Kærlighed
Fra : Steen Johansen

Dato : 15-09-05 21:49

Det perfekte par. alting er bare så godt
Og så en dag bliver fruen skide ful til en fest og puler med en tilfældig
forbipasserende.
Næste dag, har hun det noget så forfærdeligt over at hun har svigtet sin
mand, hun fortæller ham om hvad hun har foretaget sig
Skilsmisse osv.
Det var det.
Jamen kan man så sige, der må havde været noget osv.
Nej det var der ikke.
Det er 10 år siden og manden har aldrig tilgivet hende. De har ikke talt
sammen siden, kun der absolut nødvendige i forbindelse med deres fælles barn
som nu er 18 år.
Jeg mødte hende i dag og vi talte om det.Hun sagde: Han tilgiver mig aldrig.
Senere på dagen mødte jeg ham og fortalte at jeg havde mødt hende
Han sagde: Steen det vil jeg aldrig høre mere om og hvis du nogensinde taler
om det. Så er vores 25 år gamle venskab slut

Jeg har kendt dem i 25 år og de er begge søde og gode mennesker
ATS: Fruen skide ful til en fest og puler med en tilfældig forbipasserende.
Et lykkeligt liv slutter brat.

Jeg arbejde for 25 år siden på Lindø værftet og jeg talte med en kollega om
at "pule ved siden af"
Min kollega sagde: Hvis jeg kommer hjem og kællingen er i gang med en anden,
så bliver de begge aflivet
og det er 100% sikkert og så ville han hønse på hvad der ellers skete med
ham.

23 år efter var han inde på, at han nok ville tage kaffen først, inden han
ville tage sig at sagen.
Han sagde hvis det skete ville han nok blive meget forbavset

Flippet nok: Den man elsker over alt på jorden laver en ganske lille fejl og
så-----
MvH Steen

Fra : JB

Dato : 16-09-05 06:40

Steen Johansen wrote:
> [...]
> Han sagde hvis det skete ville han nok blive meget forbavset
>
> Flippet nok: Den man elsker over alt på jorden laver en ganske lille

BW har du fået ny id ?

Fra : Brian Olesen

Dato : 16-09-05 10:44

Hej

Den man elsker over alt på jorden laver en ganske lille fejl og
> så-----
> MvH Steen

En lille fejl. Hmm. Kan kun sige, at han i hvert fald reagerede temmelig
kraftigt. Måske ville han i virkeligheden gerne ud af forholdet og fik så en
god lejlighed til det foræret.

Mvh. Brian

Fra : Steen Johansen

Dato : 16-09-05 16:07

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kraftigt. Måske ville han i virkeligheden gerne ud af forholdet og fik så

Så var det jo bare så simpelt !
Læs en gang til:
[...]
Det er jo det som-----
Hvis det er hoved stenen i ens liv---
og det var jo det det var
MvH Steen

Fra : Paul

Dato : 16-09-05 20:34

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> Så var det jo bare så simpelt !
> Læs en gang til:
> Skilsmisse osv.
> Det var det.
> Jamen kan man så sige, der må havde været noget osv.
> Nej det var der ikke.
> Nej det var der ikke.
> Nej det var der ikke.
> Nej det var der ikke.
> Det er jo det som-----
> Hvis det er hoved stenen i ens liv---
> og det var jo det det var
> MvH Steen

Og her gik jeg rundt og troede - efter at have læst denne nyhedsgruppe i
årevis - at det kun er kvinder som kan leve i en offerrolle... tja, måske
ligefrem i et martyrium.

Hold da kæft... at flæbe i 25 år over en kvinde som puler ved siden af, når
der nu er så mange andre dejlige kvinder, hvis det endelig skal være.

Tja, jeg fatter ikke et klap, da jeg ikke er supermelankolist og humleridder
af tredje grad.

M.v.h.

Paul

Fra : Steen Johansen

Dato : 17-09-05 09:30

"Paul" <paul_fra_usenet@slettes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> når der nu er så mange andre dejlige kvinder, hvis det endelig skal være.
>
> Tja, jeg fatter ikke et klap, da jeg ikke er supermelankolist og

Paul du må læse det nok en gang!
MvH Steen

Fra : Paul

Dato : 17-09-05 12:39

> Paul du må læse det nok en gang!

Til hvad nytte?

Jeg læser ikke gennem bunden af en ølflaske...

M.v.h.

Paul

Fra : Paul

Dato : 17-09-05 12:42

> [...]

25 år... 10 år... So what? :)

Jeg gider sgu da ikke spilde mere end et par øjeblikke på at flæbe over den
slags.

M.v.h.

Paul