TV2 Nu.... Station 2, med en
Fra : Ninja Rider

Dato : 31-10-05 21:14

Hejsa

Jeg så lige et klip fra station 2 der starter nu....
Der var der om en der forklarede hvorfor han kørte 300km/t på sin mc....
Jeg ved ikke om det er det der er mest om i programmet, men nu får
mclisterne jo nok huk igen......!

Mvh Emil
--
Kawasaki ZXR750 Ninja
http://dfmc.dk/?id=26

Fra : Moller

Dato : 31-10-05 21:31

Ninja Rider wrote:
> [...]
> Der var der om en der forklarede hvorfor han kørte 300km/t på sin mc....
> Jeg ved ikke om det er det der er mest om i programmet, men nu får

   Ja, så er det slut med MC'erne :( suk, du har ret, storsviner til MC
folket :(

--
VH
Lars Molnit

Fra : Eg Egemarke

Dato : 31-10-05 21:35

Gud sikke da nogle KLAPHATTE, at fikse en mindre fortandhjul og så filme det
hele så folk tror at man kører 300 Km/t.

Gudskelov var der en aura om begge af dumhed og naivitet, at tænke sig at
man skal ud og have et adrenalin sus for at få overskud til at passe sine
børn..... stakkels unger

Man burde indføre intelligens test for at få kørekort

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : MKS - 74

Dato : 31-10-05 21:42

On Mon, 31 Oct 2005 21:35:25 +0100, "Eg Egemarke"
<egemarke@hotmail.com> wrote:

>Man burde indføre intelligens test for at få kørekort

Sikke tomme vejene så ville blive . Men ja det var vist ikke
_liiiiige_ studenterhuen_ der trykkede der.

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : BJ

Dato : 31-10-05 21:37

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ja, så er det slut med MC'erne :( suk, du har ret, storsviner til MC
> folket :(

De skal blot udstyres med en 49 ccm kineser..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Moller

Dato : 31-10-05 21:39

BJ wrote:
> "Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> De skal blot udstyres med en 49 ccm kineser..

   En såkaldt lynkineser ;)

Fra : skod

Dato : 31-10-05 21:31

> [...]
> Der var der om en der forklarede hvorfor han kørte 300km/t på sin mc....
> Jeg ved ikke om det er det der er mest om i programmet, men nu får

Jeg synes faktisk de var ret gode til at sige at det var en meget lille
gruppe, og at det var helt nyt - men jo: bilisterne dømmer nok anderledes

Og så en ting: Jeg har da også kørt hurtigt på motorvej, men det ER sgu
ikke ok det de laver !!

Fra : Thomas Jensen

Dato : 31-10-05 21:44

Ninja Rider wrote:
> [...]
> Der var der om en der forklarede hvorfor han kørte 300km/t på sin mc....
> Jeg ved ikke om det er det der er mest om i programmet, men nu får

yup, herligt med sådan 2 kegler i tv....

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZ6S ´04
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-05 22:43

Hej,

Ja det er lidt trist nå man tænker på hvormange panner der drøner rundt i
deres escort 1.6 eller Golf "what ever skod gti version og kvæste folk hid
og did både inde og uden for bilen - ikke for at sige at jeg er tilhænger af
motorcykler med 300km/t på offentlig vej men det er sku' ude af proportioner
det her og ikke videre intelligent fjernsyn...

MVH Martin Lykkeboe
Ducati 900SS

Fra : BJ

Dato : 31-10-05 22:45

"Mouritzen/Lykkeboe" <jebemaatosdotdk> skrev i en meddelelse

KLIP

> men det er sku' ude af proportioner det her og ikke videre intelligent
> fjernsyn...

Mener du, det er noget, der bør siddes overhørigt/forties?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Claus Rittig

Dato : 31-10-05 23:24

> Mener du, det er noget, der bør siddes overhørigt/forties?

Nej, han mener - Brian-bilisterne slår rent faktisk flere uskyldig ihjel, så
de er et større problem. Lad os fokusere på de største problemer, og løse
dem i prioriteret rækkefølge.

Rittig
Som bliver total-sur over de narrehoveder!
Een ting er at de er så uansvarlige og ligeglade med deres nærmeste - selv
deres egne børn! Men de forærer ogaå vore politikere det perfekte skyts til
at lægge restriktioner på fx. motorcyklers effekt. De skader os alle bare
ved at lukke deres idioti ud. Jeg håber de hurtigt render ind i en
motorcyklist der har åndsevner til at se tingene i et større perspektiv, for
så får de klaphatte en røvfuld. DET kan man da kalde et kick...

Fra : BJ

Dato : 31-10-05 23:36

"Claus Rittig" <ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> så
> de er et større problem. Lad os fokusere på de største problemer, og løse

Så skal vi slet ikke drøfte trafikkultur.

Det er småting i forhold til andre opgaver, der bør løses.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : MKS - 74

Dato : 31-10-05 23:36

On Mon, 31 Oct 2005 23:24:16 +0100, "Claus Rittig"
<ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> wrote:

>Nej, han mener - Brian-bilisterne slår rent faktisk flere uskyldig ihjel, så
>de er et større problem. Lad os fokusere på de største problemer, og løse
>dem i prioriteret rækkefølge.

Enig, ingen tvivl om disse 2 MC'isters yderst uheldige opførsel, men
man savnede (bare lidt) research på hvor udbredt et problem det
egentlig er i DK, både absolut og relativt. Repræsentanten fra
politiet var jo f.eks ikke umiddelbart opmærksom på det som det store
problem?

Fra : Steen Gruby

Dato : 31-10-05 23:53

On Mon, 31 Oct 2005 23:24:16 +0100, "Claus Rittig"
<ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> wrote:

Hej Rittig.

> [...]
>at lægge restriktioner på fx. motorcyklers effekt. De skader os alle bare

Jeg er helt enig.

Allerførst den med børnene.
Vi har selv inviteret de små væsner til livet.
Børnene har ikke bedt om at blive født.
Dermed har vi også et ansvar for deres opvækst.

Jeg er såmænd ligeglad med hvorledes de kører MC, det er deres sag.
Det der får blodtrykket til at stige hos mig er, at de tilsyneladende
har behov for at udstille deres aktiviteter offentligt på TV.

Det skader os alle.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 01-11-05 06:24

"Claus Rittig" <ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> writes:

> Jeg håber de hurtigt render ind i en motorcyklist der har åndsevner til
> at se tingene i et større perspektiv, for så får de klaphatte en røvfuld.
> DET kan man da kalde et kick...

Storm. Vand. Glas.

Og så glemte du at den åndsevnende motorcyklist også skal have store over-
arme :) Men come on - den gamle Suzuki 'Grøn Shark hjelm' kørte på kommer
da aldrig op på 300km/t...

--
Mikkel | You need only two tools: WD-40 and gaffer tape.
motortosse.dk | If it doesn't move and it should, use WD-40.

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 01-11-05 07:27

Mikkel Christensen wrote:

> Og så glemte du at den åndsevnende motorcyklist også skal have store over-
> arme :) Men come on - den gamle Suzuki 'Grøn Shark hjelm' kørte på kommer
> da aldrig op på 300km/t...

Jo da, i frit fald ud over Møns klint

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S - GSX-R250 - ES250/2

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 01-11-05 12:32

"Men de forærer ogaå vore politikere det perfekte skyts til at lægge..."

Det gælder også forsikringselskaberne. De er jo lige blevet bekræftet i at
R-modeller skal koste i forsikring

Giv dem nu en bane at køre på...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Hekto

Dato : 01-11-05 14:51

After serious thinking Claus Rittig wrote :
> [...]
> de er et større problem. Lad os fokusere på de største problemer, og løse

/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto

Fra : Claus Rittig

Dato : 01-11-05 18:37

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse

> R I T T I G !!!!!!!!! >

Jamen jeg kan da for fanden ikke skrive "Peter-bilisterne", vel - det der jo
ingen der forstår!

Men så undskyld da, Brian - og det mener jeg på den pænest mulige måde

Rittig

Fra : Jacob Larsen

Dato : 02-11-05 13:30

"Claus Rittig" <ClausRittigFJERNDETTE@Hotmail.Com> wrote in
message news:4367a818$1@news.dansketelecom.com
> [...]
> løse

> Jamen jeg kan da for fanden ikke skrive
> "Peter-bilisterne", vel - det der jo ingen der forstår!

Hehe, hvis jeg kender Brian ret har han præcis lige så meget imod denne
formulering.
--
Mvh. Jacob Larsen - der også tidligere har fået hug af Hekto for at bruge
dette udtryk

Fra : Hekto

Dato : 02-11-05 22:11

> Jamen jeg kan da for fanden ikke skrive "Peter-bilisterne", vel - det
> der jo
> ingen der forstår!

Hvorfor ikke??? ... eller Jacob-billisterne???

Jeg må af princip bare protestere imod at vi Briænder hele tiden bliver
hængt ud som idioter! Det er sq surt at hedde kurt!

Fra : Jacob Larsen

Dato : 03-11-05 10:35

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> wrote in message

> Hvorfor ikke??? ... eller Jacob-billisterne???
>
> Jeg må af princip bare protestere imod at vi Briænder
> hele tiden bliver hængt ud som idioter! Det er sq surt at
> hedde kurt!

Jeg mener også, at vi i tidernes morgen blev enige om at kalde dem
Jacob-billister? Det er fair nok med mig.

Forstår dig egentlig godt, men du ved vel også godt selv du kæmper en umulig
kamp.

Er det egentlig pga. navne-associationer, at du render og kalder dig selv
Hekto?
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Moller

Dato : 03-11-05 10:44

Jacob Larsen wrote:
> [...]

   Men være at hedde Brian ;)

> Er det egentlig pga. navne-associationer, at du render og kalder dig selv
> Hekto?

   hmmmm, Hekto-bilisterne..... lyder som nogen der køre i Mazda 323 af
den gamle hvide model, og altid køre 20% under hvad man må, samt er drøn
nervøse pga. deres langsomme reaktionsævner pga. alderen :)

Fra : Jacob Larsen

Dato : 03-11-05 11:02

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message

> [...]
> Mazda 323 af den gamle hvide model, og altid køre 20% under hvad man
> må, samt er drøn nervøse pga. deres langsomme

Heeey... min far har en gammel hvid mazda 323.

Men ok, han kører nu heller aldrig for stærkt. Du har nok ret.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Hekto

Dato : 04-11-05 21:01

> Men ok, han kører nu heller aldrig for stærkt. Du har nok ret.

HVIS jeg finder ud af hvad i mener ... får i bank!

Næh, Hekto stammer fra engang for efterhånden flere år siden, med mange
og lange spil Delta Force, Day of defeat og den slags. Det blev så bare
hængende.

Dengang jeg blev døbt Brian var det et fint navn, og fordelen var at
der var ikke mange der hed det ... så var det nemmere at råbe en op,
nede fra gården, når det var spisetid!

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 04-11-05 21:27

> [...]
>
> Næh, Hekto stammer fra engang for efterhånden flere år siden, med mange
> og lange spil Delta Force, Day of defeat og den slags. Det blev så bare

Her sidste søndag hvor vi var i Holland og købe en anden Hawk og havde rigtig
god tid, fik vi vendt muligheden af at omdøbe begrebet på DFM til en "rigtig
Hekto dit&dat". Desværre er der nu kommet nogen i forkøbet

--
Mvdlh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Hekto

Dato : 04-11-05 22:18

> [...]
> "rigtig
> Hekto dit&dat". Desværre er der nu kommet nogen i forkøbet

'... we are not amused!'

Fra : Moller

Dato : 04-11-05 22:52

Hekto wrote:

> '... we are not amused!'

   Men det er resten af os :)

Fra : Hekto

Dato : 05-11-05 11:12

> Men det er resten af os :)

- et tu, Brute?

Fra : Jacob Larsen

Dato : 05-11-05 19:57

> - et tu, Brute?

Åh hold op. Du beder selv om at blive drillet, bare ved valget af
motorcykler.

Se selv.
--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : K

Dato : 01-11-05 19:40

> [...]

> Der var der om en der forklarede hvorfor han kørte 300km/t på sin mc....
> Jeg ved ikke om det er det der er mest om i programmet, men nu får

ja sørgeligt at så få dumme mc'ister skal ødelægge det for så mange
fornuftige mc'ister :-/