Rengøring af "Toaster" og Vaffeljern ??
Fra : Brian S. Jensen

Dato : 25-10-05 12:45

Hej

Efter weekendens brug af vaffeljernet (OBH), fik min kone
den glimrende ide at hun ville gøre det ekstra meget rent, da
der jo med tiden løber noget fedtstof ind diverse steder

Sikken noget svineri !!

Jeg prøvede at skrue varmepladerne af - så meget de nu kunne,
og jeg skal ellers love for at det var ulækkert - hvad gør man ?

Min umiddelbare tanke var at smide skidtet ud og finde et andet
fabrikat som er "forseglet" på en eller anden måde

Findes det ?

Det samme gælder jo OBH's toaster - den er faktisk lige så svær
at gøre rigtig ren

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Max

Dato : 25-10-05 14:12

Hej Brian

> Min umiddelbare tanke var at smide skidtet ud og finde et andet
> fabrikat som er "forseglet" på en eller anden måde

Jeg har en Braun toaster, der kan varme pladerne tages af og det
letter jo rengøringen en del.

Mvh Max