Sjældne numre ?
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 09-06-01 23:14

Jeg fandt lige en gammel børne-LP, med nogle numre jeg tror er lidt sjældne
for de pågældende kunstnere.
Der er :
Nobody knows but me - Billy Joel
Sunny Skies - James Taylor
Ginny The Flying Girl - Janis Ian
Maryanne - Carly Simon
Santa Claus is commin' to town - Bruce Springsteen

Kan nogen sige mig om disse numre er almindelig til gængelige eller er det
sjældne numre ?

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : zcully

Dato : 10-06-01 23:04

Den julesang med Springsteen er ikke så sjælden. Den har jeg ihvertfald på en juleopsamling og jeg ved at den har været på andre
også ?!

/Zcully

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 11-06-01 11:10

"zcully"
> Den julesang med Springsteen er ikke så sjælden. Den har jeg ihvertfald på en juleopsamling og jeg ved at den har været på andre
> også ?!

Det er muligt. Fra Springsteen kender jeg kun "Merry Christmas Baby" fra
den første "A Very Special Christmas" (den røde).

Har ingen anelse om de andre er særligt sjældne.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 11-06-01 12:34

Hej Peter og Zcully

Takker for jeres kommentarer.

James Taylor nummeret er alm udgivet, men de andre numre er ikke helt
almindelige.
Springsteens jule nummer er altså på en jule plade, ok.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk