Endelig en pige med integritet
Fra : Jens Bruun

Dato : 16-09-05 15:42

Hun vil ikke optræde i Playboy, "da det strider mod hendes moralske
opdragelse". Flot standpunkt.

Konsekvens er nok ikke hendes helt stærke side, da hun lidt før i
interviewet udtaler: "Jeg har en flot krop, så hvorfor ikke vise den frem?"

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 8/30/05)

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 17-09-05 01:36

> [...]
>
> Konsekvens er nok ikke hendes helt stærke side, da hun lidt før i
> interviewet udtaler: "Jeg har en flot krop, så hvorfor ikke vise den

Det minder mig påfaldende om en gammel Gramsespektrum-sketch med Vigga
Svenson (kendt som TV2 Zulu-speaker) som gi'r den som "fotomodel", med visse
forbehold, der så slækkes rigeligt på i løbet af "interviewet"...

Anders Peter Johnsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-09-05 10:34

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:432b6509$0$94409$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> [...]
> Svenson (kendt som TV2 Zulu-speaker) som gi'r den som "fotomodel",
> med visse forbehold, der så slækkes rigeligt på i løbet af

Hvilket får mig til at mindes min ynglingsaversion Trine Michelsen, der
udtrykte stor væmmelse over, at nogle mænd sad og spillede pik til
nøgenbilleder af hende. Jeg kan godt følge hende i, at det er vammelt, men
nok af andre grunde end hendes.

Kvinder er nu ganske sjove - også på den ufede måde.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 18-09-05 15:14

> [...]
>
> Hvilket får mig til at mindes min ynglingsaversion Trine Michelsen, der
> udtrykte stor væmmelse over, at nogle mænd sad og spillede pik til

Tja, hvad havde hun mon egentlig forventet?

At pornografiske fotos af hende blev udstillet på Charlottenborg og hyldet
af en samlet kulturpresse?

Okay, hun er vist også ret platinblond...

> Jeg kan godt følge hende i, at det er vammelt, men nok af andre grunde end
> hendes.
>
> Kvinder er nu ganske sjove - også på den ufede måde.

Der er nu noget grotesk ved granvoksne feministers påstand om at der
ANGIVELIGT findes piger derude, som både skulle se op til pornostjerner og i
ramme alvor tro at pornobranchen skulle være trinbrædtet til rigdom og
berømmelse, bare fordi de som følelsesforkvaklede 11-årige har set yndige
Julia Roberts spille luder i Pretty Woman og derfor forventer en Richard
Gere komme anstigende i hvid limousine og en buket roser i hånden...

Nåja, okay, Trine Michelsen har da skam også været med i selveste Lars "von"
Triers "Idioterne" i en rolle, hvor hendes ypperste præstation da vist også
er noget så nyt for hende som at fremvise patter og dyrke gruppesex...Wow...

Og helt ærligt, så har jeg sgu' alvorligt svært ved at afgøre hvorvidt hun
så endelig måtte være en værre storbarmet blondinebimbo end Brigitte
Nielsen.

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-05 17:44

> [...]
> udtrykte stor væmmelse over, at nogle mænd sad og spillede pik til
> nøgenbilleder af hende. Jeg kan godt følge hende i, at det er vammelt, men

Hvad kan du godtage som "vammelt", ved at mænd i enrum klør sig på penis og
tænker på noget dejligt imens?

Du kan opleve integritet ved ikke at ville strippe overfor kamera, der skal
tilgodese Playboy læsere .

Piger er vel selektive mht hvem de syns må se det naturlige.
Hun diskriminerer "racistisk" mellem visse danske avislæsere, som hun kan li
og som må se, og Bush-undersåtter, som hun afviser.
Jeg vil ikke gøre mig til dommer over hendes inkonsekvens, men umuddelbart
vækker det ikke sympati.

Jeg er lidt skrivebordsteoretisk mht at kun vold, tyveri og bedrag er
kritisabelt. Men hun tænker anderledes. It takes all kind of people to make
a world

Vammelt&klamt er for mig noget med ulækker fedsød mad hhv kolde og fugtigt.
Associationen der skaber mit øgenavn Wamling ville jeg godt forstå. Prøv at
forklar mig.

DEr er godt i alle mennesker. Hvis man ikke dømmer folk for hurtigt, oplever
man oftere at se de positive men gemte sider.

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-09-05 18:03

> Hvad kan du godtage som "vammelt", ved at mænd i enrum klør sig på
> penis og tænker på noget dejligt imens?

Du har det ikke så godt med ironi og sarkasme, vel? Måske mit "vammelt" gik
på hende?

> Piger er vel selektive mht hvem de syns må se det naturlige.

Ja, det er vist en gammel nyhed.

> Vammelt&klamt er for mig noget med ulækker fedsød mad hhv kolde og
> fugtigt. Associationen der skaber mit øgenavn Wamling ville jeg godt
> forstå. Prøv at forklar mig.

Kan det mon have noget med pis & lort at gøre?

> DEr er godt i alle mennesker. Hvis man ikke dømmer folk for hurtigt,
> oplever man oftere at se de positive men gemte sider.

Humanisten Bo Warming? Jeg prøver at undgå at betegne andre som "gode",
"dårlige", "onde" osv. Vi er, som vi er, og al adfærd er drevet af kræfter,
der ligger hensides godt/ondt. Det forhindrer mig dog ikke i at tage mig til
hovedet, når mennesker er _for_ indskrænkede i synet på omverden og især i
synet på sig selv. Mangel på selvindsigt har jeg svært ved at håndtere, når
denne mangel er selvforskyldt.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 9/17/05)