Hvem kan lave detaljetegning af trappe
Fra : Grønne

Dato : 29-10-05 20:47

Jeg skal ha muret en lidt speciel halvsvings trappe, trappen skal bestå af
en trappe skakt med afrundede hjørner, murede trin med træ oven på.

Et venligt trappe firma fremsendte mig en tegning i forbindelse med tilbud
på en træ trappe og den har da været en stor hjælp i forbindelse med
planlægning trappen. Men det er nok ikke nok til at sætte muren i gang, der
skal jeg nok bruge en mere detaljeret tegning.

Hvem kan lave en sådan ? Er det en arkitekt eller skal jeg se om jeg kan
lokke et trappe firma til det ?

Lidt billeder af trappen kan ses på
http://www.spejderweb.dk/anders/forstesal/, hvis det kunne være til nogen
hjælp.

/Grønne

Fra : John Vedsegaard

Dato : 29-10-05 21:27

"Grønne" <anders@and.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der skal jeg nok bruge en mere detaljeret tegning.
>
> Hvem kan lave en sådan ? Er det en arkitekt eller skal jeg se om jeg kan

Du kunne eventuelt spørge en murer der ved hvordan man laver en trappe?

John

Fra : Grønne

Dato : 02-11-05 22:13

> Du kunne eventuelt spørge en murer der ved hvordan man laver en trappe?
>
> John
Har snakket med diverse mure i lokalområdet og de vil alle meget gerne komme
og mure den men der ikke nogen af dem der kan tegne den.

Er der ikke andre der har ideer ???

/Grønne

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 02-11-05 23:03

On Wed, 02 Nov 2005 22:13:02 +0100, Grønne wrote:

> Har snakket med diverse mure i lokalområdet

Og der var ikke nogen forbipasserende der fandt det underligt?

> og de vil alle meget gerne komme
> og mure den men der ikke nogen af dem der kan tegne den.
>
> Er der ikke andre der har ideer ?

Prøv en bygningsingeniør, det designmæssige er jo allerede klaret.
--
MVH
osv...

Fra : Rune Larsen

Dato : 14-11-05 00:44

Frank E. N. Stein wrote:

> Og der var ikke nogen forbipasserende der fandt det underligt?

LOL! Man siger jo at væggene har ører.

Mvh Rune