, der var så heldige!
MvH Steen

Fra : John Sahl

Dato : 03-10-05 17:45

Steen Johansen wrote:

> Bare det var Børge og mig, der var så heldige!
> MvH Steen

Tag du bare op og besøg Børge, så er jeg sikker på i finder
en løsning, sammen..

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : andropov

Dato : 03-10-05 18:06

On Mon, 3 Oct 2005 18:44:35 +0200, "John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk>
wrote:

>Tag du bare op og besøg Børge, så er jeg sikker på i finder
>en løsning, sammen..

Mener du Børge har så bred en seng så der kan ligge de 2 granvoksne
mandfolk :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-10-05 18:57

Kære Søs
jeg har nogen gange tænkt på om du er intim barberet ? trimmet ? måtte
osv ?

jeg bruger en del tid på at tænke på din fyldige barm så et helheds
indtryg ville jeg have glæde af - så fremt du vil dele ....
>--
Mv.
Bo M Mogensen
When he hears you speak And says, "How does it feel
To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-10-05 22:17

Fra : Henning

Dato : 04-10-05 05:30

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg bruger en del tid på at tænke på din fyldige barm så et helheds
> indtryg ville jeg have glæde af - så fremt du vil dele ....

Naturligvis er denda ikke det, men som følge af slidtage *G*

MVH
Henning

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-10-05 05:38

On Tue, 4 Oct 2005 06:29:52 +0200, "Henning" <h2m@.mail.dk> wrote:

HI Henning :)

>Naturligvis er denda ikke det, men som følge af slidtage *G*

jaeeeeeeeee det er jo lige det ;) men som jeg læser hendes senetse
postninger så ligger slidtagen lige om hjørnet og er vist ikke aktiv -
med mindre hun har glemt og klippe negle ;)

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-10-05 22:15

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Tag du bare op og besøg Børge, så er jeg sikker på i finder
> [...]
Tak for dit råd. Men mon ikke det bliver ved snakken?
MvH Steen

Fra : Paul

Dato : 01-10-05 11:26

nusle nuslesen skrev:

> Jamen, du er desværre for sent ude - pt. er jeg hooked på en skotte

Ej hvor kinky... En mand i nederdel, øh, kilt. ;)

M.v.h.

Paul

Fra : nusle nuslesen

Dato : 01-10-05 14:39

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Ej hvor kinky... En mand i nederdel, øh, kilt. ;)

Ummm.... nem adgang

Jeg kan godt se fordelen *lol*

mange hilsner

Fra : Steen Johansen

Dato : 01-10-05 05:33

"niller nillersen" <tænker@pådig.dk> skrev i en meddelelse
> jeg kunne efterhånden godt tænke mig en date med nusle nuslesen
>
> Hilsen
>
> niller

Jeg har forsøgt, i mange år men har fået afslag, minst 28 gange
Men jeg forsøger stadigt!
MvH Steen