Tagpap / tømmer firma søges
Fra : Thomas Hansen

Dato : 31-10-05 09:18

Hej,

Jeg skal have set på mit tagpap tag som der er et mindre hul i Jeg ved
hvordan træværket ser ud under tagpapet. Nogle som kender ét firma som både
har tagpap og tømmer folk ansat? Vil gerne "nøjes" med et firma.

Fra : Max

Dato : 31-10-05 09:44

Hej Thomas

> [...]
både
> har tagpap og tømmer folk ansat? Vil gerne "nøjes" med et firma.

Nu fortæller du jo ikke hvor du bor, men slå op i telefonbogen og fint
tømremestre der kalder sig entrepenører, de kan normalt klare
alle slags opgaver.

Mvh Max

Fra : Thomas Hansen

Dato : 31-10-05 09:45

Hej,

Ups, jeg bor i 2860 Søborg !! Rimelig vigtigt detalje

Fra : Leonard

Dato : 31-10-05 10:26

"Thomas Hansen" <xxx@xyz.abc> wrote:

>Ups, jeg bor i 2860 Søborg !! Rimelig vigtigt detalje

Ja, så må du jo hellere bruge de gule sider eller krak på nettet, for
du har jo nok ikke en lokalbog for vestjylland

Det vil være til stor hjælp for andre læsere hvis du svarer under
det du svarer på og klipper det overflødige væk i citatet.
Læs mere om det her: http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

--
mvh Leonard http://leonard.dk/

Fra : JS

Dato : 01-11-05 09:23

> Hej Thomas

> både
>
> Nu fortæller du jo ikke hvor du bor, men slå op i telefonbogen og fint
> tømremestre

Det kan i begge tilfælde være en fordel at stave rigtigt: tømreRmester og
tømrerfirma