Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
to ældre herre søger ung mand til homo sex~
Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 01-11-05 20:21

Steen Johansen & mig har snakket om det kunne være spænende at få et treide
hjul med i vores homo seksuelle samliv - idden er den at vi mest mangler en
til at skifte Steen Johansens ble når han har lavet bume lum i den - men
ellers forgår det som normalt med oral og analt samleje på skift - normalt
er jeg manden og Steen damen i forholdet så det ville være bedst hvis du
også var parat til at være en lille pige svar i gruppen og lad os finde
ud af noget !
Måske Bo Warming også er frisk - han har jo mange års erfaring i omgang med
afføring på sylte tøjs glas ... bare så du ikke skal stå alene med Steens
ble.

Fra : Gert

Dato : 01-11-05 20:37

On Tue, 1 Nov 2005 20:21:12 +0100, "Niels Riis Ebbesen"
<info@nielsR-ebbesen.net> wrote:

> [...]
>afføring på sylte tøjs glas ... bare så du ikke skal stå alene med Steens

7 stavefejl og en total umulig tegnsætning i så simpel en tekst.

Måske tiden skulle bruges til andet end ovenstående barnagtigheder...

Fra : Kent

Dato : 01-11-05 20:38

"Niels Riis Ebbesen" <info@nielsR-ebbesen.net> skrev i en meddelelse

> [...]
med
> afføring på sylte tøjs glas ... bare så du ikke skal stå alene med Steens

Jeg fatter ikke, det ikke kan lade sig gøre at finde frem
til den person, der misbruger Niels Riis Ebbesens navn!!!!!!!!!!

Det er sgu for dårligt! Håber det er meldt til politiet!

Kent.

Fra : Ole Geisler -

Dato : 01-11-05 21:02

On Tue, 1 Nov 2005 20:37:47 +0100, "Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk>
wrote:

>Jeg fatter ikke, det ikke kan lade sig gøre at finde frem
>til den person, der misbruger Niels Riis Ebbesens navn!!!!!!!!!!

Det er da banalt.Jeg ved udmærket hvem det er, ligesom mange andre.

>Det er sgu for dårligt!

Nåh. Tåbelighederne og stavefejlene er da ca. på niveau med den
rigtige trolls.

>Håber det er meldt til politiet!

For manglende evne til at kopiere en signatur uden ">" foran ?
kobberbane i et andet apparat, via et sølvbelagt 4 mm2 polafhængigt
højteknologisk kulfiberinfiltreret kabel til et astronomisk beløb.

Tro flytter ikke bjerge. Tro flytter kroner.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 01-11-05 23:16

Ole Geisler - wrote:
> Det er da banalt.Jeg ved udmærket hvem det er, ligesom mange andre.

Vil du så ikke dele denne viden med os andre?

--
Venligst :oÞ
Thomas Schreiber

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-11-05 23:22

Thomas Schreiber skrev den 01-11-2005 23:16:

> Vil du så ikke dele denne viden med os andre?

tsk tsk

der er nok en som ikke kender en af usenettets personligheder

tsk tsk

--
mvh Carsten Riis
For mange kilo? Vil du være en rigtig taber? Gratis! slankerummet.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 01-11-05 21:43

Kent wrote:

> Det er sgu for dårligt! Håber det er meldt til politiet!

Politiet tager ikke af den slags sager...

--
Best Regards - Niels Riis Ebbesen - Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke
Telefon: 47 17 56 22 - Mobil: 40 33 69 40 - e-mail info@niel-ebbesen.net

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 01-11-05 21:46

Kent wrote:

> Håber det er meldt til politiet!

Og jeg håber politi'et bruger deres tid på noget mere fornuftigt.
Lad dog tosserne være - både Ebbesen1 og Ebbesen2.

--
Mvh Henrik.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-11-05 22:30

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg fatter ikke, det ikke kan lade sig gøre at finde frem
> til den person, der misbruger Niels Riis Ebbesens navn!!!!!!!!!!

Du har lige gjort NRE glad. Så er I åbenbart to, der ikke ved, hvem det er.

> Det er sgu for dårligt!

Det synes jeg også. Man skal være mere end almindelig dum for ikke at vide,
hvem der står bag, så ja; det er sgu' for dårligt. Du er således i en
eksklusiv gruppe af dompapper, der ikke ved, hvem der står bag. Gruppen
består - udover dig - pt. kun af NRE. Altså en ganske eksklusiv kreds.
Tillykke.

> Håber det er meldt til politiet!

Lad os håbe, ordensmagten har bedre ting at spilde deres tid med.

--
-Jens B.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 01-11-05 23:18

Jens Bruun wrote:
> Det synes jeg også. Man skal være mere end almindelig dum for ikke at vide,
> hvem der står bag.

Er det en viden du vil dele med os andre ualmindelige dumme?

--
Venligst :oÞ
Thomas Schreiber

Fra : ksk

Dato : 01-11-05 23:44

"Thomas Schreiber" <NOSPAM_fish@iddx.net> skrev i en meddelelse

> Er det en viden du vil dele med os andre ualmindelige dumme?

> [...]

ja jeg ved det heller ikke hvem er det ??????

KsK

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 01-11-05 23:18

Jens Bruun wrote:

> Lad os håbe, ordensmagten har bedre ting at spilde deres tid med.

Ja, jeg synes også det er meget bedre, at politiet holder øje med, at du
ikke kører for stærkt på vej til og fra arbejde...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Simon Nielsen

Dato : 02-11-05 00:23

> Lad os håbe, ordensmagten har bedre ting at spilde deres tid med.

Ja forhåbentligt. Men man kan altid sende en abuse klage til ydbyderen af
given ip-adresse.

Jeg vælger bare at overhøre den slags ting, selv om det da er lidt skægt at
se hvad tosserne nu finder på. Men den er ligesom ikke kommet længere end
Homoseksuelle og Voksenbabyer

Mvh
Simon

Fra : JB

Dato : 02-11-05 06:52

Simon Nielsen wrote:

> Ja forhåbentligt. Men man kan altid sende en abuse klage til
> ydbyderen af given ip-adresse.

Hvilken IP ???

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 02-11-05 07:07

JB wrote:

> Hvilken IP ???

Du er rigtigt skarp her til morgen, hvad ?
Sovet godt hos naboen ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 03-11-05 02:04

Ejvind Kruse wrote:

> Du er rigtigt skarp her til morgen, hvad ?
> Sovet godt hos naboen ?

der var ikke plads fordi dig BW og thordreng var på besøg sagde han ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 03-11-05 08:47

JB wrote:

> der var ikke plads fordi dig BW og thordreng var på besøg sagde han ?

Fy for satan, ligger du at roder med sådan en ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 03-11-05 17:19

Ejvind Kruse wrote:

> Fy for satan, ligger du at roder med sådan en ?

nej der var jo ikke plads da i var der, er du lidt fatsvag eller er du
stadig syg ??

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 03-11-05 20:06

JB wrote:

> nej der var jo ikke plads da i var der, er du lidt fatsvag eller er du
> stadig syg ??

Arhh jens, jeg er stadig syg og du har stadig ikke besøgt mig,
køn ven at have, hvad ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 05-11-05 03:10

Ejvind Kruse wrote:

> Arhh jens, jeg er stadig syg og du har stadig ikke besøgt mig,
> køn ven at have, hvad ?

malkoen sagde du ikke var hjemme, vil hun/han have din krop helt for sig
selv ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 05-11-05 08:22

JB wrote:

> malkoen sagde du ikke var hjemme, vil hun/han have din krop helt for sig
> selv ?

Jeg var lige til kontrol på ouh, så det skal nok passe,
jeg ikke var hjemme.

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 08-11-05 09:09

Ejvind Kruse wrote:

> Jeg var lige til kontrol på ouh, så det skal nok passe,
> jeg ikke var hjemme.

var du inde og se din tissemand i glas og sprit ha ha ha

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 08-11-05 18:53

JB wrote:

> var du inde og se din tissemand i glas og sprit ha ha ha

Der stod da jens b på glasset ?

--
Ejvind

Fra : JB

Dato : 08-11-05 19:07

Ejvind Kruse wrote:

> Der stod da jens b på glasset ?

det var nu det lille glas jeg mente ejvind ?

Fra : Lars Holst

Dato : 02-11-05 01:29

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> said in

> "Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

> Du har lige gjort NRE glad. Så er I åbenbart to, der ikke ved, hvem
> det er.

Om så NRE var det dummeste svin på usenet så ville det være sagen
uvedkommende.

> Det synes jeg også. Man skal være mere end almindelig dum for ikke at
> vide, hvem der står bag, så ja; det er sgu' for dårligt.

Eller også skal man være ualmindelig ensporet og omskåret fra afverdenen
for at bruge så meget tid på usenet, så man genkender vedkommende der
skriver det omtalte.

Du er således
> i en eksklusiv gruppe af dompapper, der ikke ved, hvem der står bag.
> Gruppen består - udover dig - pt. kun af NRE. Altså en ganske
> eksklusiv kreds. Tillykke.

Jeg er med i den kreds og jeg er tilsyneladende og heldigvis en del mere
generelt oplyst og samfundsintegreret end dig.

> Lad os håbe, ordensmagten har bedre ting at spilde deres tid med.

Det er jeg så enig i men jeg overvejede dog at erklære min uenighed for
ikke at have noget til fælles med dig.

--
Lars Holst

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-11-05 07:23

"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Det er jeg så enig i men jeg overvejede dog at erklære min uenighed
> for ikke at have noget til fælles med dig.

Har du nogensinde hørt om begreberne "satire" og "ironi"?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 10/30/05)

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 02-11-05 09:10

Jens Bruun wrote:

> Har du nogensinde hørt om begreberne "satire" og "ironi"?

Tja bette jens... du er både en klaphat, en talentløs knipser og
utilgivlig dum. Forfalskede indlæg med perfidt indhold, hvor en wanabe
udgiver sig for at være en anden skribent, er hverken satire eller ironi,
og de kan aldrig blive det...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-11-05 10:45

> [...]
> utilgivlig dum. Forfalskede indlæg med perfidt indhold, hvor en wanabe
> udgiver sig for at være en anden skribent, er hverken satire eller

Hvorfor tror du, jeg taler om de forfalskede indlæg. Måske du skulle læse
tråden igen, og lidt nøjere vurdere, hvad det mon er, jeg svarer på. Ikke
alt drejer sig om dig.

Fra : ksk

Dato : 03-11-05 22:29

CUT

>Ikke alt drejer sig om dig.
>
> --
> -Jens B.
> http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 10/30/05)
> http://gallery.bruun.com/index.php?cat=10003 - My photo gallery

Men det er snart tæt på !!!!

KsK

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 02-11-05 12:26

> [...]
> utilgivlig dum. Forfalskede indlæg med perfidt indhold, hvor en wanabe
> udgiver sig for at være en anden skribent, er hverken satire eller ironi,

Jeg tror det Jens's egen indlæg han mente var satire eller ironi.
--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Henri Gath

Dato : 02-11-05 12:32

Fra : Jan Bøgh

Dato : 02-11-05 10:29

Jens Bruun wrote:

> Har du nogensinde hørt om begreberne "satire" og "ironi"?

Er det det, du gør et lidt ubehjælpeligt forsøg på at praktisere?

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Lars Holst

Dato : 02-11-05 12:28

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> said in news:43685b35$0$78283
$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> "Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Har du nogensinde hørt om begreberne "satire" og "ironi"?

Hvad er det?

--
Lars Holst

Fra : Jan Bøgh

Dato : 02-11-05 10:27

Jens Bruun wrote:

> Det synes jeg også. Man skal være mere end almindelig dum for ikke at
> vide, hvem der står bag, så ja; det er sgu' for dårligt.

Tjae - hvis det er den viden, der kvalificerer 'ikke dum', så kan jeg godt
leve med at jeg er dum og at du ikke er det!

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 01-11-05 21:40

Niels Riis Ebbesen wrote:

> [...]
> afføring på sylte tøjs glas ... bare så du ikke skal stå alene med Steens

[TROLL ADVARSEL]

Ovenstående indlæg er postet af en troll, der forsøger at udgive sig for
at være skrevet og postet af undertegnede.

Troll'en poster gennem www.teranews.com

Mine indlæg bliver postet gennem news:sunsite.dk og i deres header kan
man se min faste IP-adresse NNTP-Posting-Host: 213.237.26.82

FUT

Fra : John Schmitt

Dato : 01-11-05 20:34

> [...]
> med
> afføring på sylte tøjs glas ... bare så du ikke skal stå alene med Steens

Nu har jeg blokeret Bo+Bo skal jeg også blokere andre for at slippe for mere
puh-bæ?

JS

Fra : Brisling

Dato : 01-11-05 22:58

Jens Bruun wrote:
> Du har lige gjort NRE glad. Så er I åbenbart to, der ikke ved, hvem det er.

Jeg ved heller ikke, hvem det er. Hvem er det?

Mvh,
Brisling

Fra : Steen Johansen

Dato : 02-11-05 00:28

> [...]
> med
> afføring på sylte tøjs glas ... bare så du ikke skal stå alene med Steens

Bo Chocknar Mogensen Hvad er grunden til at du er blevet så optaget af al
den bæskubber snak!
er du konveteret til det anale pga Frejas afgang? Den ybberligste.
Så måske bliver det nye par dig og Wamling?
MkH Steen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-11-05 01:05

On Wed, 2 Nov 2005 00:27:49 +0100, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

>Bo Chocknar Mogensen Hvad er grunden til at du er blevet så optaget af al
>den bæskubber snak!

HVAD SNKKER DU om ?

>er du konveteret til det anale pga Frejas afgang? Den ybberligste.
>Så måske bliver det nye par dig og Wamling?

ja jeg finder det spænende og givende at debatere med hr warming det
er der well ikke noget galt i ?
>--
Mv.
Bo M Mogensen
When he hears you speak And says, "How does it feel
To be such a freak?" And you say, "Impossible".Dylan 1965

Fra : N/A

Dato : 05-11-05 03:17

Fra : N/A

Dato : 05-11-05 03:17

Fra : N/A

Dato : 05-11-05 03:17

Fra : N/A

Dato : 05-11-05 03:17

Fra : N/A

Dato : 05-11-05 03:17

Fra : N/A

Dato : 05-11-05 03:17

Fra : N/A

Dato : 05-11-05 03:17

Fra : N/A

Dato : 05-11-05 03:17

Fra : JB

Dato : 05-11-05 03:17

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
>
> meget vi skal i biffen !

> jow prencipelt så er det well meningen man skal samle lorten op efter
> hunden når man går - hvad jeg også gør hvis hun skider på fortorvet -
> men i græsset hvor der ikke går nogen der for det lov at ligge og
> gøde.
>
> ellers er hun 97 % stue ren - men kan godt blive ramt af mave onder
> også har hun en avis ude i gangen hvor hun går ud hvis hun ikke kan
> holde sig og det gør hun sgu ...hun har aldrig ikke en gang som valp
> skidt eller pisset andre steder i lejligheden ( de gange hun ikke

og så tror du BW vil være i stue med den ?
der skal sgu lugte mere af lort før han kommer på besøg siger thordreng ?

kan du ikke tage et foto af BW med den berømte lort på dåse ?

Fra : Per Rønne

Dato : 02-11-05 04:29

> [...]

> er jeg manden og Steen damen i forholdet så det ville være bedst hvis du
> også var parat til at være en lille pige svar i gruppen og lad os finde

Tydeligt et eksempel på at en person fantaserer om noget, han ikke ved
noget om. Bortset fra at indlægget er totalt irrelavant.

Jeg har sat sortlistning på tråden.
--
Per Erik Rønne

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 02-11-05 07:11

"Per Rønne" wrote:

> Tydeligt et eksempel på at en person fantaserer om noget, han ikke ved
> noget om. Bortset fra at indlægget er totalt irrelavant.
>
> Jeg har sat sortlistning på tråden.

Hvorfor så skrive til den, er du lam i roen, eller sådan ?

--
Ejvind

Fra : N/A

Dato : 02-11-05 06:53

Fra : JB

Dato : 02-11-05 06:53

Fra : N/A

Dato : 03-11-05 01:26

Fra : N/A

Dato : 03-11-05 01:26

Fra : JB

Dato : 03-11-05 01:26

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Du er squ så dum, at kun din mor ka' holde af dig....!

så har han jo en mere end dig.