Hvorfor startes ny browser op når....?
Fra : Peter Hartig

Dato : 09-06-01 23:16

Af en eller anden årsag starter et nyt browservindue op, hver gang man
klikker på et link på en af mine sider. Alle andre links på webbet fungerer
fint, men når jeg på normal vis tilføjer et nyt link, der skal pege på en ny
underside, startes en ny browser op.

Er der noget specielt man skal være opmærksom på, når man tilføjer links?

Jeg bruger Frontpage 2000.

På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen
Peter Hartig

Fra : Jesper West Ørngreen

Dato : 10-06-01 12:30

On Sun, 10 Jun 2001 00:15:44 +0200, "Peter Hartig" <hartig@NOSPAMemail.dk> wrote:

> [...]
> fint, men når jeg på normal vis tilføjer et nyt link, der skal pege på en ny

Har du muligvis en <base target="_blank"> i <head> delen af din side?
Det ville dog hjælpe med et link til din side, så vi kunne se kildeteksten.

Jesper Ørngreen admin@orngreen.dk
Sjattens daglige Bille-domptør (citat: Thomas Strandtoft 8/6-2001)

Fra : Thai-food

Dato : 11-06-01 21:32

Du skal højreklikke på linket og så gå ned i "egenskaber for hyperlink".....
Så går du ind i "destinations ramme" og sætter den til "samme ramme" så
skulle det virke

Kim

www.afro.dk
www.thai-food.dk