Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Engle på min vej...
Fra : Michael Bothager

Dato : 31-10-05 20:49

...det mødte jeg : http://michaelbothager.dk/images/angels.jpg

lad festlighederne begynde, jeg starter selv: rystet, uskarpt,
rundtosset, dårlig farvebalance...[find selv på flere]

michael

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-05 21:15

"Michael Bothager (slet K9G36)" <mibo@K9G36post6.tele.dk> wrote in message
> ..det mødte jeg : http://michaelbothager.dk/images/angels.jpg
>
> lad festlighederne begynde, jeg starter selv: rystet, uskarpt,
> rundtosset, dårlig farvebalance...[find selv på flere]

jeg kan kun give dig ret )

men de var sikkert søde, hvis man bare kunne se dem.

Poul B-H

Fra : Michael Bothager

Dato : 31-10-05 21:53

svar_i_gruppen skrev:

>"Michael Bothager (slet K9G36)"
> [...]

Hehe, det ved jeg at de er

Michael

Fra : Peter Loumann

Dato : 31-10-05 21:18

slet K9G36 skrev:

>..det mødte jeg : http://michaelbothager.dk/images/angels.jpg

>lad festlighederne begynde, jeg starter selv: rystet, uskarpt,
>rundtosset, dårlig farvebalance

Ja

>...[find selv på flere]

Nøh, det burde række. Hvorfor poster du det skidt?

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Michael Bothager

Dato : 31-10-05 21:51

Peter Loumann <me@privacy.net> skrev:

http://michaelbothager.dk/images/angels.jpg

rystet, uskarpt,

>Ja

>Nøh, det burde række. Hvorfor poster du det skidt?

For at prøve ting af, er der noget galt i det? Jeg
er af den overbevisning at man ved at høre andres
mening om et billede selv klan blive bedre. Selv
en unuanceret udmelding som din

Michael

Fra : Dag Stinus

Dato : 31-10-05 22:00

> ..det mødte jeg : http://michaelbothager.dk/images/angels.jpg

Jeg så dem godt fra bussen på vej hjem fra arbejde og havde jeg haft
kameraet på mig var jeg stået af for at lave uskarpe slørede billeder, dog
med mere knald på farverne end det lykkedes dig

Jeg ville have brugt en flash, min vidvinkel og kombineret det med en
lukkertid på 0,5 sek. for at få den røde paraply knaldrød og så en masse
lysstreger fra butiksvinduer og øvrig belysning.

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : Michael Bothager

Dato : 31-10-05 22:23

Dag Stinus <dag@SLETTESstinus.dk> skrev:

>Jeg så dem godt fra bussen på vej
> [...]

Det er nu med vilje at noget af farvemætningen er
fjernet.

>Jeg ville have brugt en flash, min
>vidvinkel og kombineret det med en
>lukkertid på 0,5 sek. for at få den
>røde paraply knaldrød og så en masse
>lysstreger fra butiksvinduer og øvrig belysning.

Jeps, den opskrift kender jeg godt, hart brugt den
så'rn cirka en mulliard gange et eksempel:
http://michaelbothager.dk/img/200405CS00716.jpg
lavet for nogle år siden med dias (ak ja, de gode
gamle dage

½ sek er dog lidt for lang lukkertid til min smag

Nu leger jeg med en anden form for dynamik, mere
underspillet. <snøft>men ingen her kan lide
den</snøft> *GGG* guuud hvor er det dog
syyyyynd for mig

MIchael

Fra : Jakob

Dato : 31-10-05 23:57

In article <11307939870.47767028410691@dtext.news.tele.dk>,
mibo@EH0BRpost6.tele.dk says...

> Nu leger jeg med en anden form for dynamik, mere
> underspillet. <snøft>men ingen her kan lide
> den</snøft> *GGG* guuud hvor er det dog
> syyyyynd for mig

:0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 31-10-05 22:11

Michael Bothager (slet K9G36) wrote:

> ..det mødte jeg : http://michaelbothager.dk/images/angels.jpg
>
> lad festlighederne begynde, jeg starter selv: rystet, uskarpt,
> rundtosset, dårlig farvebalance...[find selv på flere]

Helt ærligt Michael, nu du også gjort dig fortjent til, at få mit berømte
stemplet "talentløst knipseri"...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Michael Bothager

Dato : 31-10-05 22:25

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> skrev:

>Helt ærligt Michael, nu du også
>gjort dig fortjent til, at få mit berømte
>stemplet "talentløst knipseri"...

høhø, men det har du sagt tidligere om nogen af
mine billeder

men hellere vove pelsen i stedet for at gro fast i
gamle vaner er mit motto, selv om det kan give
nogen knubs på vejen

Michael

Fra : Fif

Dato : 01-11-05 00:45

"Michael Bothager (slet K9G36)" <mibo@K9G36post6.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:11307883850.947284507126305@dtext.news.tele.dk...
> ..det mødte jeg : http://michaelbothager.dk/images/angels.jpg
>
> lad festlighederne begynde, jeg starter selv: rystet, uskarpt,
> rundtosset, dårlig farvebalance...[find selv på flere]

Hmm! Det skulle da lige være... der er en engel der er smuttet i svinget
(der i nederste venstre hjørne;0) hun er da næsten skarp 'gg' IMØ det bedste
af de 4.

Rystede uskarpe billeder, tjoo de kunne måske nok bruges til noget men så
ville jeg nok vælge at have min. 1 fokuspunkt skarpt.

Kan godt se pointen med at prøve tingene af. Det er jo ikke fordi du ikke
kan lave billeder, for det kan du!

Farverne er jeg helt vild med.

Kuns en amatørs mening.
;0)Fif
(Ann-Kirstin)

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 01-11-05 01:42

> [...]
>
> lad festlighederne begynde, jeg starter selv: rystet, uskarpt,
> rundtosset, dårlig farvebalance...[find selv på flere]

Beklager Michael, jeg ser intet specielt i disse billeder. Intet forsonende,
intet spændende, der retfærdiggør teknikken eller mangel på samme. Du plejer
at være ekspert i at formidle en stemning og binde dine serier smukt sammen.
Det synes jeg ikke sker her.

Men kudos for modet til at vise skidet frem - Selv om de skuffer mig
fælt.

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : Ole Larsen

Dato : 01-11-05 06:46

Michael Bothager (slet K9G36) skrev:
> ..det mødte jeg : http://michaelbothager.dk/images/angels.jpg
>
> lad festlighederne begynde, jeg starter selv: rystet, uskarpt,
> rundtosset, dårlig farvebalance...[find selv på flere]
>

> michael

Sjov og meget stemningsfyldt serie hvor 4. billede måske ikke hører med
omend det giver et sjovt signal. Jeg savner et par lidt skarpere
fixpunkter og så prøvede jeg lige at lægge en gråzone i fliserne..

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.

http://home.tiscali.dk/muggler/03/pages/2005-10-11-08a.htm