Motorcyklister søges (igen)
Fra : musse@cs.aau.dk

Dato : 01-11-05 16:17

Hej.

Vi er en gruppe Informatik studerende fra Aalborg Universitet, der er
ved at lave et projekt omkring stemmestyring af et program til
motorcykler.

Vi har før med stor held bedt om Jeres hjælp til det, og vil derfor
prøve igen.
Vi skal til at afholde en test af sytemet og skal til det bruge 3
personer fra Aalborg området, som kan afsætte en time enten torsdag
efter 16:30 eller fredag efter 12:30 i denne uge.

Systemet er udviklet på engelsk, så man skal kunne forstå engelsk
sådan nogenlunde. Det ikke lange sætninger der skal udveksles, men
enkeltstående ord.

Selve testen starter med en introduktion til hvordan forløbet bliver,
og for en god ordens skyld skal det nævnes, at det på ingen måde af
Jer vi tester, men systet.

Hvis du har tid og lyst til at hjælpe os må du meget gerne skrive til
min mail.

Mvh
Rasmus Eriksen
Gr. i302a Informaik
Aalborg Universitet

Fra : Anders Christensen

Dato : 01-11-05 16:29

musse@cs.aau.dk wrote:
> [...]
> personer fra Aalborg området, som kan afsætte en time enten torsdag
> efter 16:30 eller fredag efter 12:30 i denne uge.

Har du overvejet vejrudsigten?

Fra : Jakob

Dato : 01-11-05 16:49

Anders Christensen wrote:

> Har du overvejet vejrudsigten?

Hvis det virker i regnvejr, virker det nok også i tørvejr

--
Jakob

Fra : Janner

Dato : 01-11-05 17:26

Kan godt men kræver tørvejr hvis det kræver min mc skal med

Mail : jan@12email.dk

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/
<musse@cs.aau.dk> wrote in message

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 01-11-05 20:46

"Janner" <noway@jose.cum ... ask me for it> skrev i en meddelelse
> Kan godt men kræver tørvejr hvis det kræver min mc skal med

Har den vandskræk

Fra : Janner

Dato : 02-11-05 08:45

"Andersen (3650)" <virkerikke@nospam.dk> wrote in message
> "Janner" <noway@jose.cum ... ask me for it> skrev i en meddelelse
>>
> Har den vandskræk

Nej men kommer ikke ud når vejret ikke er til det , gider sgu ikke flere
timers rengøring hvis det kan udggås