Fisk søges :-)
Fra : Allan Knudsen

Dato : 31-10-05 15:18

Hej.

Jeg søger græs- og sølvkarper til min sø. Hvor finder jeg dem? Hvad koster
de?

Allan

--
Man er klog når man ved hvad man ikke ved noget om.

<--Fjern DETTE fra e-mail adr.->

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-10-05 19:47

Allan Knudsen wrote:
> Jeg søger græs- og sølvkarper til min sø. Hvor finder jeg dem? Hvad
> koster de?
> Allan

Det havde nok været nemmere at svare på, hvis du havde fortalt, hvor i
Danmark, de skal kunne findes

Her er et par forslag:

http://havedammen.dk/

http://www.havedamsgruppen.dk/

http://www.koi-team-enghavegaard.dk/artikler.asp?PgID=1100&LngID=1

http://www.nrkoi.dk/

http://www.vandhaven.dk/

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Allan Knudsen

Dato : 01-11-05 15:04

Jan Vestergaard wrote

> Det havde nok været nemmere at svare på, hvis du havde fortalt, hvor i
> Danmark, de skal kunne findes

Ja, det kan du godt have ret i. Jeg befinder mig i 6621 Gesten, så det
ville være fint hvis fiskene var i nærheden.

Tak for linksene

Fra : Max

Dato : 01-11-05 08:32

Hej Alan

> Jeg søger græs- og sølvkarper til min sø. Hvor finder jeg dem? Hvad koster

Hvis du er heldig, ja så i søen i den nærmeste park, og så er
de meget billige.

Mvh Max