/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
 
Top 10 brugere
Sexualitet
#NavnPoint
dova 2573
Sannie 1393
Nordsted1 1345
briani 1186
skingur 1004
ThomasG 918
ans 861
refi 860
creamygirl 831
10  piaskov 789
www.fetishrobot.com
Fra : Rune @ www.fetishrob~


Dato : 23-09-05 11:21

Jeg har netop færdiggjort denne søgemaskine: www.fetishrobot.com

Den er stadig i BETA, jeg mangler noget feedback på hvordan den fungere, så
hvis du har noget så skriv endelig.

Desværre endnu kun på engelsk.

Bemærk. Det er pornorelateret. Ikke for børn, Maren i kjæret, feminizter,
islamizter, de aseksuelles sammenslutning, mænd med svagt hjerte og andet
godtfolk.

/Rune



 
 
 
Brian Olesen (23-09-2005)
Kommentar
Fra : Brian Olesen


Dato : 23-09-05 20:18

Hej Rune

>
> Den er stadig i BETA, jeg mangler noget feedback på hvordan den fungere,
> så hvis du har noget så skriv endelig.

bbw virker ikke. får en siden kan ikke vises. 404.

Mvh. Brian



Bo M Mogensen (23-09-2005)
Kommentar
Fra : Bo M Mogensen


Dato : 23-09-05 23:56

On Fri, 23 Sep 2005 21:18:01 +0200, "Brian Olesen"
<ingen-mail-tak@kein-post.dk> wrote:

>Hej Rune
>
>>
>> Den er stadig i BETA, jeg mangler noget feedback på hvordan den fungere,
>> så hvis du har noget så skriv endelig.
>
>bbw virker ikke. får en siden kan ikke vises. 404.

den virker fint her ....

>--

Mv.
Bo M Mogensen
When he hears you speak And says, "How does it feel
To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

Rune @ www.fetishrob~ (24-09-2005)
Kommentar
Fra : Rune @ www.fetishrob~


Dato : 24-09-05 18:33

> Hej Rune
> >
> > Den er stadig i BETA, jeg mangler noget feedback på hvordan den fungere,
> > så hvis du har noget så skriv endelig.
>
> bbw virker ikke. får en siden kan ikke vises. 404.

Der er nogle gallerier der er fjernet siden de blev indekseret af min
spider, så der kan opstå nogle 404 sider hvis man klikker sig ind på
gallerierne. Desværre vil jeg ikke få det rettet op førend den bliver
flyttet væk fra BETA-serveren. Der skulle meget gerne ikke komme 404 sider
bare du klikker på en Quick Search indenfor www.fetishrobot.com




Peter Knutsen (usene~ (23-09-2005)
Kommentar
Fra : Peter Knutsen (usene~


Dato : 23-09-05 22:10


Rune @ www.fetishrobot.com wrote:
[...]
> Bemærk. Det er pornorelateret. Ikke for børn, Maren i kjæret, feminizter,
> islamizter, de aseksuelles sammenslutning, mænd med svagt hjerte og andet
> godtfolk.

Med andre ord: Målgruppen er mænd?

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Rune @ www.fetishrob~ (24-09-2005)
Kommentar
Fra : Rune @ www.fetishrob~


Dato : 24-09-05 18:29

> > Bemærk. Det er pornorelateret. Ikke for børn, Maren i kjæret,
feminizter,
> > islamizter, de aseksuelles sammenslutning, mænd med svagt hjerte og
andet
> > godtfolk.
>
> Med andre ord: Målgruppen er mænd?

Nej, nej det var ikke meningen. En nylig undersøgelse viste at en
overraskende stor andel brugere af porno var kvinder (40%?) - det ville ikke
være smart på forhånd at udelukke dem. Men jeg er en mand, og jeg er ærligt
talt noget i vildrede mht. hvad kvinder kunne tænkes at søge på. Selvfølig
kan man søge på hvad man vil, men jeg ville da godt have nogle
kvindespecifikke søgeemner i Quick-Search hvis jeg havde en anelse om hvad
det kunne være. Nogle der har nogen ideer?




Peter Knutsen (usene~ (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Peter Knutsen (usene~


Dato : 25-09-05 00:10

>>>Bemærk. Det er pornorelateret. Ikke for børn, Maren i kjæret,
>>Med andre ord: Målgruppen er mænd?

Rune @ www.fetishrobot.com wrote:
> Nej, nej det var ikke meningen. En nylig undersøgelse viste at en
> overraskende stor andel brugere af porno var kvinder (40%?) - det ville ikke
> være smart på forhånd at udelukke dem. Men jeg er en mand, og jeg er ærligt
> talt noget i vildrede mht. hvad kvinder kunne tænkes at søge på. Selvfølig
> kan man søge på hvad man vil, men jeg ville da godt have nogle
> kvindespecifikke søgeemner i Quick-Search hvis jeg havde en anelse om hvad
> det kunne være. Nogle der har nogen ideer?

Jeg synes du skal koncentrere dig om at udelukke de statistisk
almindelige "squicks" i første omgang. Eksempelvis har du på din side
direkte linkt til sider omhandlende kvinder-med-tissemænd.

Det er fint nok at du har links til den slags, men det ville være
genialt hvis man kunne slå en "safe search"-feature til i din
søgemaskine, sådan at den automatisk udelukker (efter bedste evne) sider
med ting som alment opfattes som frastødende, fra søgeresultaterne.

Det kan siges kort og groft: Alt som vender op og ned på de
traditionelle kønsroller: Bøsseri, kvinder med tissemænd, mænd klædt ud
som kvinder.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Aragorn Elessar (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Aragorn Elessar


Dato : 25-09-05 01:55


"Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> wrote in message
news:4335dbe3$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> >>>Bemærk. Det er pornorelateret. Ikke for børn, Maren i kjæret,
> >>Med andre ord: Målgruppen er mænd?
>
> Rune @ www.fetishrobot.com wrote:
> > Nej, nej det var ikke meningen. En nylig undersøgelse viste at en
> > overraskende stor andel brugere af porno var kvinder (40%?) - det ville
ikke
> > være smart på forhånd at udelukke dem. Men jeg er en mand, og jeg er
ærligt
> > talt noget i vildrede mht. hvad kvinder kunne tænkes at søge på.
Selvfølig
> > kan man søge på hvad man vil, men jeg ville da godt have nogle
> > kvindespecifikke søgeemner i Quick-Search hvis jeg havde en anelse om
hvad
> > det kunne være. Nogle der har nogen ideer?
>
> Jeg synes du skal koncentrere dig om at udelukke de statistisk
> almindelige "squicks" i første omgang. Eksempelvis har du på din side
> direkte linkt til sider omhandlende kvinder-med-tissemænd.
>
> Det er fint nok at du har links til den slags, men det ville være
> genialt hvis man kunne slå en "safe search"-feature til i din
> søgemaskine, sådan at den automatisk udelukker (efter bedste evne) sider
> med ting som alment opfattes som frastødende, fra søgeresultaterne.
>
> Det kan siges kort og groft: Alt som vender op og ned på de
> traditionelle kønsroller: Bøsseri, kvinder med tissemænd, mænd klædt ud
> som kvinder.
>
> --
> Peter Knutsen
> sagatafl.org

Og hvad er der så lige galt med det, om jeg må spørge???

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk
www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk
=================



Peter Knutsen (usene~ (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Peter Knutsen (usene~


Dato : 25-09-05 15:40

Aragorn Elessar wrote:
> "Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> wrote in message
>>Jeg synes du skal koncentrere dig om at udelukke de statistisk
>>almindelige "squicks" i første omgang. Eksempelvis har du på din side
>>direkte linkt til sider omhandlende kvinder-med-tissemænd.
>>
>>Det er fint nok at du har links til den slags, men det ville være
>>genialt hvis man kunne slå en "safe search"-feature til i din
>>søgemaskine, sådan at den automatisk udelukker (efter bedste evne) sider
>>med ting som alment opfattes som frastødende, fra søgeresultaterne.
>>
>>Det kan siges kort og groft: Alt som vender op og ned på de
>>traditionelle kønsroller: Bøsseri, kvinder med tissemænd, mænd klædt ud
>>som kvinder.
>
> Og hvad er der så lige galt med det, om jeg må spørge???

Det har jeg forklaret ovenfor. Det er dig der ikke kan læse.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Aragorn Elessar (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Aragorn Elessar


Dato : 25-09-05 23:46


"Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> wrote in message
news:4336b5de$0$67264$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Aragorn Elessar wrote:
> > "Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> wrote in message
> >>Jeg synes du skal koncentrere dig om at udelukke de statistisk
> >>almindelige "squicks" i første omgang. Eksempelvis har du på din side
> >>direkte linkt til sider omhandlende kvinder-med-tissemænd.
> >>
> >>Det er fint nok at du har links til den slags, men det ville være
> >>genialt hvis man kunne slå en "safe search"-feature til i din
> >>søgemaskine, sådan at den automatisk udelukker (efter bedste evne) sider
> >>med ting som alment opfattes som frastødende, fra søgeresultaterne.
> >>
> >>Det kan siges kort og groft: Alt som vender op og ned på de
> >>traditionelle kønsroller: Bøsseri, kvinder med tissemænd, mænd klædt ud
> >>som kvinder.
> >
> > Og hvad er der så lige galt med det, om jeg må spørge???
>
> Det har jeg forklaret ovenfor. Det er dig der ikke kan læse.
>
> --
> Peter Knutsen
> sagatafl.org

Jo jeg kan.
Det er dig der ikke kan.

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk
www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk
=================



Bo M Mogensen (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Bo M Mogensen


Dato : 25-09-05 04:05

On Sun, 25 Sep 2005 01:09:44 +0200, "Peter Knutsen (usenet)"
<peter@sagatafl.invalid> wrote:

>Det kan siges kort og groft: Alt som vender op og ned på de
>traditionelle kønsroller: Bøsseri, kvinder med tissemænd, mænd klædt ud
>som kvinder.


hæ hæ jaeee .... det er jo det - sådan noget svineri ;)
>--
Mv.
Bo M Mogensen
When he hears you speak And says, "How does it feel
To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

Nicolai (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Nicolai


Dato : 25-09-05 10:03

On Sun, 25 Sep 2005 01:09:44 +0200, "Peter Knutsen (usenet)"
<peter@sagatafl.invalid> wrote:

>Det er fint nok at du har links til den slags, men det ville være
>genialt hvis man kunne slå en "safe search"-feature til i din
>søgemaskine, sådan at den automatisk udelukker (efter bedste evne) sider
>med ting som alment opfattes som frastødende, fra søgeresultaterne.

>Det kan siges kort og groft: Alt som vender op og ned på de
>traditionelle kønsroller: Bøsseri, kvinder med tissemænd, mænd klædt ud
>som kvinder.

Med den sørgelige indstilling til mangfoldigheden synes jeg egentlig
du skulle have holdt dig væk fra den site i første omgang.

De fleste af de ting jeg tænder på ville nok blive dækket af dit safe
search filter - blot i og med jeg er bøsse - men de 20 andre kinks jeg
har vil alene også kvalificere.

FUT sat til dk.snak.seksualitet.

Mvh
"Babylai"

--
http://babylai.dk
http://infantilism.org
http://bledreng.dk http://bleelsker.dk http://voksenbaby.dk o.s.v.

Peter Knutsen (usene~ (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Peter Knutsen (usene~


Dato : 25-09-05 15:42

Nicolai wrote:
> Med den sørgelige indstilling til mangfoldigheden synes jeg egentlig
> du skulle have holdt dig væk fra den site i første omgang.
>
> De fleste af de ting jeg tænder på ville nok blive dækket af dit safe

Så kan du jo bare slå filteret fra. 80% af den mandlige befolkning ville
vælge at slå filteret til, og derfor bør det være der.

> search filter - blot i og med jeg er bøsse - men de 20 andre kinks jeg
> har vil alene også kvalificere.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Nicolai (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Nicolai


Dato : 25-09-05 18:01

On Sun, 25 Sep 2005 16:41:44 +0200, "Peter Knutsen (usenet)"
<peter@sagatafl.invalid> wrote:

>Så kan du jo bare slå filteret fra. 80% af den mandlige befolkning ville
>vælge at slå filteret til, og derfor bør det være der.

Det kan også være at jeg har misforstået noget - jeg havde forstået at
den søgerobot ikke er ment til de 90% af dine 80% som er ude efter
mainstream porno.

Men okay - "fetish" er vist blevet mainstream gennem de sidste 10 år.
Til gengæld er ordet "fetish" nok også et af de mest
mis[brugte|forståede] ord. Jeg har f.eks. set eksempler på fetish
brugt om urinsex billeder - det virker som om fetish bruges ligeså
snart det ikke er missionærstillingen? :)
Mvh
"Babylai"

--
http://babylai.dk
http://infantilism.org
http://bledreng.dk http://bleelsker.dk http://voksenbaby.dk o.s.v.

Rune @ www.fetishrob~ (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Rune @ www.fetishrob~


Dato : 25-09-05 17:07

> >>Med andre ord: Målgruppen er mænd?
>
> > Nej, nej det var ikke meningen. En nylig undersøgelse viste at en
> > overraskende stor andel brugere af porno var kvinder (40%?) - det ville
ikke
> > være smart på forhånd at udelukke dem. Men jeg er en mand, og jeg er
ærligt
> > talt noget i vildrede mht. hvad kvinder kunne tænkes at søge på.
Selvfølig
> > kan man søge på hvad man vil, men jeg ville da godt have nogle
> > kvindespecifikke søgeemner i Quick-Search hvis jeg havde en anelse om
hvad
> > det kunne være. Nogle der har nogen ideer?
>
> Jeg synes du skal koncentrere dig om at udelukke de statistisk
> almindelige "squicks" i første omgang. Eksempelvis har du på din side
> direkte linkt til sider omhandlende kvinder-med-tissemænd.
>
> Det er fint nok at du har links til den slags, men det ville være
> genialt hvis man kunne slå en "safe search"-feature til i din
> søgemaskine, sådan at den automatisk udelukker (efter bedste evne) sider
> med ting som alment opfattes som frastødende, fra søgeresultaterne.
>
> Det kan siges kort og groft: Alt som vender op og ned på de
> traditionelle kønsroller: Bøsseri, kvinder med tissemænd, mænd klædt ud
> som kvinder.

Quick Search opfylder en ganske vigtig funktion. Nemlig at lede brugeren ind
på at bruge nogle af de allerede genererede searches. Der er nu her i BETA
udgaven en 400.000 gallerier registreret i databasen, alle med en del
information for at hjælpe søgemaskinen. Hver gang en bruger indtaster et ord
der ikke er søgt på før skal hele denne store mængde data travles igennem,
og det er meget ressource krævende - selv efter jeg har snydt lidt og slået
en række krumspring. Og når den sættes i produktion kommer den hurtigt op
over millionen registrerede gallerier. Quick Search hopper uden om dette og
giver tilmed flere og bedre resultater.

Der er allerede så småt lagt nogle filtre ind i fuzzy-search. F.eks. skulle
en søgning på "lesbian" eller "bisexual" ikke returnere nogle gallerier
med "gay", selvom lesbians strengt taget er en slags gays - men de fleste
gallerier med gays er med mænd og jeg tror det er en rimelig antagelse at
folk der søger efter lesbians ikke er interesseret i at finde bøsser. Jeg
har overvejet at udvide den så f.eks. billeder med "beastiality" ikke dukker
op undtagen udelukkende i søgeord der relatere direkte dertil.

Derimod tror jeg ikke det er en god ide at fjerne "gay" eller "shemale" fra
listen. Så længe det bare er ord, kan folk lade være med at klikke på dem.
Og den skulle gerne reflektere ofte brugt søgeord.



Peter Knutsen (usene~ (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Peter Knutsen (usene~


Dato : 25-09-05 19:16

Rune @ www.fetishrobot.com wrote:
[...]
> Derimod tror jeg ikke det er en god ide at fjerne "gay" eller "shemale" fra
> listen. Så længe det bare er ord, kan folk lade være med at klikke på dem.
[...]

Det har jeg heller aldrig foreslået.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Pack Bell (24-09-2005)
Kommentar
Fra : Pack Bell


Dato : 24-09-05 20:12

Synes ellers ikke der mangler pornosider på nettet :)

Har du selv programmeret søgemaskinen ?



Peter Knutsen (usene~ (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Peter Knutsen (usene~


Dato : 25-09-05 00:13

Pack Bell wrote:
> Synes ellers ikke der mangler pornosider på nettet :)
[...]

Det handler jo heller ikke om at finde porno, men om at finde den
*slags* porno som man lige præcis selv tænder på, eller har lyst til på
det givne tidspunkt. Det er jo kun feminister som putter al pornografi
ned i den samme skuffe, uden at hverken kunne eller ville skelne og
kategorisere.

Eftersom mængden af porno på Internettet er fuldstændig overvældende, og
langt størteparten er gabende kedelig mainstream (en mand der gør noget
meget almindeligt med en "teenagepige" på 24, eller to "teenagepiger"
(tilsammen 40-60 år gamle) der gør noget meget almindeligt med
hinanden), så er det en fin idé med en søgemaskine, som er programmeret
til at skelne.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Lars Wagner Hansen (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Lars Wagner Hansen


Dato : 25-09-05 19:06

"Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse
news:4335dc88$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Pack Bell wrote:
>> Synes ellers ikke der mangler pornosider på nettet :)
> [...]
>
> Det handler jo heller ikke om at finde porno, men om at finde den *slags*
> porno som man lige præcis selv tænder på, eller har lyst til på det givne
> tidspunkt.

Hvorfor er det så at du så brandvarmt gerne vil have filter på denne
søgeside, du kan jo bare lade være med at søge efter transer, bøsser eller
andet du ikke kan tåle.

Lars



Peter Knutsen (usene~ (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Peter Knutsen (usene~


Dato : 25-09-05 19:17

Lars Wagner Hansen wrote:
> "Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse
>>[...]
>>
>>Det handler jo heller ikke om at finde porno, men om at finde den *slags*
>>porno som man lige præcis selv tænder på, eller har lyst til på det givne
>>tidspunkt.
>
> Hvorfor er det så at du så brandvarmt gerne vil have filter på denne
> søgeside, du kan jo bare lade være med at søge efter transer, bøsser eller
> andet du ikke kan tåle.

Du ved tydeligvis ikke et hak om hvordan internetsøgning virker.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Lars Wagner Hansen (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Lars Wagner Hansen


Dato : 25-09-05 19:23

"Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse
news:4336e8dd$0$67258$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Lars Wagner Hansen wrote:
>> "Peter Knutsen (usenet)" <peter@sagatafl.invalid> skrev i en meddelelse
>>>[...]
>>>
>>>Det handler jo heller ikke om at finde porno, men om at finde den *slags*
>>>porno som man lige præcis selv tænder på, eller har lyst til på det givne
>>>tidspunkt.
>>
>> Hvorfor er det så at du så brandvarmt gerne vil have filter på denne
>> søgeside, du kan jo bare lade være med at søge efter transer, bøsser
>> eller andet du ikke kan tåle.
>
> Du ved tydeligvis ikke et hak om hvordan internetsøgning virker.

Og hvad har det med sagen at gøre?

Lars



Rune @ www.fetishrob~ (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Rune @ www.fetishrob~


Dato : 25-09-05 17:35

> Synes ellers ikke der mangler pornosider på nettet :)
Njaaa. Der er jo en hel overvældende mængde. Der er allerede nu i BETA
udgaven registreret omkring 400.000 gallerier. Jeg regner med forholdsvist
hurtigt efter den er gået i produktion at runde millionen. Ideen var at have
en indgang, som Google, til alle de sider der kunne gøre det lettere at
finde det man er interesseret i. Man går jo heller bare ikke ind på
Internettet og leder på må og få, hvis man er ude efter noget specifikt. Så
bruger man Google eller sådan noget.

> Har du selv programmeret søgemaskinen ?
Ja. Websiden, søgemaskinen, spider, verifikationsrobot,
administrationsmodul, etc. Det er i virkeligheden en hel vifte af
programmer.



Pack Bell (25-09-2005)
Kommentar
Fra : Pack Bell


Dato : 25-09-05 22:23

Jeg forstår ikke hvordan du får den til at katerogisere kende forskel på de
sider den besøger




Rune (26-09-2005)
Kommentar
Fra : Rune


Dato : 26-09-05 12:43

> Jeg forstår ikke hvordan du får den til at katerogisere kende forskel på
> de sider den besøger

Ja, det kan jeg jo ikke sige så meget om. Der er en tre-fire forskellige
strategier, men hovedsageligt er det et spørgsmål om hvad de skriver om sig
selv og hvad andre skriver om dem. Og så er der nogle formler der vægter
dette mod hinanden alt efter hvor og hvad der står. Dette resultere i en
score, som er den der vises på søgeresultaterne.



PerX ... (26-09-2005)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 26-09-05 01:52

In article <4333d723$0$79619$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
runeFJERN@freke.com says...
> Jeg har netop færdiggjort denne søgemaskine: www.fetishrobot.com
>
> Den er stadig i BETA, jeg mangler noget feedback på hvordan den fungere, så
> hvis du har noget så skriv endelig.

For bred.

(Og for meget tekst og billeder når man kigger kategorier)


Søg
Reklame
 
Statistik
Spørgsmål : 177459
Tips : 31964
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408195
Brugere : 218881

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste