hvad slags kloak er dette ?
Fra : Martin

Dato : 30-10-05 11:05

noget af vores kloak/brønd er gået i stykker,jeg er 100 % at det fungere som
en slags vandlås og jeg har tænkt mig selv at lave det,det er en lille
firkant ca. 5 cm tyk,ca. 35 cm lang og ca. 15 cm bred,jeg har tænkt mig at
banke den væk og støbe en ny...

billeder kan ses i dk.binaer

Martin

Fra : S.B.

Dato : 30-10-05 12:09

"Martin" <ole@ole.ole> skrev i en meddelelse
> [...]
> firkant ca. 5 cm tyk,ca. 35 cm lang og ca. 15 cm bred,jeg har tænkt mig at

Det er din Trixtank du har fundet der
Støb du bare selv det op, skulle der vist ikke ske noget ved, med mindre du
lukker til og afgangshullerne med cement da

Steen

Fra : Holten

Dato : 30-10-05 13:36

"S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin" <ole@ole.ole> skrev i en meddelelse

> Det er din Trixtank du har fundet der
> Støb du bare selv det op, skulle der vist ikke ske noget ved, med mindre
> du lukker til og afgangshullerne med cement da

Ja hvis han støber hullerne til er det noget lort

MVH

Holten

Fra : Martin

Dato : 30-10-05 18:23

> Ja hvis han støber hullerne til er det noget lort

ja det er sgu noget lorte arbejde det hele....

tak for jeres svar og meninger.... den bliver støbt op i morgen....

Martin