Nyt badeværelse
Fra : Andreas Michelsen

Dato : 24-10-05 20:50

Vi fandt et firma på nettet, der kunne lave det hele -
www.dk-baddesign.dk. De skulle lige finde en tid og ville så ringe
tilbage. Det er nu 3-4 uger siden. En murer, som vi også har haft til at
kigge på det, fik taget billeder - havde gode råd osv. Har rykket, men
intet hørt - det er vel 4-5 uger siden. Så vi vil være glade for en
adresse på nogen, der kan renovere badeværelset - og som vi kan regne med.
Andreas

Fra : jan h

Dato : 24-10-05 22:47

hvor i landet

orange?

Fra : Andreas Michelsen

Dato : 25-10-05 07:59

jan h skrev:
> hvor i landet
>
> orange?
> "Andreas Michelsen" <kamich@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Det glemte jeg - Det er i Københavnsområdet - Amager.

Fra : Andreas Michelsen

Dato : 25-10-05 08:00

Andreas Michelsen skrev:
> [...]
> intet hørt - det er vel 4-5 uger siden. Så vi vil være glade for en
> adresse på nogen, der kan renovere badeværelset - og som vi kan regne med.
PS - Det er i Københavnsområdet - Amager.