Hvad vhis en pige er hjemme helt allene?
Fra : tsunamikusse@yahoo.d~

Dato : 24-09-05 20:32

Hej

Jeg er hjemme helt allene da min kaerste er ude for at se
Vitesse-Groningen.

Han sidder og hygger sig med sine venner mens jeg sidder helt allene i
vor lejlighed i haag.

Mon ikke der er noget bedre at lave end at se fjernsyn, og hygge med
vores katte Johan Cruijff og Willem van Hanegem....

Knus
tsunamikusse

Fra : Tsunami kusse

Dato : 24-09-05 20:35

Jeg er helt serioest... Jeg har behoev for hygge og alt det. Ingen
forligtelser.... Jeg har bare lyst til at snakke lidt

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-09-05 22:23

"Tsunami kusse" <tsunamikusse@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er helt serioest... Jeg har behoev for hygge og alt det. Ingen
> forligtelser.... Jeg har bare lyst til at snakke lidt

Har I ikke en psykiatrisk skadestue i Haag? I skal nok tage derind begge to.
Du af oplagte grunde - han, fordi han kan finde på at bruge tid på
Vitesse-Groningen.

--
-Jens B.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-09-05 04:04

On 24 Sep 2005 12:34:54 -0700, "Tsunami kusse" <tsunamikusse@yahoo.dk>
wrote:

>Jeg er helt serioest... Jeg har behoev for hygge og alt det. Ingen
>forligtelser.... Jeg har bare lyst til at snakke lidt

hmm måske dk.snak er stedet du er jo ikke helt topick her ;)
do w sex og samliv

>--
Mv.
Bo M Mogensen
When he hears you speak And says, "How does it feel
To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

Fra : Rex

Dato : 24-09-05 21:21

Jamen din stakkel da.........

Fra : tommyhansenjensen@gm~

Dato : 25-09-05 11:42

Jeg må komplimentere dig for din email-adresse.

Det er næsten lige så fedt som tordensvejrfisse eller skypumpeskede.

VH

Tommy