Starter (glimttænder) til lysstofrør ???
Fra : TDN

Dato : 01-11-05 22:00

Jeg har en defekt 4-65 W single starter. Kan jeg bruge en 4-80 W som
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=7006&n=30100&KundeID=XKR0HgTAsH1YcjXAF2BOnKeFHY1vD55
Den skal bruges til et 36 W rør.

På forhånd tak

Mvh
Thomas

Fra : csm

Dato : 02-11-05 08:37

ja det kan du sagtens.

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 02-11-05 13:59

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en defekt 4-65 W single starter. Kan jeg bruge en 4-80 W som
> http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=7006&n=30100&KundeID=XKR0HgTAsH1YcjXAF2BOnKeFHY1vD55
> Den skal bruges til et 36 W rør.

kan du godt, de 4 - 65 kontra 4 - 80 dækker over hvor stort rør de kan
starte,

--
Hilsen Gilbert
( . ) ( . )

Fra : Det lille værksted

Dato : 04-11-05 23:31

> kan du godt, de 4 - 65 kontra 4 - 80 dækker over hvor stort rør de kan
> [...]
Det er bare underligt at hvuis du skal starte et 18 W rør så skal tænderen
hedde 4-22. Jeg kan ikke få 4-80 til at tænde 18 W.

Hilsen
Knud Andreassen

Fra : *** Calle ***

Dato : 05-11-05 11:22

Det lille værksted wrote:

> Det er bare underligt at hvuis du skal starte et 18 W rør så skal
> tænderen hedde 4-22. Jeg kan ikke få 4-80 til at tænde 18 W.

læs hvad der yderligere står på 4-22 kontra 4-80. Der står sikkert single
(enkelt rør)på 4-22eren.

--
*** Calle ***